Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenKan zijn dat uw IP op statisch ipv dynamisch staat. Of je wilt verbinding maken met dat netwerk van je vriend ipv je eigen netwerk.
Kijk eens bij alle beschikbare netwerken en kies je eigen netwerk (router), zou normaal geen probleem mogen zijn.
ik verbind gewoon met netgear zoals altijd, staat automatisch, en hij verbind ook maar ik krijg geen internet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik had gewoon zelf een netwerk 'a' opgestart waar toen nog 2 computers mee verbonden zijn om een lan spel te spelen.
ik verbind gewoon met netgear zoals altijd, staat automatisch, en hij verbind ook maar ik krijg geen internet.
Comment
-
DRINGEND!!!!
In word heb ik 6 nieuwe opmaakprofielen toegevoegd voor titels.
Ik wil een inhoudsopgave maken met deze nieuwe opmaakprofielen, word laat bij opties echter zelf een lijst zien van opmaakprofielen die je kunt gebruiken en slecht 1 van mijn nieuwe profielen staat daar tussen...
Hoe krijg ik de andere 5 er ook in??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDRINGEND!!!!
In word heb ik 6 nieuwe opmaakprofielen toegevoegd voor titels.
Ik wil een inhoudsopgave maken met deze nieuwe opmaakprofielen, word laat bij opties echter zelf een lijst zien van opmaakprofielen die je kunt gebruiken en slecht 1 van mijn nieuwe profielen staat daar tussen...
Hoe krijg ik de andere 5 er ook in??
Misschien moet je ander styles gebruiken voor 1 en dezelfde headings en update field doen, grote kans dat ze er tussen zullen komen mits ze wel de default styles zijn.
Comment
-
Mja neen, dat is het net het probleem niet.
Ik kan gewoon alleen de default dingen kiezen van word zelf (kop 1, 2, ...) en dan toevallig 1'tje die ik zelf gemaakt heb.
1'tje is er toch toevallig tussengeraakt, dus ik vraag me af waarom die anderen niet
Enige verschil dat ik zie is dat bij de instellingen van het opmaakprofiel die ene op type "alinea" staat en de anderen op "alinea + teken", maar dat kan ik niet wijzigen
Comment
-
Ik heb nog een oude laptop liggen hier, een Acer TravelMate 660 LMi. Mag eigenlijk weg.
Nu een vraag : ding werkt feilloos, alleen de batterij is zo goed als op, denk ik. Wat doen?- verkopen? ga ik daar nog wat voor vangen of is dat ding zo goed als waardeloos?
- zo verkopen met brakke batterij, of eerst een nieuwe batterij kopen van 40 EUR en dan verkopen?
Bieden mag ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVrij dringende vraag :
Kan iemand me zeggen hoe ik subtitles bijvoeg in een film?
Waar ik die ondertitels haal ,en met welk programma ik ze erin zet?
Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichtenwelk formaat van film avi,mpeg,...?
Het is dus de bedoeling om de ondertiteling erop te zetten endan via USB ze op men Playstation op te slaan
Dus niet bekijken op pc .2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAvi .
Het is dus de bedoeling om de ondertiteling erop te zetten endan via USB ze op men Playstation op te slaan
Dus niet bekijken op pc .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenFrame voor frame openen in Paint
" Hier een snelle tutorial.
Ik werk ermee en voor mij voldoet ie goed.
Ondertitels vindt je door het woord "ondertiteling" te Googelen.
1. Je moet een Ondertitel Codec installeren (link) Hier staat ook hoe je een codec installeert.
2. Nu download je een ondertitel bestand (.srt bestand) zoek bij google op ondertitel/ondertitels en gij zult vinden.
3. Nu ga je de .srt in hetzelfde mapje zetten als je film en noem je ze exact hetzelfde met dit verschil, dat je bij het ondertitel bestand er “.srt”achter zet. (bijv. movie en movie.srt)
4. Nu speel je de film af met Windows Media Player en kijk je of hij de ondertitel er automatisch bij zet als je de film afspeelt.
5. Als hij dat doet ga je nu gewoon de .avi of wat het ook is converteren met “Winavi Video Converter” Hier zet je de output gewoon op hetgeen wat je wil (zal meest wel dvd zijn, denk ik)
6. Nu gaat hij tijdens het converteren automatisch de ondertitel erin zetten vanwege de codec
7. Na het converteren speel je het bestand af en als het goed is zit er dan ondertitel bij in.
Succes "
Ik zal dit eens proberen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAvi .
Dus niet bekijken op pc .
Gewoon subs downloaden en in dezelfde map en met dezelfde naam als de film zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtendoen we!
" Hier een snelle tutorial.
Ik werk ermee en voor mij voldoet ie goed.
Ondertitels vindt je door het woord "ondertiteling" te Googelen.
1. Je moet een Ondertitel Codec installeren (link) Hier staat ook hoe je een codec installeert.
2. Nu download je een ondertitel bestand (.srt bestand) zoek bij google op ondertitel/ondertitels en gij zult vinden.
3. Nu ga je de .srt in hetzelfde mapje zetten als je film en noem je ze exact hetzelfde met dit verschil, dat je bij het ondertitel bestand er “.srt”achter zet. (bijv. movie en movie.srt)
4. Nu speel je de film af met Windows Media Player en kijk je of hij de ondertitel er automatisch bij zet als je de film afspeelt.
5. Als hij dat doet ga je nu gewoon de .avi of wat het ook is converteren met “Winavi Video Converter” Hier zet je de output gewoon op hetgeen wat je wil (zal meest wel dvd zijn, denk ik)
6. Nu gaat hij tijdens het converteren automatisch de ondertitel erin zetten vanwege de codec
7. Na het converteren speel je het bestand af en als het goed is zit er dan ondertitel bij in.
Succes "
Ik zal dit eens proberen
Comment
-
Ben je zeker dat dat niet gewoon 4 verschillende talen van ondertiteling zijn?
Dat srt-bestand is ongeveer 60-80 kb groot (per film per taal) dus dat zou vrij idioot zijn om dat dan nog eens te gaan opsplitsen in 4.
Kijk anders eens hier: http://www.opensubtitles.org/nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb de bestanden.. maar er is 1 bestand waar de ondertitels in 4delen zijn verdeelt. Ik kan die onmogelijk dezelfde naam geven, wat nu gedaan?
Ik zou een andere zoeken of ze bijeen zetten als dit gaat.
Comment
-
Kan iemand mij eens vertellen waar tussen deze 2 het grote verschil zit?
Andere grafische kaart, maar welke is de betere?
Ik ken er de ballen van.
Comment
Comment