Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In XP heb je de "wizard scanners en camera's" waarmee je makkelijk foto's van je camera een naam kan geven en in de juiste map kan copieren.
Vista heeft iets gelijkaardigs maar je kan blijkbaar de foto's niet afzonderlijk selecteren.
Stel bvb dat er van 2 verschilelnde feestjes foto's op staan dan kon je in XP de foto's van feestje 1 selecteren, een naam geven copieren en verwijderen, daarna een stap terug gaan in de wizard en voor het 2e hetzelfde doen.
In Vista kan je precies enkel een naam geven en weg laten schrijven zonder de foto's individueel te selecteren.
Doe ik iets verkeerd waardoor het toch zou moeten lukken of is dat gewoon vista ...
In het 2e geval, heeft iemand een alternatief?
Nog altijd niemand?
'k heb al wat gegoogled maar nog niets gevonden ...
Ik zou graag de gegevens vanop de harde schijf van m'n kapotte laptop overzetten naar m'n pc. Kben deze namiddag achter een behuizing geweest om de harde schijf van die laptop in te steken, maar als ik die aansluit op m'n pc kan ik nog geen gegevens terughalen Iemand die weet hoe dat zou moeten???
ps de harde schijf doet het nog!
Waarschijnlijk moet er een jumper op de harde schijf verzet/gezet worden om deze te kunnen lezen.
U moet er eens op letten, normaal zijn er nog 4 apparte pinnetjes over ( :: ) rechts naast de aansluiting van de IDE kabel. Als ik mijn oude laptop-hd aan de computer wil hangen via een ide kabel (met omvormer), dan moet ik de eerste verbinden met elkaar ( |: )
Ja natuurlijk maar in xp zat die wizard, foto's selcteren, naam kiezen ok.
That's it.
Zoiets wil ik terug.
Dat je dat via 10 omwegen zelf ook kan doen weet ik ook wel hoor.
Dat u dat wist twijfel ik niet aan.
Ik doe het gewoon altijd zo in XP, want die wizard, dat duurt me te lang.
Bij mij gaat het vlugger door manueel te kopiëren en dan te renamen via rename master. Is natuurlijk paar klikjes meer werk.
Nu ja, ik ga u ook niet kunnen verder helpen, ben zelf nog altijd fervent XP gebruiker .
Ik krijg mijn laptop niet meer in slaapstand. Wanneer ik die in de slaapstand zet, start die terug opnieuw en komt de melding Er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar om de API te voltooien te staan. Dus ik kan enkel gebruik maken van stand-by of helemaal uitschakelen.
Ik krijg mijn laptop niet meer in slaapstand. Wanneer ik die in de slaapstand zet, start die terug opnieuw en komt de melding Er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar om de API te voltooien te staan. Dus ik kan enkel gebruik maken van stand-by of helemaal uitschakelen.
Men vrouwtje haar pc doet nukkig.
zo kan ze verschillende sites niet meer op. Die geeft dan dat blad met offline op. heel bizzar, want bv. de ééne dag gaan sommige wel en anderen niet, terwijl het de dag nadien omgekeerd is.
updates nemen lukt ook niet meer. zo kan ze ad-aware, spybot en vag niet updaten en staan ze bijgevolg uitgeschakeld.
iemand raad?
Comment