Oorspronkelijk geplaatst door sibi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
De 2de is idd een betere deal, al zou ik (indien mogelijk) wel opteren voor een kleiner scherm (persoonlijke mening) en een harde schijf met minder capaciteit maar wel 7200RPM. 5400RPM kan (imo) niet genoeg mee met de rest van het systeem. En hopelijk zijn ze bij Dell slim genoeg om een 64-bit versie van Vista mee te leveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenWaar wil je de laptop voor gebruiken? Wat zijn de prijzen van de 2 configs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe 2de is idd een betere deal, al zou ik (indien mogelijk) wel opteren voor een kleiner scherm (persoonlijke mening) en een harde schijf met minder capaciteit maar wel 7200RPM. 5400RPM kan (imo) niet genoeg mee met de rest van het systeem. En hopelijk zijn ze bij Dell slim genoeg om een 64-bit versie van Vista mee te leveren.Ik had daar ook al naar gekeken, voor eentje van 120 gb en dan 7200 rpm, maar dat is allemaal niet meer mogelijk. Vorige week was dit wel nog mogelijk... Misschien willen ze hun stock kwijt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenHet scherm wordt sowieso een 17". Het is de bedoeling dat er ook nog eindwerken enzo op gemaakt gaan worden, en dan kijk ik toch liever naar een 17" ipv een 15"(persoonlijke mening uiteraard)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn gaat de laptop veel mee op de baan? Anders kan je opteren voor een 15" (of zelf kleiner, ik heb 13,1") en een extern scherm voor thuis. Is praktisch onderweg en heel praktisch thuis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDe enige harde schijf met 7200 rpm is eentje van 400 gb en kost 290 euro meerIk had daar ook al naar gekeken, voor eentje van 120 gb en dan 7200 rpm, maar dat is allemaal niet meer mogelijk. Vorige week was dit wel nog mogelijk... Misschien willen ze hun stock kwijt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJa dat is wel wat van het goede teveel. Soms willen ze idd hun stock kwijt om ruimte te maken voor nieuwe producten. Zeker bij Dell kan er op korte tijd veel veranderen, wat de keuze om te beslissen niet altijd even gemakkelijk maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenEn dat staat mij niet echt aan, ik had graag 2.2GHz gehad, misschien toch nog maar wat wachten dan? Tegen eind van de maand kan er veel veranderd zijn he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHoe dringend heb je die laptop nodig? Anders zou ik idd nog wat de kat uit de boom kijken, ik heb zo ook een hele goede deal gedaan. Maar ik had niet onmiddellijk een laptop nodig, dus ik had tijd genoeg om te wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenik zeg 1 ding: dell
voor de rest: verouderde CPU en verouderde grafische kaart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIdem hier. Wilde het eigenlijk niet zeggen, maar Dell: pfff
Je kan veel beter voor HP of Lenovo gaan. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Vandaar ook mijn vraag: waarvoor ga je hem gebruiken?
Gamen, bureautica of bewerken van foto's maken een wereld van verschil.
Zo ook zoals caoimhin opmerkt: Gaat hij mee op de baan? Maar ook: is de batterijduur belangrijk, moet hij tegen een stoot kunnen, enz.
Ikzelf werk met een HP, zit enorm veel op de baan (en in het vliegtuig) en heb een docking station met scherm voor thuis. Dit werkt echt oneindig veel beter dan een 17" scherm op de laptop, en mijn batterij houdt het vol onderweg.
Over die 17": de resolutie is even belangrijk als de fysieke grootte he. 15" is handiger en kan ook van een deftige resolutie voorzien worden. Maar als je zoals mij graag eens een filmpje kijkt op de laptop of vaak twee documenten naast elkaar wilt kunnen zetten is 17" aan te raden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIdem hier. Wilde het eigenlijk niet zeggen, maar Dell: pfff
Je kan veel beter voor HP of Lenovo gaan. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Vandaar ook mijn vraag: waarvoor ga je hem gebruiken?
Gamen, bureautica of bewerken van foto's maken een wereld van verschil.
Zo ook zoals caoimhin opmerkt: Gaat hij mee op de baan? Maar ook: is de batterijduur belangrijk, moet hij tegen een stoot kunnen, enz.
Ikzelf werk met een HP, zit enorm veel op de baan (en in het vliegtuig) en heb een docking station met scherm voor thuis. Dit werkt echt oneindig veel beter dan een 17" scherm op de laptop, en mijn batterij houdt het vol onderweg.Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenMijn nonkel heeft ook een HP pavillion en ik vind dat ook voor geen meter werken
gewoon al veel slechte ervaringen gehoord en ondervonden met Dell
merken als Asus, Toshiba, Lenovo en natuurlijk Apple zijn de betere.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk BerichtenHP zou ik nu ook wel niet nemen
gewoon al veel slechte ervaringen gehoord en ondervonden met Dell
merken als Asus, Toshiba, Lenovo en natuurlijk Apple zijn de betere.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenIn beide gevallen een verouderde grafische kaart? Het is wel niet de bedoeling om er games op te spelen. Waarom zo tegen dell?de 8xxx reeks van nVidia is de oudere, de 9xxx is de recenste
ik betwijfel of je het gaat merken, maar ik ben dan natuurlijk ook iemand die altijd het nieuwste van het nieuwste wil hebbenals het niet de bedoeling is te gamen, voldoet die 8400M GS van de 1e laptop trouwens, de 8600GT is al een stapje hoger (en dus ook duurder), geld dat je bv. beter dan in een nieuwere processor kan steken
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment