Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
    Vraag:

Als je op internet een gebruikersnaam en wachtwoord moet ingeven (bvb als je op blackboard of webmail gaat) dan krijg je 9 op 10 een dialoogkader om die gegevens op te slaan. Als je de eerste keer op nee drukte, is er dan nog een manier om die gegevens te laten opslaan?

't gaat nog niet.
    Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• IE of firefox?
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Hans, heb je Advanced SystemCare 3 al geïnstallerd/geprobeerd? Verbetering tov Advanced WindowsCare?

Comment

• jep. propere interface moet ik zeggen voor de rest kan ik niet veel zeggen of het nu onderhuids veel verbeterd is... er zijn wel veel "hulpprogrammatjes' bij gekomen (zoals integratie van Smart Defrag), die wel leuk zijn om eens te bekijken
          2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
            IE of firefox?

internet explorer
            Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
              Nog iemand die last heeft met de combinatie Firefox + youtube?
              Loopt perfect hier

Heb ge automatische updates in Firefox ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                Ik heb mijn vriendin haar PC nu al volledig geformateerd, alle partities verwijderd, formateren en dan terug opgedeeld en er opnieuw windows xp opgezet. Maar ik blijf hetzelfde probleem hebben, steeds als ze op internet gaat en scrollt gaat het CPU gebruik gigantisch de hoogte in en verschuift de inhoud van haar venster haperend ipv vlot te scrollen. Iemand een idee wat ik nog kan proberen om dit in orde te krijgen? Zou dat batterijtje op moederbord verwijderen en terugplaatsen een oplossing kunnen zijn of?
                Wat zegt de Windows Task Manager ?

Die zegt welk proces uw CPU bezig houdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                  Normaal moet je pc de nieuwe hard schijf automatisch detecteren na het opstarten, in XP of Vista moet je niets installeren.
                  Het is normaal dat je geen toegang hebt tot de schijf omdat je ze eerst moet formatteren.
                  Maar om te formatteren heb je wel een driveletter nodig, dus die zou dan al zichtbaar moeten zijn in Explorer

En als ie daar nog niet staat, dan is er een probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                    Nog iemand die last heeft met de combinatie Firefox + youtube?
                    toevallig een 64bit os ?

Comment

• Ik gebruik Youtube in Firefox met Vista Ultimate 64-bit en ondervind geen problemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                        internet explorer
                        als je nog IE versie 6 heb kan ik je niet helpen... via windows update (start => alle programma's) zou je normaal gezien al lang IE 7 moeten hebben. zo niet, hier handmatig downloaden:

of nog beter, installeer firefox: www.getfirefox.com
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Iemand nog problemen, met Mozilla en Flash?

Alle sites die gebruik maken van flash kan ik gewoon niet zien, ik heb zogezegd flash niet geïnstalleerd. In Mozilla zelf geeft hij wel gewoon weer dat de laatste versie van flash is geïnstalleerd. Herinstalleren werkt ook niet heb ik al 10 keer geprobeerd.

Comment

• Bully requires a 32 bit display, and vertex and pixel shader model 3.0 support.

Deze melding krijg ik als ik bully wil opstarten...

Kan ik hier iets aan doen?
                            I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Ik heb in mn laptop een "ATI mobility radeon hd 2400 xt" grafische kaart zitten.

Dat ding heeft 256 mb video-memory. Maar blijkbaar kan je dat "virtueel verhogen" (door een deel van je ram aan te spreken? ) Hoe doe ik dat? En gaat dat veel verschil maken?

Comment

• Ik heb een redelijk ambetant probleempje:

Een tijdje geleden heb ik de pc van mijn ouders 'hersteld' toen AVG de pc belette van op te starten. Ik heb toen, zonder enige kennis van zaken, wat instructies op internet opgezocht en geprobeerd de problemen op te lossen via DOS-instructies.
                                Dit werkte niet onmiddellijk, maar na veel geprobeer en gecombineer van verschillende commando's is het dan toch gelukt om het probleem op te lossen. De PC werkte weer als normaal.

Sindsdien wil AVG echter niet meer updaten. Ik denk dat een van de commando's downloaden van de site blokkeerde of zo, aangezien ik zelfs de installatiefile van de avg-site niet meer kon downloaden.

Iemand die weet hoe ik dit weer kan deblokkeren?

Comment

• heb je al op een andere pc de installatiefile gedownload en dan via usbstick of zo overzetten om zo te installeren?
                                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                    heb je al op een andere pc de installatiefile gedownload en dan via usbstick of zo overzetten om zo te installeren?
                                    Jep, eerste wat ik vanavond gedaan heb. AVG werkt perfect, scant en zo, maar wil niet updaten.

Ik wil dus gewoon weten wat ik in DOS weer moet ingeven..

Comment

• Met welke kaart van Nvidia kun je de ATI Sapphire HD3870 vergelijken?

Comment

• Ik zoek zo een externe multimedia harde schijf. Eentje die dus mijn films kan afspelen zonder tussenkomst van een laptop en die ik aan de tv kan hangen.

Iemand die interessante producten kent?

De Emtec met wifi lijkt me zalig, maar is te duur. Lacie heeft een lacinema voor 170 ( 1TB)

Comment

• Comment

Working...
                                          X