Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk Berichten
    Mijn gedacht, uit alle testen komt die eruit als de beste.
    Waarom dan AVG of Avast nemen?
    AVG 8.0 is stukken beter, doet zijn werk perfect en haalt meer virus/spyware uit de pc dan een Avast of Avira

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door m4TTi Bekijk Berichten
      AVG 8.0 is stukken beter, doet zijn werk perfect en haalt meer virus/spyware uit de pc dan een Avast of Avira
      Waarom komt 'ie er dan in testen als minst goede van de drie uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
        standby bestaat niet in Vista. bedoel je sluimerstand of slaapstand?

nog een bug in Vista trouwens: als je 5x het verkeerde wachtwoord ingeeft op je inlogscherm, krijg je toch na de 5e keer het welkom scherm, en pas 5min later of zo, keert hij terug naar het inlogscherm
        sluimerstand = standby voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
          vervanglaptop? als 't enkel je HDD is vervang je die toch zelf? goedkoper en zeker sneller maar je wou 't waarschijnlijk onder garantie laten vervangen?
          Was inderdaad nog onder garantie. Plus mijn scherm was ook strepen aan het beginnen vertonen.

Comment

• Ik heb daarnet een bericht van Telenet gekregen dat mijn downloadlimiet is overschreden en dat hij verder gaat aan vertraagde snelheid. Da's echt kak want tis wel heel fel vertraagd precies, een pagina met veel foto's openen hier op het forum duurt echt een eeuwigheid

Hoelang duurt het tot 'ie weer normaal werkt?

Comment

• Tot het begin van uw volgende facturatiemaand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                Tot het begin van uw volgende facturatiemaand.
                De maand is nog maar juist begonnen, dus dan is het nog vandat tot juli ofwat?

Comment

• als je factuur begint op 1 juni wel, als het begint op 6 juni heb je morgen terug normaal

Comment

• Als uw limiet juist terug op maximum is gezet begin deze maand vrees ik dat je prijs hebt, ,maar dan heb je toch al stevig je best gedaan qua downloaden... Let wel dat dit niet bij iedereen gelijkloopt met het begin van de kalendermaand, dus best effe je factuur raadplegen. Het is idd pokketraag op minimumsnelheid. Anders hun klantendienst contacteren en vragen of dit alles wel klopt en of ze een oplossing kunnen bieden (blok bijkopen of iets dergelijk)

Comment

• Gewoon op je factuur kijken daar staat de datum op, bij mij is nog maar 2 keer de limiet overschreden maar altijd 1 dag voor hij op 0 werd gezet, heb dus niks bij gekocht

Comment

• Is er trouwens een manier om foto's op een makkelijke manier te rangschikken in Windows XP?

Ik heb nu mappen per merk, met daar onderverdelingen in.
                        Maar ik heb ook mappen met foto's van evenementen.

Maar als ik bvb op Techno Classica Essen een Fiat Dino zien staan heb, zou ik graag hebben dat die foto ook in de map Fiat > Dino komt te staan.

Dat is wel te doen met kopieren, maar dan pakt dat hier dubbel zoveel schijfruimte in, en dat is ook niet de bedoeling.

Dus een manier waarop ik kan zeggen dat foto 1 in map A, B én C moet verschijnen als ik die open.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Is er trouwens een manier om foto's op een makkelijke manier te rangschikken in Windows XP?

Ik heb nu mappen per merk, met daar onderverdelingen in.
                          Maar ik heb ook mappen met foto's van evenementen.

Maar als ik bvb op Techno Classica Essen een Fiat Dino zien staan heb, zou ik graag hebben dat die foto ook in de map Fiat > Dino komt te staan.

Dat is wel te doen met kopieren, maar dan pakt dat hier dubbel zoveel schijfruimte in, en dat is ook niet de bedoeling.

Dus een manier waarop ik kan zeggen dat foto 1 in map A, B én C moet verschijnen als ik die open.
                          Je foto in één map laten staan, en in de andere mappen een snelkoppeling ernaar plaatsen kan een oplossing zijn voor dat dubbele gebruik van schijfruimte

Comment

• Weet er iemand hoe je windows defender er kunt afzwieren bij windows vista? Heb gekeken via het configeratiescherm en dan software verwijderen maar dat staat er niet tussen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
                              Je foto in één map laten staan, en in de andere mappen een snelkoppeling ernaar plaatsen kan een oplossing zijn voor dat dubbele gebruik van schijfruimte
                              Aan zoiets dacht ik ook. Een centrale locatie voor al je foto's, en dan met snelkoppelingen werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                                Tot het begin van uw volgende facturatiemaand.
                                is dat geen glijdende meter tegenwoordig ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                  De maand is nog maar juist begonnen, dus dan is het nog vandat tot juli ofwat?
                                  ik zit hier ook met 't probleem wordt gereset de 7e juli dus vrijdagnacht om 24u.

telemeter staat op 99.4% voor 't moment

een dag toekomen met 0.6%
                                  2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                    is dat geen glijdende meter tegenwoordig ?
                                    Is al lang weer afgeschaft Nu kan je weer zwaar downloaden op de laatste dag voor facturatiedatum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Is al lang weer afgeschaft Nu kan je weer zwaar downloaden op de laatste dag voor facturatiedatum.
                                      ah

bij mij staat die toch gewoon altijd op 0

Comment

• gisteren was ik Race 07 aan het spelen en plots loopt alles vast, mijn pc deed niks meer.
                                        dus heb ik hem maar uitgeschakeld en weer aangezet maar toen wou hij niet meer opstarten
                                        nu krijg ik eerst het scherm waar ik kan kiezen tussen veilige modus en normale, maar wat ik ook kies daarna blijft het scherm zwart en hij doet ook niets eerst komt er nog wat tekst onderaan maar het verandert te snel om te kunnen lezen

iemand suggesties?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk Berichten
                                          Waarom komt 'ie er dan in testen als minst goede van de drie uit?

http://wiki.castlecops.com/AntiVirus_Comparison
                                          als je kijkt, bespreken ze hier AVG 7.X

Comment

Working...
                                          X