Gebruik internet explorer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
Ik heb en *.cue bestand maar als ik dat met Nero naar cd als image naar een cd wil branden crasht nero telkens, enig idee waar dat aan kan liggen?
Ik klik op dat bestand, nero opent en geeft de mogelijkheid om te starten met branden maar vanaf de moment dat ik op dat knopje druk crasht hij ...
Workaround, dat cue bestand is vergezeld van een *.bin bestand, kan ik daar 'aan' zo, dan hoef ik het natuurlijk niet naar een cd te branden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDaar loopt het fout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk heb en *.cue bestand maar als ik dat met Nero naar cd als image naar een cd wil branden crasht nero telkens, enig idee waar dat aan kan liggen?
Ik klik op dat bestand, nero opent en geeft de mogelijkheid om te starten met branden maar vanaf de moment dat ik op dat knopje druk crasht hij ...
Workaround, dat cue bestand is vergezeld van een *.bin bestand, kan ik daar 'aan' zo, dan hoef ik het natuurlijk niet naar een cd te branden ...
ดูหนังออนไลน์ เรื่องไหนดี ดูหนัง หนังใหม่ NetFliX มีอะไรดูบ้าง 2023 หนัง HD ดูหนัง ฟรี เว็บดูหนังออนไลน์ฟรี 24 ชั่วโมง พากย์ไทย เว็บไหนดี ดูหนังออนไลน์ฟรีไม่กระตุก หนังออนไลน์พากย์ไทยเต็มเรื่อง
In feite zijn dat volledige file-structuren, zoals in een ZIP of RAR file, maar dan in hun eigen formaat, weinig compatibel, en moeilijk te openen ... ben er nooit fan van geweest.
Je zult ofwel een andere burnersoft moeten vindien die WEL die files kan openen (en als Nero het al niet kan, dat belooft), of je zal een tooltje moeten vinden a la Winzip, om dat te openen. You never know : probeer het eens met Winzip; compabiliteit staat hoog in het vaandel bij Winzip, misschien leest ie dat formaat wel ...
Laat ons weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenWhat should I do, what should I do?
De eerste heb je al (MS Int Expl), en je kiest er dan eentje uit : Firefox, ...
Er zijn af en toe wel eens dingen die vrij verschillend werken in de een of de ander. Stap af van het idee : MS Internet Explorer kan alles
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk BerichtenEffe requoten want heb het nog altijd niet gevondenAnyone?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMet isoburner kun je volgens mij bin/cue's uitpakken.
Of anders idd zoals zwarte engel zegt, deamon tools. Boeltje mounten en van daaruit kopiëren ofzo.
Alleen hopen dat ik nu weer geen rommel en spyware op m'n nek gehaald heb, 2-3 jaar geleden had ik dat voor met deamon, daarmee dat ik het nu niet meer geinstalleerd had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenOf anders idd zoals zwarte engel zegt, deamon tools. Boeltje mounten en van daaruit kopiëren ofzo.Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDeamon tools worked
Comment
-
Comment
-
Volgens mij zit ik met dit probleem op mijn laptop, want ik kan ook niet meer op internet....
edit: Intussen al wel terug verbinding met internet, maar soms krijg ik nog meldingen van F-secure.
Morgen misschien best maar eens langs de pc-zaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenWij hebben thuis beetje opgeruimd in de software en kunnen nu geen filmpjes meer afspelen die we gemaakt hadden met de digicam. Als we een filmpje willen starten opent de computer nu het programma Realplayer maar geeft dan een fout: "kan bestand niet afspelen. De indeling wordt niet ondersteund".
Andere filmpkes speelt ie wel.
Iemand suggesties welk programma we best kunnen van het net halen?
Ik krijg enkel een foutmelding dat in het configuratiescherm moet een snelkoppeling worden gemaakt:
.wmv bestand altijd afspelen met...
Staat momenteel zo ingesteld, dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenFilmpjes van de harde schijf lukken maar filmpjes die via mail binnenkomen wil hij niet afspelen.
Ik krijg enkel een foutmelding dat in het configuratiescherm moet een snelkoppeling worden gemaakt:
.wmv bestand altijd afspelen met...
Staat momenteel zo ingesteld, dus
Om dat te testen : ipv de file af te spelen IN uw browser, sla de file op (op schijf), en dubbelklik dan.
Als dat niet het probleem is, verander dan gewoon van speler. Realplayer is niet mijn favoriet, VLC is beter, maar zeker niet perfect. Maar de kans is groot dat er een bepaalde codec niet correct staat, of aanwezig is. En dat is prullen en zoeken, Jan en Piertje brengt codecs uit, en elk subtype van eenzelfde extensie werkt met codecs, en versies ... doe gewoon : download codecs, installeer wat, en heb vooral geluk. Er is niet 1 set van codecs die werkt voor alles, en mocht je die toch vinden, dan werkt ie morgen niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi_Fanaat Bekijk BerichtenOp mijn andere pc krijg ik de melding:
NTLDR onbreekt
Start de computer opnieuw op door op ctrl alt del te drukken
Dit heb ik enkele malen geprobeerd maar de melding komt steeds terug .
En kan mij dus niet aanmelden op mijn pc.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
geen idee of het te herstellen valt via system repair, maar zo kunt ge alsnog uw data backuppen en formatten
Comment
Comment