Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
in beide gevallen ja de 8xxx reeks van nVidia is de oudere, de 9xxx is de recenste
ik betwijfel of je het gaat merken, maar ik ben dan natuurlijk ook iemand die altijd het nieuwste van het nieuwste wil hebben als het niet de bedoeling is te gamen, voldoet die 8400M GS van de 1e laptop trouwens, de 8600GT is al een stapje hoger (en dus ook duurder), geld dat je bv. beter dan in een nieuwere processor kan steken
Ik wil ook een nieuwere processor, namelijk die met 2.2 GHz. Nu valt die enkel niet te configureren in de gewone laptops. Zo'n XPS Gaming is té
Op school zitten er verschillende die een laptop aangekocht hebben via school, en die vinden dat toch goede laptops. Apple zal het sowieso niet worden, eerst wou ik het wel, maar die dingen kosten 2500 euro in 17", en dat is echt te veel.
op KdG bij ons zijn het ook Dells, 'k vind ze maar niks het grappige is trouwens dat die normaal standaard een webcam hebben, maar als je ze via 't school koopt, zit dat er blijkbaar niet op om een of andere reden. iedereen die toch via 't school kocht is dus leuk in 't zak gezet
daar kan een uurtje of een uurtje en half bijkomen normaal, staat het niet ergens op de dell site?
Ik vind er alleszinds niets van. Kan natuurlijk wel aan mij liggen Maar ik heb besloten er nog een maandje mee te wachten. We zullen wel zien wat er dan aangeboden wordt.
Je moet eigenlijk onderscheid maken tussen 2 zaken:
Is het voor professioneel gebruik of voor privé doeleinden.
Professioneel: Zou ik zonder enige twijfel gaan voor HP of Lenovo.
Privé: Dell of Asus eventueel als het echt veel in de prijs scheelt.
HP is gewoon gekend voor hun degelijkheid, de support, enz. Kosten iets meer, maar uiteindelijk voel je het verschil in kwaliteit.
Dan heb ik het wel over de businees-lijn (NC dacht ik)
'k vind die consumentenreeks van HP maar enorm plastiekerig en goedkoop afgewerkt hoor
en aangezien het over een consumentenaankoop gaat valt HP dus af
Ohja, die laptop van mijn nonkel heeft sinds kort plastiek die ietwat los 'hangt'. Het is ocharme een laptop van 4 maanden oud. Hij gaat er voorzichtig mee om, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb nu zelf al met een x aantal verschillende laptop merken gewerkt, en ik ben tot nu toe het meest tevreden van Dell en HP, maar die laatste wel enkel de "professionele" laptops. Heb met de Pavillion serie ook al gewerkt en dat zou ik nooit kopen, krijg er nog de kriebels van als ik er aan denk. Ook Acer vind ik zeker geen aanrader, net zoals Toshiba. M'n Fujitsu Siemens was ook al niet echt goed te noemen, gelukkig veel garantie op via de school toen.
Ik was eerst ook niet echt overtuigd van Dell, maar heb het toch maar gewaagd. En super tevreden van tot nu toe.
Ik vind er alleszinds niets van. Kan natuurlijk wel aan mij liggen Maar ik heb besloten er nog een maandje mee te wachten. We zullen wel zien wat er dan aangeboden wordt.
Betere batterij --> stuk dat uit uw laptop steekt. Is ook niet altijd even praktisch.
Dan is er dus een groot verschil tussen de 'pro' line en de rest. De mijne gaat ongeveer 2 jaar mee (en dan werkt hij nog wel, maar wordt vervangen). Hij gaat vliegtuig op, vliegtuig af, donderd al wel eens van de voorstoel in de auto tijdens hard remmen, staat eigenlijk 24u per dag aan en wordt heel intensief gebruikt. Hebben er bij ons op de firma een 30-tal, en eigenlijk zelden problemen mee.
Er is een immens verschil, geloof mij vrij Op m'n vorig werk werkte ik met een HP (NC serie), en echt super laptop. Ook een tijdje thuis op een Pavillion van kameraad van mij gewerkt --> nooit meer. Brrr.
Dan is er dus een groot verschil tussen de 'pro' line en de rest. De mijne gaat ongeveer 2 jaar mee (en dan werkt hij nog wel, maar wordt vervangen). Hij gaat vliegtuig op, vliegtuig af, donderd al wel eens van de voorstoel in de auto tijdens hard remmen, staat eigenlijk 24u per dag aan en wordt heel intensief gebruikt. Hebben er bij ons op de firma een 30-tal, en eigenlijk zelden problemen mee.
bij m'n pa op het werk hebben ze ook de 'pro' of 'business' reeks. hele lading, en de hele lading mocht na 2 weken al terug gestuurd worden door kapotte harde schijven en/of schermen...
Het is de moeite niet om een nieuwe topic te openen dus doe ik het hier:
Hoe kan je in je handtekening de link plaatsen van 'je auto' maar dan direct met de naam:
Zo dus: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29831 maar dan in mijn geval direct 'Opel Corsa 1.7CDTI'
Het zal wel poepsimpel zijn maar het lukt niet
Echt? Dus dat wordt niet aangepast aan de grootte van de laptop?
neenee, dat steekt er inderdaad uit 9 cell batterij tegenover 6 cell batterij is wel een verschil... check hier op een XPS (grootteverschil is ongeveer 'tzelfde op de inspiron):
Het is de moeite niet om een nieuwe topic te openen dus doe ik het hier:
Hoe kan je in je handtekening de link plaatsen van 'je auto' maar dan direct met de naam:
Zo dus: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29831 maar dan in mijn geval direct 'Opel Corsa 1.7CDTI'
Het zal wel poepsimpel zijn maar het lukt niet
je selecteert 'Opel Corsa 1.7CDTI' en dan klik je op dat wereldbolletje boven je tekstkader, onder de smiley. dan krijg je een kadertje waar je de link kan toevoegen
Idem hier. Wilde het eigenlijk niet zeggen, maar Dell: pfff
Idem dito hier. Op het werk van mijn vader was IBM vroeger de huisleverancier voor pc's voor alle vestigingen in europa. 4 jaar geleden zijn ze overgeschakeld en is dell de nieuwe huisleverancier geworden omdat ze dachten dat ze daarmee goedkoper af zouden zijn. Ze hebben daar echter zoveel problemen mee gehad dat sinds vorig jaar lenovo terug de huisleverancier geworden is.
Comment