Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    'k weet het wel

staat op to do lijstje.

Nu ben ik dreamweaver aan het installeren en hoop ik dat dat goed draait onder vista
    'k heb er geen problemen mee in ieder geval

trouwens, om nog eens terug te komen op het 32/64bit verhaal... Adobe producten ondersteunen geen 64bit!
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• bwa, tis nu toch 32 en dreamweaver werkt perfect precies

Eens op zoek gaan, moet hier ergens nog een dvd van Phiotoshop hebben liggen die te groot was voor m'n vorige PC

Comment

• jaja, op 32 draait hij goed, maar op 64bit dus niet
        2015 BMW F11 520dA

Comment

• ah, goed om weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
            ivm met die 3gig geheugen tov 2.

Ik heb hier in de zijbalk een monitor staan die het gebruk van die dingen in het oog houdt, dat van het geheugen is nog niet ver onder de 60% geweest, ik denk niet dat dat gigje extra geen overdreven luxe is ...
            Het is wel zo dat, hoe meer geheugen je in uw pc ramt, hoe meer Vista gaat gebruiken. Dacht dat toch ergens gelezen te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
              'k heb er geen problemen mee in ieder geval

trouwens, om nog eens terug te komen op het 32/64bit verhaal... Adobe producten ondersteunen geen 64bit!
              Mijn Adobe Acrobat Reader werkt thuis nochtans goed Photoshop nog niet getest omdat ik van al m'n illegale software afgestapt ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                Is photoshop illegaal?

De versies die ik heb liggen zijn toch niet al te koosjer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Het is wel zo dat, hoe meer geheugen je in uw pc ramt, hoe meer Vista gaat gebruiken. Dacht dat toch ergens gelezen te hebben.
                  en zo is het ook, had dacht ik iets met maken met de grootte van de swapfile.. meer ram = grotere swapfile = meer gebruikt geheugen

Comment

• en dan nog een vraagje van mijntwege:

wat te doen als er bepaalde 'spoelen' piepen ?
                    ge kent het wel, hoge pieptoon, als de pc bezig is.. idle geen last... door blootliggende spoelen.. ze raden aan van daar iets over te 'kappen' .. maar wat ?

Comment

Mijn Adobe Acrobat Reader werkt thuis nochtans goed Photoshop nog niet getest omdat ik van al m'n illegale software afgestapt ben
                      Acrobat Reader is inderdaad wel ondersteund, is nogal een vrij essentieel "programma" he 'k heb het over Premiere, Flash, PS...
                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                        en dan nog een vraagje van mijntwege:

wat te doen als er bepaalde 'spoelen' piepen ?
                        ge kent het wel, hoge pieptoon, als de pc bezig is.. idle geen last... door blootliggende spoelen.. ze raden aan van daar iets over te 'kappen' .. maar wat ?
                        he! ik heb ook zo'n piepen, vrij irritant... daar is dus iets aan te doen? 'k zit wel met een flappie
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                          he! ik heb ook zo'n piepen, vrij irritant... daar is dus iets aan te doen? 'k zit wel met een flappie
                          klein laagje siliconen raden ze aan.. maar 'k sta der ni bijster zot van om da te proberen... eerst bevestiging van iemand krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                            Klagen bij de moederbordfabrikant dat ze betere kwaliteit moeten produceren?
                            Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit voorgehad.

Btw, tevreden over de uitleg voor de fans?
                            yup, zéér tevreden met de uitleg, mij er dit weekend is wat in verdiepen
                            en over dat moederbord: tja, MSI hé

Comment

• Ik heb zo van die toetsen op klavier om direct naar media, outlook te gaan enzo.

Maar tegenwoordig had ik vaak dat als ik op email duwde de andere outlook opende ipv die voor de mails.

Als ik dan de echte outlook opende kwam er een melding om dat te veranderen, maar nu niet meer

Hoe kan ik dat terug instellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                Ik heb zo van die toetsen op klavier om direct naar media, outlook te gaan enzo.

Maar tegenwoordig had ik vaak dat als ik op email duwde de andere outlook opende ipv die voor de mails.

Als ik dan de echte outlook opende kwam er een melding om dat te veranderen, maar nu niet meer

Hoe kan ik dat terug instellen?
                                Heb het al gevonden!

Comment

• Problemen in XP bij mij willen maar niet stoppen. Nu heb ik zo'n update-syndroom. Het betreft een update die alsmaar blijft komen. Ik heb het misschien tien keer geinstalleerd maar het blijft telkens weer opkomen.
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

En en en?
                                    Voorlopig heb ik het nog niet aan de praat gekregen. Jouw scriptje werkt perfect maar het probleem is dat je bij die editor van formdesk de broncode van het formulier zelf niet kan bekijken noch aanpassen. Daardoor is het vrij moeilijk om te zien wat er nu eigenlijk misloopt.

Ik kan natuurlijk eerst het formulier maken, online plaatsen en dan de broncode bekijken en zoeken wat er misloopt. Daar ga ik me deze vakantie eens mee bezighouden.

Nog een vraag voor dit topic: ik ben op zoek naar een goede virusscanner voor vista die zo weinig mogelijk de prestaties beïnvloed. Enkele suggesties? Het mag zeker betalende software zijn.

Comment

• gratis en voor niks: AVG 7.5 of Avast AntiVir. van alletwee zijn ook betalende paketten beschikbaar
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                        Voorlopig heb ik het nog niet aan de praat gekregen. Jouw scriptje werkt perfect maar het probleem is dat je bij die editor van formdesk de broncode van het formulier zelf niet kan bekijken noch aanpassen. Daardoor is het vrij moeilijk om te zien wat er nu eigenlijk misloopt.

Ik kan natuurlijk eerst het formulier maken, online plaatsen en dan de broncode bekijken en zoeken wat er misloopt. Daar ga ik me deze vakantie eens mee bezighouden.

Nog een vraag voor dit topic: ik ben op zoek naar een goede virusscanner voor vista die zo weinig mogelijk de prestaties beïnvloed. Enkele suggesties? Het mag zeker betalende software zijn.
                                        Je kan natuurlijk ook formdesk een trap onder hun hol geven en zelf uw formulieren afhandelen.

Comment

Je kan natuurlijk ook formdesk een trap onder hun hol geven en zelf uw formulieren afhandelen.
                                          Dat speelt zeker in mijn hoofd! Ik heb enkele jaren terug formdesk genomen omdat ik geen hostingpakket heb. Maar daar komt nu verandering in, dus kan ik die mogelijkheid onderzoeken.

@M3'er: thx

Comment

Working...
                                          X