Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
    gisteren was ik Race 07 aan het spelen en plots loopt alles vast, mijn pc deed niks meer.
    dus heb ik hem maar uitgeschakeld en weer aangezet maar toen wou hij niet meer opstarten
    nu krijg ik eerst het scherm waar ik kan kiezen tussen veilige modus en normale, maar wat ik ook kies daarna blijft het scherm zwart en hij doet ook niets eerst komt er nog wat tekst onderaan maar het verandert te snel om te kunnen lezen

iemand suggesties?
    pc opstarten en F8 duwen zodat je in het scherm van veilige modus enzo komt, daar kan je ergens een optie kiezen dat je pc wil opstarten aan de hand van de vorige correctie instantie.

via deze optie eens proberen

Comment

• dat ging ook niet
      maar heb via boot cd checkdisk gedaan en het probleem is er mee opgelost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
        ik zit hier ook met 't probleem wordt gereset de 7e juli dus vrijdagnacht om 24u.

telemeter staat op 99.4% voor 't moment

een dag toekomen met 0.6%
        Als je over je limiet zit bij telenet dan krijg je de keuze om bij te betalen of verder te surfen op lagere snelheid.

Als je verder surft op lagere snelheid dan komt er niets extra op de rekening.

Alles gaat wel mega traag dan

Comment

• En traag is echt traaaaaaaaaaaaaaaaaag. Is onwerkbaar gewoon. Meeste pagina's krijg ik dan zelf niet meer open.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichten
            Als je over je limiet zit bij telenet dan krijg je de keuze om bij te betalen of verder te surfen op lagere snelheid.

Als je verder surft op lagere snelheid dan komt er niets extra op de rekening.

Alles gaat wel mega traag dan
            weet ik wel hoor... 'k heb een blokje bijgekocht.
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              En traag is echt traaaaaaaaaaaaaaaaaag. Is onwerkbaar gewoon. Meeste pagina's krijg ik dan zelf niet meer open.
              smallband
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• 100gig dommel limiet
                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Idd Dommel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                    100gig dommel limiet
                    + scarlet 100 gb

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                    Iemand een suggestie voor een goede webhosting? Mag wat kosten, maar moet zeker vanuit belgië snel bereikbaar zijn. Ik heb er al enkele op mijn lijstje staan om eens uit te pluizen. Suggesties zijn dus welkom.
                    Niemand? Er moeten hier nu toch mensen zijn met een webhosting waarvan ze tevreden/ontevreden over zijn?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                      + scarlet 100 gb

Niemand? Er moeten hier nu toch mensen zijn met een webhosting waarvan ze tevreden/ontevreden over zijn?!
                      Priorweb

Comment

Iemand een suggestie voor een goede webhosting? Mag wat kosten, maar moet zeker vanuit belgië snel bereikbaar zijn. Ik heb er al enkele op mijn lijstje staan om eens uit te pluizen. Suggesties zijn dus welkom.
                        Sorry, had het nog niet gezien. Het hangt ervan af waaraan je belang hecht, hoge snelheid of veel webruimte.

Heb ik gehad:
                        Telenet space: voldoende snel, slechts 50 mb, lastige url door de users.telenet..., goed om wat eigen data op te zetten.
                        Hostbasket: 50 MB webspace (zat gratis bij Clickx incl .be adres). Normale server qua snelheid, voldoende stabiel
                        Fusehost: ook 50 MB webspace (iets van 42 euro per jaar toen, incl .be adres), voldoende snel en stabiel

Gebruik ik nu:
                        Priorweb: 250 MB webspace, stabiel, goede en snelle Nederlandstalige hulp bij problemen. Alles is mogelijk om te draaien op hun server (dat ik gebruik). Enkel natuurlijk nogal duur (weet geen prijs, vorige webmaster heeft dit voor langere tijd gehuurd, maar Priorweb is aan de duurdere kant). Nog maar 1x volledig down geweest door een stroompanne in het datacenter, maar daar hadden andere Belgische hostingbedrijven ook last van.
                        One.com: 1GB webspace, ultrastabiel (in 2 jaar nog geen seconde downtime gehad), enkel wat trager (valt enkel op bij het transfereren van grotere datavolumes) dan bv Priorweb. Prijs is belachelijk laag, 32 euro incl .be adres. Ook de hulp die je krijgt is goed, enkel engelstalig dacht ik. Enige minpunt is dat php in safe-mode niet ondersteund wordt (waardoor je Gallery2 niet kan draaien). phpBB levert echter geen problemen op.

Conclusie:
                        Als je niet van plan ben om een phpbb forum te hosten met het integratiepakket van Gallery2 (zoals ik doe bij priorweb) en dus geen php in safe mode nodig hebt, dan is One.com de te prefereren webhoster, de grote webruimte maakt de lichtelijk lagere snelheid goed.

Comment

• Mag'k jullie vragen om volgende link uit te proberen, bij mij wil het sinds gisteren niet meer werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                            Mag'k jullie vragen om volgende link uit te proberen, bij mij wil het sinds gisteren niet meer werken.

http://www.atv.com.tr/live.html
                            player werkt hier ook niet.
                            krijg just een wit kaderke en errond programma's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Priorweb
                              Thx, ziet er zeer interessant uit. Heb even gekeken op de website: ze behoren al tot de iets duurdere agenten, maar priorweb zal zeker overwogen worden.

Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                              Sorry, had het nog niet gezien. Het hangt ervan af waaraan je belang hecht, hoge snelheid of veel webruimte.

Heb ik gehad:
                              Telenet space: voldoende snel, slechts 50 mb, lastige url door de users.telenet..., goed om wat eigen data op te zetten.
                              Hostbasket: 50 MB webspace (zat gratis bij Clickx incl .be adres). Normale server qua snelheid, voldoende stabiel
                              Fusehost: ook 50 MB webspace (iets van 42 euro per jaar toen, incl .be adres), voldoende snel en stabiel

Gebruik ik nu:
                              Priorweb: 250 MB webspace, stabiel, goede en snelle Nederlandstalige hulp bij problemen. Alles is mogelijk om te draaien op hun server (dat ik gebruik). Enkel natuurlijk nogal duur (weet geen prijs, vorige webmaster heeft dit voor langere tijd gehuurd, maar Priorweb is aan de duurdere kant). Nog maar 1x volledig down geweest door een stroompanne in het datacenter, maar daar hadden andere Belgische hostingbedrijven ook last van.
                              One.com: 1GB webspace, ultrastabiel (in 2 jaar nog geen seconde downtime gehad), enkel wat trager (valt enkel op bij het transfereren van grotere datavolumes) dan bv Priorweb. Prijs is belachelijk laag, 32 euro incl .be adres. Ook de hulp die je krijgt is goed, enkel engelstalig dacht ik. Enige minpunt is dat php in safe-mode niet ondersteund wordt (waardoor je Gallery2 niet kan draaien). phpBB levert echter geen problemen op.

Conclusie:
                              Als je niet van plan ben om een phpbb forum te hosten met het integratiepakket van Gallery2 (zoals ik doe bij priorweb) en dus geen php in safe mode nodig hebt, dan is One.com de te prefereren webhoster, de grote webruimte maakt de lichtelijk lagere snelheid goed.
                              Goede uitleg! Daar heb ik veel aan.

Tot nu toe beheerde ik mijn website's (5-tal) via de webruimte van mijn internetverbinding. Maar 2 van website's worden steeds groter en de mogelijkheden van de webruimte bij mijn provider zijn veel te beperkt geworden. Het budget is er, dus ik kan overgaan naar een hosting. Ook de domeinnamen zijn er al dus die kunnen gemakkelijk overgezet worden.
                              Voor mij is het belangrijk dat de websites snel toegankelijk zijn in belgië (dus servers liefst in belgië), stabiel/veilig, dat er voldoende support van de agent beschikbaar is, en dat ik eindelijk eens php kan integregen.

Priorweb ziet er echt goed uit. Het is iets duurder dan de andere die in m'n lijstje staan (zoals alfahosting e.d.) maar het behoort zeker tot de mogelijkheden.

One.com zie ik minder zitten, vooral door het ontbreken van de php in safe-mode en de belachelijk lage prijs voor hetgeen ze bieden.

Comment

• Het ontbreken van de safe-mode in php is idd het grootste nadeel van one.com. Weet dat enkel omdat ik problemen had om Gallery2 te installeren. Wat safe-mode is gaat mijn petje te boven.
                                De prijs van one.com is belachelijk laag, toch krijg je dezelfde kwaliteit als een priorweb (muv de iets lagere snelheid).
                                Nu ja, ik zou in uw geval voor Priorweb opteren. Schijnt de grootste en de beste te zijn. Voor zover ik weet zitten alle andere hosters toch in hetzelfde serverpark als Priorweb, dus waarom het moeilijk maken.
                                Rest alleen het prijs-issue. One.com is mijn privé ruimte om fototjes van de vrienden en zo online te zetten, dus daar zocht ik veel ruimte voor een lage prijs.
                                Priorweb host de site van de studentenclub waar ik webmaster ben, die site dient hoofdzakelijk voor communicatie tussen de leden via het forum, dus heb ik een betrouwbare php-server nodig waar de prijs van ondergeschikt belang is.

Comment

Thx, ziet er zeer interessant uit. Heb even gekeken op de website: ze behoren al tot de iets duurdere agenten, maar priorweb zal zeker overwogen worden.

Goede uitleg! Daar heb ik veel aan.

Tot nu toe beheerde ik mijn website's (5-tal) via de webruimte van mijn internetverbinding. Maar 2 van website's worden steeds groter en de mogelijkheden van de webruimte bij mijn provider zijn veel te beperkt geworden. Het budget is er, dus ik kan overgaan naar een hosting. Ook de domeinnamen zijn er al dus die kunnen gemakkelijk overgezet worden.
                                  Voor mij is het belangrijk dat de websites snel toegankelijk zijn in belgië (dus servers liefst in belgië), stabiel/veilig, dat er voldoende support van de agent beschikbaar is, en dat ik eindelijk eens php kan integregen.

Priorweb ziet er echt goed uit. Het is iets duurder dan de andere die in m'n lijstje staan (zoals alfahosting e.d.) maar het behoort zeker tot de mogelijkheden.

One.com zie ik minder zitten, vooral door het ontbreken van de php in safe-mode en de belachelijk lage prijs voor hetgeen ze bieden.
                                  Ik zit ook op priorweb

Comment

Mag'k jullie vragen om volgende link uit te proberen, bij mij wil het sinds gisteren niet meer werken.

http://www.atv.com.tr/live.html
                                    .....

Comment

.....
                                      Bij mij werkt het filmpje ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                        Bij mij werkt het filmpje ook niet.
                                        zal wel aan de website zelf liggen.

bedankt

Comment

• Edit....
                                          Last edited by ; 11/06/2008, 13:29.

Comment

Working...
                                          X