Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
    Bij mij werkt ie nochtans perfect...

Zelfs met Vista!
    Idem hier, op allebei de pc's loopt ie goed, behalve soms niet willen updaten, maar dat hersteld zichzelf.

En gratis

Comment

• AVG is super. Neemt niet veel resources in, stoort mij nooit, date vanzelf goed op, werkt gewoon super

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
        Bij mij is het ook niet de eerste keer hoor. Ik heb ook al een paar keer een probleem gehad omdat er iets niet in orde was met een .bin file...

Ik zal het dan maar gewoon laten zoals het is
        Installatie verwijderen en vervolgens herinstalleren zoals gezegd. Kheb ook eens hetzelfde gehad op een computer.

Vind AVG ook super, af en toe eens een update die mislukt maar dat geeft helemaal niet.
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          geen PC probleem maar wel een vraag over een laptop

waar kan je op een laptop vinden wat zijn kenmerken zijn ?

iemand die ik ken verkoopt haar 1 jaar oude laptop en ik was benieuwd of het de moeite is om hem te kopen .

het is 1 van het merk HP Pavillion Center dv9630eb
          serial SCNF7452W5R

nieuwprijs was ongeveer 1400€
          Reactie aan de late kant, maar kom.
          Let op met de dv9xxx reeksen. Er zijn er bij waar na een tijd de scharnieren aan het scherm doorscheuren. HP heeft dit probleem internationaal erkend en de garantie uitbreid, maar wij hebben er hier toch 1 die al dik 4 maanden in rma is teruggestuurd en nog steeds niet geretourneerd... Volgens HP zou het hele scherm vervangen worden en kan de fabricant niet volgen qua productie. Ondertussen die jongen een nieuwe Vaio gegeven, dus hij is gelukkig

Comment

• Wanneer mijn broer zijn pc (windows xp) opstart, wordt alles mooi ingeladen en kan je gewoon werken maar als je dan ctrl+alt+del doet en gaat kijken in het tabblad gebruikers, staat daar geen enkele gebruiker
            Wanneer je de pc wilt afzetten, doet hij niets (ik vermoed dat hij de huidige gebruiker eerst wilt afmelden maar er geen vind?)

Iemand enig idee, hoe je dit kan oplossen, virus-spyware scan is al gedaan (hij had er 8 virussen/trojans afgegooid , zou het kunnen dat 1 van die virussen iets in zijn register zou aangepast hebben dat dit kan veroorzaken)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
              Is dat ergens gratis te downloaden? En is het makkelijk om mee te werken?
              For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.

Comment

• 'k heb nu al een half jaar ofzo, Windows Updates die in men lijst staan om te installeren (bij het afsluiten van men PC), maar die dingen falen steeds. OS=XP ... 't zijn er nu al 4, manueel installeren helpt niet, niks van deftige foutmelding, enz. enz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                  Wanneer mijn broer zijn pc (windows xp) opstart, wordt alles mooi ingeladen en kan je gewoon werken maar als je dan ctrl+alt+del doet en gaat kijken in het tabblad gebruikers, staat daar geen enkele gebruiker
                  Wanneer je de pc wilt afzetten, doet hij niets (ik vermoed dat hij de huidige gebruiker eerst wilt afmelden maar er geen vind?)

Iemand enig idee, hoe je dit kan oplossen, virus-spyware scan is al gedaan (hij had er 8 virussen/trojans afgegooid , zou het kunnen dat 1 van die virussen iets in zijn register zou aangepast hebben dat dit kan veroorzaken)?
                  Laat combofix eens runnen, iets wat ik heel veel gebruik en mij al veel heeft geholpen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Niet als hij in bezit is van de originele DVD en het enkel voor persoonlijk gebruik houdt.

fout
                    ge moogt enkel een copie maken op hetzelfde medium, in dit geval een DVD, dus niet naar mp3, of cd of iets anders
                    Database error.
                    The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                      fout
                      ge moogt enkel een copie maken op hetzelfde medium, in dit geval een DVD, dus niet naar mp3, of cd of iets anders
                      Och, die regels zijn zo volgens de ene, en zo volgens de andere. Het probleem is dat er eigenlijk niemand verantwoordelijk is, en zoedoende zijn die regels eigenlijk niet eenduidig, en dus na te volgen.

Over het algemeen geldt het principe, als er minder door zou verkocht worden, mag het niet

Comment

• Diegene die er iets van kennen, zijn dit goede schermen:

Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                          Diegene die er iets van kennen, zijn dit goede schermen:

Thx!
                          Met Iiyama’s kan je moeilijk iets fout kopen hoor, zijn gekend voor zeer leuke schermen te maken, de prijs daarentegen
                          Heb er jaren gebruikt in CRT en nooit problemen mee gehad.
                          Wat kost zoiets als ik mag vragen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                            hehe geinig

Comment

• PHP anyone?

Ik schrijf data weg naar een file en wil dat ie daarna een return zet zodat er een nieuwe regel in de file kan worden begonnen

ik dacht dat die dat automatisch ging doen maar blijkbaar dus niet, zo zet ie alles in 1 regel achter elkaar.
                              Code:
                              fwrite($file,$Name.': '.$Comment);
                              Nu dacht ik er hmtl-style een return aan toe te voegen, maar dat blijkt niet te werken, ...
                              Code:
                              fwrite($file,$Name.': '.$Comment.' ');
                              Hoe moet ik dat dan wel doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                                Ik wil mijn UHasselt-emailadres te linken met Windows Live Mail zodat ik zowel mijn Hotmail als studentenmail bij elkaar heb (zodat ik niet steeds moet inloggen op studentenmail).

Tot dusver wil het nog niet echt lukken (windows live mail vista):

- welk wachtwoord moet ik ingeven in het eerste scherm van 'emailaccount toevoegen' (onder naam email-adres)

- tweede scherm: waar vind ik al die instellingen? Heb mij nu al een ongeluk gezocht

Thx!
                                Effe requoten want heb het nog altijd niet gevonden Anyone?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                  PHP anyone?

Ik schrijf data weg naar een file en wil dat ie daarna een return zet zodat er een nieuwe regel in de file kan worden begonnen

ik dacht dat die dat automatisch ging doen maar blijkbaar dus niet, zo zet ie alles in 1 regel achter elkaar.
                                  Code:
                                  fwrite($file,$Name.': '.$Comment);
                                  Nu dacht ik er hmtl-style een return aan toe te voegen, maar dat blijkt niet te werken, ...
                                  Code:
                                  fwrite($file,$Name.': '.$Comment.' ');
                                  Hoe moet ik dat dan wel doen?
                                  Vervang ' ' door "\r\n".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Vervang ' ' door "\r\n".

Bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                                      Met Iiyama’s kan je moeilijk iets fout kopen hoor, zijn gekend voor zeer leuke schermen te maken, de prijs daarentegen
                                      Heb er jaren gebruikt in CRT en nooit problemen mee gehad.
                                      Wat kost zoiets als ik mag vragen?
                                      Thanks! Kost +/- 350€, valt goed mee vind ik.

Comment

• Probleem: Ik kan thuis op m'n telenet verbinding geen Youtube filmpjes bekijken omdat m'n javascript zou uitstaan of flash niet geinstalleerd zou zijn.
                                        Geen van beiden is waar.
                                        Wat nog raarder is, is dat ik in de zaak van m'n vader, die met een ADSL-lijn werkt, wel kan kijken...

Help?

Comment

• Gebruik je toevallig Chrome?
                                          Ik had het net ook voor, en in IE werkt het wel...

Comment

Working...
                                          X