Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
    Eerst moest ik even WMP bijwerken en daarna kwam er een pop-venster met 3 betaalmethodes. Het was 3 euro om die aflevering van de link te bekijken.
    Ah, dat verklaart veel. Bedankt !
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      blat.exe, googelen maar
      Zenk joe

Comment

• Ik heb een tijdje terug het programma "JLC's Internet TV" geïnstalleerd op mijn pc, een programma waarbij je naar tv-zenders kunt kijken uit diverse landen. Sinds een paar dagen kan ik geen gebruik meer maken vh programma (dus niet meer streamen). Telkens komt er te staan: In Internet TV.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. Foutenrapport bla bla bla...

Ik heb een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar doet weer hetzelfde.

Comment

• Download Zattoo. Dat heeft hetzelfde doel. Het is natuurlijk wel geen echte oplossing voor jouw probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
            Download Zattoo. Dat heeft hetzelfde doel. Het is natuurlijk wel geen echte oplossing voor jouw probleem
            hmmm eens downloaden.

Comment

• toch niet de moeite
              maar 15 zenders

Comment

• Ik heb hier enkele filmpjes in 3GP formaat, iemand een goede video converter ?

Comment

• Vraagje : www.media-convert.com ... is dat een betrouwbare site (steken die geen trojaanse ezels in de files die je terugkrijgt)? Want als 't betrouwbaar is, is het verdorie pokkehandig!!

Xvid-avi'kes die je niet in Winblows Movie Shaker geopend krijgt -> via die site effe tjoenen, en klaar is Kees.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                    Ik heb hier enkele filmpjes in 3GP formaat, iemand een goede video converter ?
                    Zie één post hoger.

Na 't aanduiden van de file die je wil omvormen, moet je wel in de uitschuiflijst rechts daarvan helemaal bovenaan "video - 3gp" kiezen, en niet "audio - 3gp".

Works like a charm!

Comment

• ik heb wat voor.

ik was aan het typen in een mail en ik had me misdrukt. nu typ ik in qwerty ipv azerty in mijn mails.
                      en aangezien ik die knoppen niet weet staan, staan ze dus nogal cryptisch vanaf nu.
                      iemand een idee welke knop ik moet indrukken ofzo voor dat af te zetten?

Comment

• Rechtsonder in de taakbalk staat misschien zo'n icoontje met NL of EN.

Als dat op EN staat, moet je daarop klikken en Nederlands(België) selecteren. Dan zou het terug in orde moeten zijn. Er zijn misschien nog wat andere manieren, maar zo heb ik het al opgelost gekregen.

Comment

Rechtsonder in de taakbalk staat misschien zo'n icoontje met NL of EN.

Als dat op EN staat, moet je daarop klikken en Nederlands(België) selecteren. Dan zou het terug in orde moeten zijn. Er zijn misschien nog wat andere manieren, maar zo heb ik het al opgelost gekregen.
                          dat staat op NL
                          en het is dus enkel in mijn mailbox da tik in qwerty sta. al de rest blijft azerty

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                            dat staat op NL
                            en het is dus enkel in mijn mailbox da tik in qwerty sta. al de rest blijft azerty
                            Is microsoft outlook uw standaard mailbox?

Of gewoon mailbox, dat is ook al voldoende

Comment

Is microsoft outlook uw standaard mailbox?

Of gewoon mailbox, dat is ook al voldoende
                              outlook express

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                outlook express
                                Ik zou het een keer afsluiten en terug openen dan ...

Edith zegt, aangezien het slechts in dat prgramma is is het goed mogelijk dat ie terug de standaard van u pc overneemt bij het opstarten.

Comment

• Gebruik dat dan niet meer Nee, ik zou niet weten hoe je dat moet oplossen. Je zal moeten wachten op de kenners.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                    Ik zou het een keer afsluiten en terug openen dan ...

zo simpel was het dus.
                                    en daarvoor zat ik bij het typen van een bericht dus elke letter af te gaan, om de juiste te vinden.

Comment

• Comment

• Mercikes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Zie één post hoger.

Na 't aanduiden van de file die je wil omvormen, moet je wel in de uitschuiflijst rechts daarvan helemaal bovenaan "video - 3gp" kiezen, en niet "audio - 3gp".

Works like a charm!
                                          Hehe Thx, maar ik heb al een programma euhm.. "gevonden"
                                          Ken je toevallig een programma om je filmpjes te draaien ?

Comment

Working...
                                          X