Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
    Hallo ,

Heb in de hema van dat transferpapier gekocht om t-shirts te bedrukken
    ( voor een vrijgezellenavondje )

Nu staat er " Gebruik software met spiegelfunctie en druk uw motief in spiegelbeeld af "
    Maar ik heb al eens geneusd in Word en kan die spiegelfunctie niet terugvinden.
    Of kijk ik ergens over ?

Thx
    Gilles
    Met Paint kun je afbeeldingen spiegelen en die zo in word importeren? Mogelijks ook in word, maar dat heb ik nog nooit gedaan...
    2000 Lancia Delta 1.9 TD
    2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
    eg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk Berichten

Sowieso is een upgrade naar IE7 de beste keuze...
      wrooooooooong

éénder welke browser, maar laat IE aub links liggen.

Chrome, FireFox, Opera, Safari...pick one!
      Honda Civic Type R EP3 - 200pk
      Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
      Honda Civic Type R EP3 - 250pk
      Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Voor sommige sites heb je nu éénmaal IE nodig ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
          wrooooooooong

éénder welke browser, maar laat IE aub links liggen.

Chrome, FireFox, Opera, Safari...pick one!
          Kerel, ieder zijn voorkeur. Ik heb zowel firefox, opera, chrome, safari en IE7 staan. Ik gebruik enkel nog chrome en IE7. De rest zijn veel te traag naar mijn goesting (vooral in het opstarten). Alternatieve browsers waren ooit prachtig en beter en al (in de tijd van IE6 en al die malware), maar met de komst van IE7 is er niet veel meer over hé? veiligheid is heel wat verbeterd, tabbed browsing is er ook, ondersteuning voor png is er ook, waren er nog zaken die de alternatieve browsers hebben dat IE7 niet heeft? Manier van bedienen is slechts een voorkeur.

En btw, er zijn jammer genoeg nog heel wat sites die enkel voor IE geschreven zijn, dus als gewone gebruiker ben je volgens mij minstens even goed af met IE7 als met een ander.
          2000 Lancia Delta 1.9 TD
          eg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Voor sommige sites heb je nu éénmaal IE nodig ..
            héél slecht gemaakte sites dan, maar helaas zijn er zo wel enkele...kan ze echter wel op één hand tellen, en kan me buiten de Eurosys webshop niet direct één voor ogen halen waar IE nodig is.

En" guess_who", het is niet vaak voorkeur zoals jij zegt, maar vooral onwetendheid.
            Voor de gebruiker is het met de komst van IE7 veel beter geworden, durf ik zeker toegeven, maar perfect is het zeker nog niet. Helaas weten veel gebruikers gewoon niet beter.

Ik zit zelf in de webdevelopment wereld dus weet wel waar ik het over heb, en voor de developer zelf is IE gewoon een ramp.

Nuja, dit is een discussie die eindeloos kan doorgaan dus ga er zeker niet verder op ingaan. Als ge zin hebt om hierop te reageren zullen we dit verderzetten in PM, laten we het topic wat proper houden!
            Honda Civic Type R EP3 - 200pk
            Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
            Honda Civic Type R EP3 - 250pk
            Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk Berichten
              Kerel, ieder zijn voorkeur. Ik heb zowel firefox, opera, chrome, safari en IE7 staan. Ik gebruik enkel nog chrome en IE7. De rest zijn veel te traag naar mijn goesting (vooral in het opstarten). Alternatieve browsers waren ooit prachtig en beter en al (in de tijd van IE6 en al die malware), maar met de komst van IE7 is er niet veel meer over hé? veiligheid is heel wat verbeterd, tabbed browsing is er ook, ondersteuning voor png is er ook, waren er nog zaken die de alternatieve browsers hebben dat IE7 niet heeft? Manier van bedienen is slechts een voorkeur.

En btw, er zijn jammer genoeg nog heel wat sites die enkel voor IE geschreven zijn, dus als gewone gebruiker ben je volgens mij minstens even goed af met IE7 als met een ander.
              Chrome gebruik ik niet uit principe, google heeft al veel te veel macht, als ze ook nog eens zo mijn surfgedrag gaan monitorren is het hek helemaal van de dam ...

Vuurvosje

Comment

• Ik gebruik Firefox. Start mss traag op, maar dat is geen issue aangezien mijn browser altijd open staat. Voor de rest heb ik Firefox zo uitgebreid met extensies en dergelijke dat het volledig op mij afgestemd is. Maar aangezien ik aan webdevelopment doe heb ik de andere browsers ook nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                  héél slecht gemaakte sites dan, maar helaas zijn er zo wel enkele...kan ze echter wel op één hand tellen, en kan me buiten de Eurosys webshop niet direct één voor ogen halen waar IE nodig is.

En" guess_who", het is niet vaak voorkeur zoals jij zegt, maar vooral onwetendheid.
                  Voor de gebruiker is het met de komst van IE7 veel beter geworden, durf ik zeker toegeven, maar perfect is het zeker nog niet. Helaas weten veel gebruikers gewoon niet beter.

Ik zit zelf in de webdevelopment wereld dus weet wel waar ik het over heb, en voor de developer zelf is IE gewoon een ramp.

Nuja, dit is een discussie die eindeloos kan doorgaan dus ga er zeker niet verder op ingaan. Als ge zin hebt om hierop te reageren zullen we dit verderzetten in PM, laten we het topic wat proper houden!
                  Oh nee, heb geen zin in discussie hoor. wou gewoon ff mijn punt duidelijk maken. Als je toch al gewoon bent om met IE te werken, werk dan liever met een up-to-date versie...

Van die webdevelopment, ik zit er ook in, en daarin geef ik u volledig gelijk. Heb er ook al genoeg op gevloekt . Hopelijk is het met IE8 wat beter... (wishfull thinking )
                  2000 Lancia Delta 1.9 TD
                  eg

Comment

Ik gebruik Firefox. Start mss traag op, maar dat is geen issue aangezien mijn browser altijd open staat. Voor de rest heb ik Firefox zo uitgebreid met extensies en dergelijke dat het volledig op mij afgestemd is. Maar aangezien ik aan webdevelopment doe heb ik de andere browsers ook nodig.
                    'k heb gisteren de eerste stappen gezet in MySQL

't begont al te lukken maar 't is toch weer iets helemaal nieuws hoor.

Welk programma gebruik jij daar voor?

Op site raden ze phpmyadmin aan maar 'k vind dat precies niet het meest handige programma of ligt dat aan mij? 'k heb in elk geval al meer met die 'dos prompt' van mysql gewerkt dan met dat ding.

Comment

• phpMyAdmin is de max Ik werk daar constant mee, eens je dat gewoon bent wil je niets liever meer voor MySQL.

Comment

• MySQL heeft zelf ook tools om hun databases te beheren: MySQL administrator, MySQL query browser... Moet maar eens zoeken. PhpMyAdmin is inderdaad al een oude bekende is in mySQL. Die is zeker ook aan te raden, maar als alternatief kunnen de voorgenoemde tools ook voldoen.
                        2000 Lancia Delta 1.9 TD
                        eg

Comment

• Waarom heeft iedereen het over IE7 terwijl IE8 al uit is??
                          Ben persoonlijk geen fan van IE want bij mij is die te traag. Firefox is ook wel goed vind ik en staat gekend om zijn veiligheid.
                          Iedereen zijn keuze, de ene vind IE gemakkelijker de andere niet. Veiligheid is natuurlijk iets anders...dan is Firefox wel de betere keuze dan IE.

Comment

• Ik dacht gisteren ergens gelezen te hebben dat vandaag ServicePack 2 voor Vista_NL uitkwam ?

Hoe komt het dan dat mijn pc nog niet automatisch is beginnen updaten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                              Ik dacht gisteren ergens gelezen te hebben dat vandaag ServicePack 2 voor Vista_NL uitkwam ?

Hoe komt het dan dat mijn pc nog niet automatisch is beginnen updaten?
                              Ja is vandaag dacht ik, is te downloaden van de site van microsoft,
                              gebeurt niet automatisch om de mensen nog de keuze te laten zekers.

edit:net gelezen dat het eind juni 'automatisch' zal gebeuren, als je hem nu al wil kan je hem downloaden van hun site
                              Last edited by ; 28/05/2009, 17:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                                Ja is vandaag dacht ik, is te downloaden van de site van microsoft,
                                gebeurt niet automatisch om de mensen nog de keuze te laten zekers.
                                Huh? Je kan toch "automatisch updates downloaden" aan- of afzetten bij windows?
                                Dus daar maak je dan toch die keuze...

Wat is het nu van die optie anders, als je de service packs dan wel nog manueel moet gaan downloaden?

Comment

Huh? Je kan toch "automatisch updates downloaden" aan- of afzetten bij windows?
                                  Dus daar maak je dan toch die keuze...

Wat is het nu van die optie anders, als je de service packs dan wel nog manueel moet gaan downloaden?
                                  Mja, zal wss wel nog een andere reden hebben, enfin is nu al te downloaden, anders wachten op de automatische download einde juni.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                                    Mja, zal wss wel nog een andere reden hebben, enfin is nu al te downloaden, anders wachten op de automatische download einde juni.
                                    hoe weet je dat hij eind juni automatisch gaat downloaden?

Comment

hoe weet je dat hij eind juni automatisch gaat downloaden?
                                      ZDNET news and advice keep professionals prepared to embrace innovation and ready to build a better future.

Comment

phpMyAdmin is de max Ik werk daar constant mee, eens je dat gewoon bent wil je niets liever meer voor MySQL.
                                        Dan zal ik het gewoon nog gewoon moeten worden zeker?

Is het trouwens eenvoudig om een testdatabase die ik thuis onder apache heb runnen te copieren naar server of moet ik die daar dan opnieuw opzetten?

Comment

• IE8 staat er bij mij al op, is meegekomen met de automatische updates. Ik ben er niet tevreden mee, een bepaalde functionaliteit van Mootools die ik gebruik geeft fouten in IE8 ..

Comment

Working...
                                          X