Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ah ja, hoe zit het met dat verschil tussen 32 en 64 bit vista?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
      'k Zal zien of ik deze middag tijd heb.
      Waarvoor wordt de pc meestal gebruikt?
      foto's bewaren en bewerken.
      surfen, surfen, surfen, surfen

Dreamweaver vrij veel in combinatie met Photoshop

mailen

en af en toe een filmpje bekijken en bewerken.

Wendy doet er ook wat administratie op voor het werk in word-excel ...

Had ik surfen al gezegd?

Ik moet niet de supermax hebben maar wil gewoon een PC zonder vervelende wacht pauzes als ik programmas open doe en er tussen wissel. Ook wisselen tussen accounts doen we heel veel en dat duurt nu telkens veel te lang ...

Comment

• En voor €576 heb je dit:

• CPUs Socket 775 Core 2 Duo Intel® Core™ 2 Duo E6750
        • Behuizingen Midi Tower - Antec Sonata III

• DVD-reWriters Serial-ATA - LiteOn LH-20A1L

• Moederborden Socket 775 - GigaByte P35-DS3R

• Harddisks 3,5 inch SATA - Hitachi Deskstar T7K500

• Geheugen DDR2-800 - OCZ 2 GB DDR2-800 Kit
        • Grafische kaarten ATI PCIe - Asus HD3650/HTDI

Comment

Bij Alternate?
          BTW: waarom neem je niet de SATA-versie van de Lite-On?

Edit: en waarom meer betalen voor de raid-versie van het Gigabyte-bord met 1 HDD?
          Bij Alternate ja. En ik heb toch de SATA-versie van de LiteOn?

Edit: En van moederbord mag dat idd de GigaByte EP35-DS3 zijn.
          Last edited by caoimhin; 19/03/2008, 13:44.

Comment

Ach ja, de L is de lightscribe versie. Mja, ik zie het nut daarvan niet, maar bon.
            Dan is dat inderdaad een beter systeem, ik wou hem iets aanbieden voor 500 euro.
            Het ging mij niet echt om een beter systeem te maken, had het al samengesteld voor ik uw systeem had bekeken. Het ging mij niet echt om rond een bepaalde prijs te zitten, gewoon een systeem samenstellen dat ik goed vond en toch niet veel kost.

Comment

Bij Alternate?
              BTW: waarom neem je niet de SATA-versie van de Lite-On?

Edit: en waarom meer betalen voor de raid-versie van het Gigabyte-bord met 1 HDD?
              Er gaat wel een tweede HD inkomen hoor, die heb ik al.

Comment

• Nu beklijk ik het weer kortzichtig he. Maar als ik dan vista er nog bij moet kopen heb ik gewoon een trager systeem dan hetgeen ik bij den aldi zou halen voor dezelfde prijs en dan moet k het zelf nog monteren of zie ik het fout?

Ik zeg niet dat dit wsl kwalitatief beter zal zijn he, dat zal zo wel zijn maar je hebt me eerlijk gezegd nog niet overtuigd

Comment

• waarom sneller?

Mijn leken brein zegt meer geheugen en snellere processor is sneller ...

Comment

• En versta me niet verkeerd he, ik apprecieer het heel erg wat je voor me doet maar het komt er op neer dat ik nergens een vergelijkbaar systeem vind voor dat geld als je alles gaat tellen.

Ik heb gisterenavond bijna eigenlijk dat spel besteld hetgeen je gisteren voorgesteld hebt. Het kwam op 730 euro met vista en een kaartlezer erbij.

Maar toen ik zag dat ik 50 euro moest betalen voor montage ofwel het zelf te gaan monteren begon ik weer te twijfelen. Moeilijk zal dat wel niet zijn dat monteren maar voor die processor heb ik toch wat schrik precies.

En toen begon ik weer te denken aan dat ander systeem, inclusief 3 jaar garantie terwijl ik hier enkel de fabrieksgarantie heb ...

Ik geraak er zelf niet uit

Comment

• Want alles bij elkaar zijn de systemen van hierboven niet echt veel goedkoper als dat van gisteren he?

Comment

• Hoe zit het met de garantie daar? Ik dacht op de site te zien enkel fabrieksgarantie?

Kan een semi-leek als ik dat fatsoenlijk in elkaar gezet krijgen? Krijg ik van alle onderdelen drivers of is dat niet nodig?

Een pc-kaart bijgestoken en ram toegevoegd heb ik al wel gedaan maar veel verder dan dat ben ik nog niet geweest he.

Of ja, 1 keer een voeding vervangen.

Comment

Denk je niet dat je voor dat Medion-systeem deze morgen om 7uur al voor den Aldi moest staan?
                          kans is groot ja.

Toen ik er gisteren niet meer uit geraakte heb ik tegen m'n vrouw gezegd: "Als ik morgen van het werk kom en er staat er nog ene bij den aldi neem ik die mee anders bestel ik morgenavond deze.

Comment

• 'k zal er subiet eens langs rijden

Volgende week is de WD40 in reclame

Comment

Ik denk echt dat je te veel aan het twijfelen bent.
                              Daarom zou ik zeggen: als er nog eentje staat bij den Aldi, neem hem dan; staat er geen meer, overhaast dan niets, stel rustig je vereisten en budget vast en dan kunnen we op basis daarvan je hier een systeem voorstellen.

Edit: BTW, ik vraag me eigenlijk af of jij niet beter zou zijn met een laptop?
                              Das altijd zo bij mij, ik zit daar altijd dagen over te twijfelen, soms heb ik last van tomskitis

Comment

• Ale, ook niet als dat ventilatorke teveel geluid maakt?

Comment

• Zo'n ding in mekaar zetten is dat nu te doen of niet?

Comment

• Toch nog een uur dan?

Ik had zoiets van klik in mekaar, hier en daar een vijsje en gereed ....

Comment

• De tijd tot daar gelaten, loop ik weer een avond niet in de weg van m'n vrouw.

Maar wat is de kans dat ik er iets mee stuk maak als het niet van de eerste keer goed lukt?

Comment

• Ok, problems!

Ik heb net mijn eigen gratis webruimte via telenet geactiveerd (met het doel een eigen website te maken) en dacht dat ik ook zo'n leuke site-builder ging krijgen. Dat viel dus tegen

Wat is nu 'n oplossing om een site te maken? (heb geen kennis van site's maken, enkel in Publisher)

Comment

• Op tones.be kan je een laptop samenstellen. Weliswaar niet zo uitgebreid, maar je kan wel kiezen tussen geheugen, HDD..

Comment

Working...
                                          X