Oorspronkelijk geplaatst door Jerry
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Ik heb een tijdje terug het programma "JLC's Internet TV" geïnstalleerd op mijn pc, een programma waarbij je naar tv-zenders kunt kijken uit diverse landen. Sinds een paar dagen kan ik geen gebruik meer maken vh programma (dus niet meer streamen). Telkens komt er te staan: In Internet TV.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. Foutenrapport bla bla bla...
Ik heb een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar doet weer hetzelfde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDownload Zattoo. Dat heeft hetzelfde doel. Het is natuurlijk wel geen echte oplossing voor jouw probleem
Comment
-
Vraagje : www.media-convert.com ... is dat een betrouwbare site (steken die geen trojaanse ezels in de files die je terugkrijgt)? Want als 't betrouwbaar is, is het verdorie pokkehandig!!
Xvid-avi'kes die je niet in Winblows Movie Shaker geopend krijgt -> via die site effe tjoenen, en klaar is Kees.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk heb hier enkele filmpjes in 3GP formaat, iemand een goede video converter ?
Na 't aanduiden van de file die je wil omvormen, moet je wel in de uitschuiflijst rechts daarvan helemaal bovenaan "video - 3gp" kiezen, en niet "audio - 3gp".
Works like a charm!
Comment
-
ik heb wat voor.
ik was aan het typen in een mail en ik had me misdrukt. nu typ ik in qwerty ipv azerty in mijn mails.
en aangezien ik die knoppen niet weet staan, staan ze dus nogal cryptisch vanaf nu.
iemand een idee welke knop ik moet indrukken ofzo voor dat af te zetten?
Comment
-
Rechtsonder in de taakbalk staat misschien zo'n icoontje met NL of EN.
Als dat op EN staat, moet je daarop klikken en Nederlands(België) selecteren. Dan zou het terug in orde moeten zijn. Er zijn misschien nog wat andere manieren, maar zo heb ik het al opgelost gekregen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenRechtsonder in de taakbalk staat misschien zo'n icoontje met NL of EN.
Als dat op EN staat, moet je daarop klikken en Nederlands(België) selecteren. Dan zou het terug in orde moeten zijn. Er zijn misschien nog wat andere manieren, maar zo heb ik het al opgelost gekregen.
en het is dus enkel in mijn mailbox da tik in qwerty sta. al de rest blijft azerty
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtendat staat op NL
en het is dus enkel in mijn mailbox da tik in qwerty sta. al de rest blijft azerty
Of gewoon mailbox, dat is ook al voldoende
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenIs microsoft outlook uw standaard mailbox?
Of gewoon mailbox, dat is ook al voldoende
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenoutlook express
Edith zegt, aangezien het slechts in dat prgramma is is het goed mogelijk dat ie terug de standaard van u pc overneemt bij het opstarten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk zou het een keer afsluiten en terug openen dan ...
zo simpel was het dus.
en daarvoor zat ik bij het typen van een bericht dus elke letter af te gaan, om de juiste te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZie één post hoger.
Na 't aanduiden van de file die je wil omvormen, moet je wel in de uitschuiflijst rechts daarvan helemaal bovenaan "video - 3gp" kiezen, en niet "audio - 3gp".
Works like a charm!
Ken je toevallig een programma om je filmpjes te draaien ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment