Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Google is your friend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Google is your friend
      Security en language packs dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        Vraagje.

In XP heb je de "wizard scanners en camera's" waarmee je makkelijk foto's van je camera een naam kan geven en in de juiste map kan copieren.

Vista heeft iets gelijkaardigs maar je kan blijkbaar de foto's niet afzonderlijk selecteren.

Stel bvb dat er van 2 verschilelnde feestjes foto's op staan dan kon je in XP de foto's van feestje 1 selecteren, een naam geven copieren en verwijderen, daarna een stap terug gaan in de wizard en voor het 2e hetzelfde doen.

In Vista kan je precies enkel een naam geven en weg laten schrijven zonder de foto's individueel te selecteren.

Doe ik iets verkeerd waardoor het toch zou moeten lukken of is dat gewoon vista ...

In het 2e geval, heeft iemand een alternatief?
        Nog altijd niemand?

'k heb al wat gegoogled maar nog niets gevonden ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
          Ik zou graag de gegevens vanop de harde schijf van m'n kapotte laptop overzetten naar m'n pc. Kben deze namiddag achter een behuizing geweest om de harde schijf van die laptop in te steken, maar als ik die aansluit op m'n pc kan ik nog geen gegevens terughalen Iemand die weet hoe dat zou moeten???

ps de harde schijf doet het nog!
          Waarschijnlijk moet er een jumper op de harde schijf verzet/gezet worden om deze te kunnen lezen.
          U moet er eens op letten, normaal zijn er nog 4 apparte pinnetjes over ( :: ) rechts naast de aansluiting van de IDE kabel. Als ik mijn oude laptop-hd aan de computer wil hangen via een ide kabel (met omvormer), dan moet ik de eerste verbinden met elkaar ( |: )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
            Welk merk van moederbord heb je?
            Ik weet het niet; laptop van HP, processor van Intel...

Comment

Nog altijd niemand?

'k heb al wat gegoogled maar nog niets gevonden ...
              acdsee gebruiken, veel beter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                acdsee gebruiken, veel beter!
                Dat is een fotobeheersprogramma?

Ik moet enkel een wizardje hebben om de foto's van m'n camera te halen ...

Comment

Dat is een fotobeheersprogramma?

Ik moet enkel een wizardje hebben om de foto's van m'n camera te halen ...
                  Kan je toch zelf ook doen via verkenner / deze computer?

En dan via rename programmatje de naam aanpassen (Rename Master of File Renamer gebruik ik).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                    Kan je toch zelf ook doen via verkenner / deze computer?

En dan via rename programmatje de naam aanpassen (Rename Master of File Renamer gebruik ik).
                    Ja natuurlijk maar in xp zat die wizard, foto's selcteren, naam kiezen ok.

That's it.

Zoiets wil ik terug.

Dat je dat via 10 omwegen zelf ook kan doen weet ik ook wel hoor.

Comment

Ja natuurlijk maar in xp zat die wizard, foto's selcteren, naam kiezen ok.

That's it.

Zoiets wil ik terug.

Dat je dat via 10 omwegen zelf ook kan doen weet ik ook wel hoor.
                      Dat u dat wist twijfel ik niet aan.
                      Ik doe het gewoon altijd zo in XP, want die wizard, dat duurt me te lang.
                      Bij mij gaat het vlugger door manueel te kopiëren en dan te renamen via rename master. Is natuurlijk paar klikjes meer werk.

Nu ja, ik ga u ook niet kunnen verder helpen, ben zelf nog altijd fervent XP gebruiker .

Comment

• Beste pc'ers

Ik krijg mijn laptop niet meer in slaapstand. Wanneer ik die in de slaapstand zet, start die terug opnieuw en komt de melding Er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar om de API te voltooien te staan. Dus ik kan enkel gebruik maken van stand-by of helemaal uitschakelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                          Beste pc'ers

Ik krijg mijn laptop niet meer in slaapstand. Wanneer ik die in de slaapstand zet, start die terug opnieuw en komt de melding Er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar om de API te voltooien te staan. Dus ik kan enkel gebruik maken van stand-by of helemaal uitschakelen.
                          Staat uw harde schijf niet praktisch vol?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                            Staat uw harde schijf niet praktisch vol?
                            Niet helemaal. Van de 34 GB is 14 GB vrij

Comment

• Vraag:

Men vrouwtje haar pc doet nukkig.
                              zo kan ze verschillende sites niet meer op. Die geeft dan dat blad met offline op. heel bizzar, want bv. de ééne dag gaan sommige wel en anderen niet, terwijl het de dag nadien omgekeerd is.
                              updates nemen lukt ook niet meer. zo kan ze ad-aware, spybot en vag niet updaten en staan ze bijgevolg uitgeschakeld.
                              iemand raad?
                              Last edited by ; 06/05/2008, 14:29.

Comment

• Ik had dat ook eens voor en dat zou te maken hebben met een verkeerd ingestelde proxyserver. Allez, bij mij toch toen.

Comment

• Format?

Nee, serieus met welke browser is dit? IE? Mss eens met FF proberen?
                                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    Ik had dat ook eens voor en dat zou te maken hebben met een verkeerd ingestelde proxyserver. Allez, bij mij toch toen.
                                    Dan werkt normaalgezien geen enkele site meer hè.

Wss hebben zij geen proxy bij hun thuis

Comment

• Ik had geen proxy ingesteld toen bij ADSL en er werkten sommige sites, en de dag erna weer een paar andere...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                        Dan werkt normaalgezien geen enkele site meer hè.

Wss hebben zij geen proxy bij hun thuis
                                        Maar de provider heeft mss wel een proxy. Vroeger ook eens voorgehad, heb toen de proxy van Telenet moeten instellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Maar de provider heeft mss wel een proxy. Vroeger ook eens voorgehad, heb toen de proxy van Telenet moeten instellen.
                                          Komt dit niet automatisch in orde?

Je moet voor je eigen provider toch geen proxy instellen meer hè in de aard van proxy.telenet.be op poort 8080 ofzo. Vroeger was dit zo, maar nu...

Comment

Working...
                                          X