Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar daar zat ik met het probleem dat er een conflict was tussen m'n USB muis en een usb stick.
Daarna nog niet verder gedaan maar als ik klikte op de stick dan werkte ineens m'n muis niet meer. En als ik iets copieerde van de stick en ik bewoon m'n muis dan werd de copy onderbroken
'k weet niey hoe plug and play dat is, misschien volgende keer gewoon met de boot alles al insteken dat het dan misschien beter is?
Maar daar zat ik met het probleem dat er een conflict was tussen m'n USB muis en een usb stick.
Daarna nog niet verder gedaan maar als ik klikte op de stick dan werkte ineens m'n muis niet meer. En als ik iets copieerde van de stick en ik bewoon m'n muis dan werd de copy onderbroken
'k weet niey hoe plug and play dat is, misschien volgende keer gewoon met de boot alles al insteken dat het dan misschien beter is?
Kan ook een stroomprobleem zijn. In theorie kan je alles bijna oneindig delen, maar in de praktijk valt er een of meer toestellen met te weinig stroom, waarna het niet meer werkt. In dat geval zou het OS weinig mogen uitmaken, maar het is maar een theorie
Als ik op de site van www.deredactie.be surf
dan krijg ik telkens deze foutmelding
An actionscript error has occured
TypeError: Error #2007: Parameter child must be non-null.
at flash.display:isplayObjectContainer/removeChild()
at mediabrowser_fla::MainTimeline/exitFullScreen()
at mediabrowser_fla::MainTimeline/doResize()
Ik zie echt niet in waarom dat niet zou werken, het enigste wat kan voorkomen is dat Windows eventueel de bootloader zou wijzigen... op zich is dat geen ramp natuurlijk.
Nuja als je al met 2x XP op dezelfde partitie zit... best even een formatje
Wat je best eerst doet: alles backup dat van belang is: bookmarks, bestanden, emails, ... maar natuurlijk wel niet op dezelfde partitie hé
(Als er een SATA HDD in zit zorgen voor de drivers vd harde schijf!!)
* Windows CD erin steken
* zorgen dat de bootpriority in BIOS juist staat (eerst CD-rom dan HDD, als je daar niet aan geprutst hebt staat dat meestal wel zo)
* druk op de toets om van de cd te starten
* voor een SATA schijf F6 drukken als daarom gevraagd wordt om de drivers in te laden
* partitie kiezen (of wijzigen, aanmaken, ...)
* formatteren (best eens volledige format, doet de HDD goed )
* rest spreekt wat voor zich
Ik ben hier nu mee bezig, als ik de install cd er in steek dan kies ik voor de c: een nieuwe install maar dan geeft ie de boodschap dat ie het naast de huidige XP gaat installen, hij doet dus geen format en kon dat precies ook nergens kiezen.
Ik ben hier nu mee bezig, als ik de install cd er in steek dan kies ik voor de c: een nieuwe install maar dan geeft ie de boodschap dat ie het naast de huidige XP gaat installen, hij doet dus geen format en kon dat precies ook nergens kiezen.
Iemand een tip?
ah wacht 'k denk dat ik het weet.
Ik was begonnen vanuit xp zelf, dan copieerd ie een deel van de installatie bestanden op de c en kan die dus tijdens de install niet formatten omdat ie de bestanden nodig heeft.
Als ik op de site van www.deredactie.be surf
dan krijg ik telkens deze foutmelding
An actionscript error has occured
TypeError: Error #2007: Parameter child must be non-null.
at flash.display:isplayObjectContainer/removeChild()
at mediabrowser_fla::MainTimeline/exitFullScreen()
at mediabrowser_fla::MainTimeline/doResize()
Snap het niet helemaal, je verandert van provider omdat je een fout krijgt in uw webbrowser ? Probeer Firefox eens ... Om het even welke browser je hebt, vroeg of laat werkt er wel iets niet, en dan switch je van browser
Welke videokaarten zouden nu allemaal interessant zijn 2dehands?
Genre 9800GTX ofzo.
Voor zover ik weet zijn dat lang goede referenties geweest, dus 9600GTS'en en 9800's enzo, zullen niet slecht zijn, denk ik ... en pak eentje met lekker veel geheugen onboard. 256 is pretty basic
Als ik de carconfig van VW wil openen krijg ik de volgende foutmelding :
De Car Configurator is een Java-programma en de Java Virtual Machine (Java-vertaler) is niet aanwezig. Om de Java VM te installeren, kan u de meest recente versie downloaden op het volgende adres: http://java.com/en/download.
Comment