Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    Ik heb een probleem met mijn draadloos internet.
    De laptop waarmee ik draadloos surf werkt met Windows Vista. In het netwerkcentrum kan je steeds de kwaliteit van je verbinding nakijken, de signaalsterkte.
    Mijn signaalsterkte variërt van Uitstekend tot Matig, 25 meter verderop en buiten in de garage. Het netwerkcentrum geeft op elk moment aan dat er verbinding is met het internet.
    Tot voor kort kon ik dan logischerwijze ook surfen.
    Maar nu is het zo dat internet niet meer werkt vanals de signaalsterkte niet meer "uitstekend" is. Vanals de signaalsterkte "heel goed" is (dus een beetje verderop) dan mag ik het vergeten, nochtans blijft het netwerkcentrum nog steeds weergeven dat er verbinding is met het internet net zoals hij dat voordien deed.

Zelf begrijp ik er niets van, vooral omdat voor het netwerkcentrum de verbinding met internet nog perfect in orde lijkt te zijn

Iemand een idee?

Kent er verder iemand een forum waar ik met deze vraag misschien beter terecht kan?
    Signaalversterker aansluiten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
      Ja.

Die paljas van de Fnac zegt van niet
      Gewoon met een kaartje van 2GB é ?
      Heb je een site, waar uw vermoeden wordt bevestigd? zodat ik het aan de papa kan late zien
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
        Die paljas van de Fnac zegt van niet
        Gewoon met een kaartje van 2GB é ?
        Heb je een site, waar uw vermoeden wordt bevestigd? zodat ik het aan de papa kan late zien
        Film converteren naar .avi of .mpeg (als deze nog niet in dat formaat is) en gewoon kopiëren naar de sd-card.
        Wat is het probleem?

Comment

Film converteren naar .avi of .mpeg (als deze nog niet in dat formaat is) en gewoon kopiëren naar de sd-card.
          Wat is het probleem?
          Het is vanaf een standalone DVD Recorder volgens mij hé ..

Comment

• Vraagje.
            ik heb men spybot ge-updated en sindsdien zet die altijd een venster open als ik men computer opstart. oké ik kan dat elke keer toedoen, maar het werkt toch wat op mijn systeem om dit telkens weer te moeten sluiten. weet iemand waar ik dat kan afzetten? hij opent dus niet spybot zelf maar een venster met daarin het icoontje en een map.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              Vraagje.
              ik heb men spybot ge-updated en sindsdien zet die altijd een venster open als ik men computer opstart. oké ik kan dat elke keer toedoen, maar het werkt toch wat op mijn systeem om dit telkens weer te moeten sluiten. weet iemand waar ik dat kan afzetten? hij opent dus niet spybot zelf maar een venster met daarin het icoontje en een map.
              Ga naar "start", "run" en typ daar "msconfig".
              In het venster dat opent, zie je bovenaan als laatste optie "startup".
              Daarin zie je de lijst van alles wat automatisch opstart.
              Klik op het vinkje naast iets dat naar spybot verwijst en klik op "apply".

Comment

• En kijk eerst eens bij Start -> Programma's -> Opstarten

Comment

Ga naar "start", "run" en typ daar "msconfig".
                  In het venster dat opent, zie je bovenaan als laatste optie "startup".
                  Daarin zie je de lijst van alles wat automatisch opstart.
                  Klik op het vinkje naast iets dat naar spybot verwijst en klik op "apply".
                  spybot teatimer uitgevinkt
                  Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  En kijk eerst eens bij Start -> Programma's -> Opstarten
                  daar stond hij niet tussen

bedankt, zal het morgen weten of ik het nog krijg.

Comment

• Ik wil een volledig seizoen van een serie op DVD branden, incl. ondertitels.

Hoe kan ik dit doen? Gewoon elke aflevering in een aparte submap zetten met daarbij de juiste ondertitels?

Want 'k ben niet zeker dat de DVD-speler dan ook die ondertitels goed afspeelt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                      Ik wil een volledig seizoen van een serie op DVD branden, incl. ondertitels.

Hoe kan ik dit doen? Gewoon elke aflevering in een aparte submap zetten met daarbij de juiste ondertitels?

Want 'k ben niet zeker dat de DVD-speler dan ook die ondertitels goed afspeelt...

Comment

• Fok man, dat is nu al de zoveelste keer, telkens als ik probeer een DVD te schrijven, dat breekt dat af met foutmelding "Burn Process Failled"

Programma is Nero 7

Allez, weer een DVD'tje kapot, dankuwel Nero.

Logfile zegt:

(..)
                        15:05:34 #32 CDR -1176 File WriterStatus.cpp, Line 162
                        Session fixation error
                        E: PLEXTOR DVDR PX-810SA
                        (..)

Ie komt wel aan 80% voor ie dat zegt. Laatste kapotte DVD's zijn : TDK, type : DVD+R DL

Blijkbaar is het de media. Plextor zal niet houden van TDK ofzo
                        Last edited by ; 21/07/2008, 15:21.

Comment

• stomme vraag, maar heb je nero al eens opnieuw geïnstalleerd?

edit: of die dvd met een ander programma proberen branden?
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                            stomme vraag, maar heb je nero al eens opnieuw geïnstalleerd?
                            Nope

1245

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                              edit: of die dvd met een ander programma proberen branden?
                              Als Nero niet rapt gaat werken, dan zal het antwoord ja worden, tot nu toe : neen. Software kost geld, en van die shit ... ik dacht dat Nero het beste was, maar ik ben verkeerd precies

Comment

• Comment

• M'n PC is eindelijk compleet.

'k Werk er al een maand mee, maar nu staat ie op punt.

Case: Antec Sonata III 500Watt Quiet Mid Tower Case

Moederbord:
                                  Asus P5K SE

Processor: Intel Core 2 Duo E6550 2,33GHz

Geheugen:
                                  Kingston 2GB 800MHz DDR2 (nog uitbereid worden tot 4GB)

Grafische Kaart:
                                  Asus EN 8600GT SILENT 512MB DDR3

Harde Schijf:
                                  Western Digital SATA 500GB 16MB cache + Maxtor IDE 150GB back-up

Kaartlezer:
                                  Digitus 54 in 1 Card Reader

CD/DVD:
                                  LG DVD RW - Multi Recorder

Draadloos:
                                  Trendnet 54Mbps 802,11g Wireless USB 2.0 Adapter

Andere:
                                  USB Digitus PCI Add-On Card USB 2.0
                                  FireWire

Besturingssysteem
                                  Windows Vista Ultimate 32bit

Software
                                  Windows Office 2007
                                  Adobe Photoshop CS3
                                  ESET NOD32 Antivirus
                                  ...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Deftige config

Comment

• Welke software kan je gebruiken om routes uit te stippelen, en dan bedoel ik niet van A naar B, maar wel van A naar B, via C, via D, via E, via F, enz. enz.

Comment

• Vooral niet uitbreiden naar 4 gig Spillies, ben je met deze config niets mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Vooral niet uitbreiden naar 4 gig Spillies, ben je met deze config niets mee
                                          Dacht het ook nog te zeggen : 32bit -> 2 Gb geheugen

Je kan meer gebruiken, maar het systeem is er niet voor gemaakt. Heb je echt 4 Gig nodig -> 64 bit

Comment

Working...
                                          X