Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
jep. propere interface moet ik zeggenvoor de rest kan ik niet veel zeggen of het nu onderhuids veel verbeterd is... er zijn wel veel "hulpprogrammatjes' bij gekomen (zoals integratie van Smart Defrag), die wel leuk zijn om eens te bekijken
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk BerichtenIE of firefox?
internet explorerPowered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenNog iemand die last heeft met de combinatie Firefox + youtube?
Heb ge automatische updates in Firefox ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenIk heb mijn vriendin haar PC nu al volledig geformateerd, alle partities verwijderd, formateren en dan terug opgedeeld en er opnieuw windows xp opgezet. Maar ik blijf hetzelfde probleem hebben, steeds als ze op internet gaat en scrollt gaat het CPU gebruik gigantisch de hoogte in en verschuift de inhoud van haar venster haperend ipv vlot te scrollen. Iemand een idee wat ik nog kan proberen om dit in orde te krijgen? Zou dat batterijtje op moederbord verwijderen en terugplaatsen een oplossing kunnen zijn of?
Die zegt welk proces uw CPU bezig houdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenNormaal moet je pc de nieuwe hard schijf automatisch detecteren na het opstarten, in XP of Vista moet je niets installeren.
Het is normaal dat je geen toegang hebt tot de schijf omdat je ze eerst moet formatteren.
En als ie daar nog niet staat, dan is er een probleem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenNog iemand die last heeft met de combinatie Firefox + youtube?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichteninternet explorer
of nog beter, installeer firefox: www.getfirefox.com2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Iemand nog problemen, met Mozilla en Flash?
Alle sites die gebruik maken van flash kan ik gewoon niet zien, ik heb zogezegd flash niet geïnstalleerd. In Mozilla zelf geeft hij wel gewoon weer dat de laatste versie van flash is geïnstalleerd. Herinstalleren werkt ook niet heb ik al 10 keer geprobeerd.
Comment
-
Ik heb een redelijk ambetant probleempje:
Een tijdje geleden heb ik de pc van mijn ouders 'hersteld' toen AVG de pc belette van op te starten. Ik heb toen, zonder enige kennis van zaken, wat instructies op internet opgezocht en geprobeerd de problemen op te lossen via DOS-instructies.
Dit werkte niet onmiddellijk, maar na veel geprobeer en gecombineer van verschillende commando's is het dan toch gelukt om het probleem op te lossen. De PC werkte weer als normaal.
Sindsdien wil AVG echter niet meer updaten. Ik denk dat een van de commando's downloaden van de site blokkeerde of zo, aangezien ik zelfs de installatiefile van de avg-site niet meer kon downloaden.
Iemand die weet hoe ik dit weer kan deblokkeren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenheb je al op een andere pc de installatiefile gedownload en dan via usbstick of zo overzetten om zo te installeren?
Ik wil dus gewoon weten wat ik in DOS weer moet ingeven..
Comment
-
Ik zoek zo een externe multimedia harde schijf. Eentje die dus mijn films kan afspelen zonder tussenkomst van een laptop en die ik aan de tv kan hangen.
Iemand die interessante producten kent?
De Emtec met wifi lijkt me zalig, maar is te duur. Lacie heeft een lacinema voor 170 ( 1TB)
Comment
-
Comment