Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gebruik internet explorer.

Comment

• Daar loopt het fout

Comment

• Ik heb en *.cue bestand maar als ik dat met Nero naar cd als image naar een cd wil branden crasht nero telkens, enig idee waar dat aan kan liggen?

Ik klik op dat bestand, nero opent en geeft de mogelijkheid om te starten met branden maar vanaf de moment dat ik op dat knopje druk crasht hij ...

Workaround, dat cue bestand is vergezeld van een *.bin bestand, kan ik daar 'aan' zo, dan hoef ik het natuurlijk niet naar een cd te branden ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Daar loopt het fout
          What should I do, what should I do?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
            Ik heb en *.cue bestand maar als ik dat met Nero naar cd als image naar een cd wil branden crasht nero telkens, enig idee waar dat aan kan liggen?

Ik klik op dat bestand, nero opent en geeft de mogelijkheid om te starten met branden maar vanaf de moment dat ik op dat knopje druk crasht hij ...

Workaround, dat cue bestand is vergezeld van een *.bin bestand, kan ik daar 'aan' zo, dan hoef ik het natuurlijk niet naar een cd te branden ...
            Het moet mogelijk zijn om CUE/BIN files om te zetten naar files, zonder daarvoor langs burnersoft te moeten. Kijk hier eens :

ดูหนังออนไลน์ เรื่องไหนดี ดูหนัง หนังใหม่ NetFliX มีอะไรดูบ้าง 2023 หนัง HD ดูหนัง ฟรี เว็บดูหนังออนไลน์ฟรี 24 ชั่วโมง พากย์ไทย เว็บไหนดี ดูหนังออนไลน์ฟรีไม่กระตุก หนังออนไลน์พากย์ไทยเต็มเรื่อง

In feite zijn dat volledige file-structuren, zoals in een ZIP of RAR file, maar dan in hun eigen formaat, weinig compatibel, en moeilijk te openen ... ben er nooit fan van geweest.

Je zult ofwel een andere burnersoft moeten vindien die WEL die files kan openen (en als Nero het al niet kan, dat belooft), of je zal een tooltje moeten vinden a la Winzip, om dat te openen. You never know : probeer het eens met Winzip; compabiliteit staat hoog in het vaandel bij Winzip, misschien leest ie dat formaat wel ...

Laat ons weten

Comment

• Daemon tools zou wel es een oplossing kunnen bieden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                What should I do, what should I do?
                Ten minste twee internet browsers installeren op uw PC

De eerste heb je al (MS Int Expl), en je kiest er dan eentje uit : Firefox, ...

Er zijn af en toe wel eens dingen die vrij verschillend werken in de een of de ander. Stap af van het idee : MS Internet Explorer kan alles

Comment

• Met isoburner kun je volgens mij bin/cue's uitpakken.

Of anders idd zoals zwarte engel zegt, deamon tools. Boeltje mounten en van daaruit kopiëren ofzo.

Comment

• 'k zal is wat gaan proberen dan.

Bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                      Effe requoten want heb het nog altijd niet gevonden Anyone?
                      Kan je niet via je UHasselt-adres werken? Bij de webmail van Ugent, kan je via 'filters' kiezen dat je mail van je Ugent-adres doorgestuurd wordt naar hotmail of gelijk wat. Misschien is dit ook mogelijk bij UHasselt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        Met isoburner kun je volgens mij bin/cue's uitpakken.

Of anders idd zoals zwarte engel zegt, deamon tools. Boeltje mounten en van daaruit kopiëren ofzo.
                        Deamon tools worked

Alleen hopen dat ik nu weer geen rommel en spyware op m'n nek gehaald heb, 2-3 jaar geleden had ik dat voor met deamon, daarmee dat ik het nu niet meer geinstalleerd had.

Comment

• edith
                          Last edited by ; 15/03/2009, 19:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                            Deamon tools worked
                            Tis Daemon tools zeg ik u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                              Tis Daemon tools zeg ik u
                              tja.. nitwits

Comment

• Volgens mij zit ik met dit probleem op mijn laptop, want ik kan ook niet meer op internet....

edit: Intussen al wel terug verbinding met internet, maar soms krijg ik nog meldingen van F-secure.
                                Morgen misschien best maar eens langs de pc-zaak.
                                Last edited by ; 17/03/2009, 20:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                  Wij hebben thuis beetje opgeruimd in de software en kunnen nu geen filmpjes meer afspelen die we gemaakt hadden met de digicam. Als we een filmpje willen starten opent de computer nu het programma Realplayer maar geeft dan een fout: "kan bestand niet afspelen. De indeling wordt niet ondersteund".
                                  Andere filmpkes speelt ie wel.

Iemand suggesties welk programma we best kunnen van het net halen?
                                  Filmpjes van de harde schijf lukken maar filmpjes die via mail binnenkomen wil hij niet afspelen.
                                  Ik krijg enkel een foutmelding dat in het configuratiescherm moet een snelkoppeling worden gemaakt:
                                  .wmv bestand altijd afspelen met...

Staat momenteel zo ingesteld, dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                    Filmpjes van de harde schijf lukken maar filmpjes die via mail binnenkomen wil hij niet afspelen.
                                    Ik krijg enkel een foutmelding dat in het configuratiescherm moet een snelkoppeling worden gemaakt:
                                    .wmv bestand altijd afspelen met...

Staat momenteel zo ingesteld, dus
                                    Koppelingen tussen extensies (WMV., ...) en programmas (RealPlayer,...) worden in een mailprogramma soms apart ingesteld, apart van hoe ze in Windows opgezet worden. Als het probleem is dat uw email-client eenzelfde file niet kan openen, zou dat dan ook kunnen liggen aan het feit dat uw email programma dezelfde file met een ander programma wilt openen.

Om dat te testen : ipv de file af te spelen IN uw browser, sla de file op (op schijf), en dubbelklik dan.

Als dat niet het probleem is, verander dan gewoon van speler. Realplayer is niet mijn favoriet, VLC is beter, maar zeker niet perfect. Maar de kans is groot dat er een bepaalde codec niet correct staat, of aanwezig is. En dat is prullen en zoeken, Jan en Piertje brengt codecs uit, en elk subtype van eenzelfde extensie werkt met codecs, en versies ... doe gewoon : download codecs, installeer wat, en heb vooral geluk. Er is niet 1 set van codecs die werkt voor alles, en mocht je die toch vinden, dan werkt ie morgen niet meer.

Comment

• Iemand een alternatief voor ISP monitor?
                                      Zou graag mijn maandelijks volume in de gaten houden maar met ISP monitor lukt dat blijkbaar niet meer

Comment

• Op mijn andere pc krijg ik de melding:
                                        NTLDR onbreekt
                                        Start de computer opnieuw op door op ctrl alt del te drukken

Dit heb ik enkele malen geprobeerd maar de melding komt steeds terug .
                                        En kan mij dus niet aanmelden op mijn pc.
                                        Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi_Fanaat Bekijk Berichten
                                          Op mijn andere pc krijg ik de melding:
                                          NTLDR onbreekt
                                          Start de computer opnieuw op door op ctrl alt del te drukken

Dit heb ik enkele malen geprobeerd maar de melding komt steeds terug .
                                          En kan mij dus niet aanmelden op mijn pc.
                                          Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
                                          boot on cd aanzetten en windows cd'ke insteken tijdens boot up, zo geraakt ge al in windows

geen idee of het te herstellen valt via system repair, maar zo kunt ge alsnog uw data backuppen en formatten

Comment

Working...
                                          X