Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote Drivers Road-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
    Idd en ook zalig skiegebied!
    Hell yeah

Zwijg...'t is al 2 winters geleden dat ik geweest ben. Dit jaar niet geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
      Millau-brug.
      Even illustreren met fotootje van verleden week.

BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• ik kijk zo al uit naar mijn roadtripje

nu is de vraag of ik 'm alleen doe of gezelschap meeneem

Comment

• september zal ook wel te doen zijn om hotels 'on the fly' te vinden zijn zeker?

voor alle veiligheid toch maar een dikke slaapzak in de koffer leggen

en spray tegen de wielerterroristen op de stelvio
          Last edited by ; 17/07/2007, 15:21.

Comment

• een ruwe schets van de route, kzou es moeten uitrekenen via een routeplanner hoeveel km het nou eigenlijk is, ik schat ergens een goeie 3000

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
              ik kijk zo al uit naar mijn roadtripje

nu is de vraag of ik 'm alleen doe of gezelschap meeneem
              Met gezelschap.

Ja. dag.

Comment

• alvast gene maat want diene wilt dan ook rijden (gasten mee = zelf rijden met hunne auto en comm via walkie talkie)

een madam mja, maar die moet dan autominded zijn want het is een rijvakantie hé, geen "we rijden ergens naartoe en ploffen ons 9 dagen op ons gat"-vakantie, er zal wel veel te zien zijn langs de baan en genoeg stoppen voor de gastronomische geneugten die westeuropa ons te bieden heeft, schone streken, fotoshoots op de mooie locaties

Comment

• hmm, nog wat uitbreiding, ik zou via zwarte woud en beieren oostenrijk willen aandoen (salzburg) en vandaar dwars links doorsteken richting zwitserland en in Liechtenstein de grens oversteken om zo de rug van de Alpen te doen, nadeel is wel dat de Stelvio niet echt op het programma staat

is de Stelvio een gewone rit naar een top of is dat een pas waar je kan doorsteken naar een andere vallei?

route 2

Bijgevoegde Bestanden
                  Last edited by ; 18/07/2007, 14:07.

Comment

• Goe zot. I'm in.

Dit is de perfecte verderzetting van ons "kom we gaan effe snel een koffietje drinken op de Sjamzeeliezee"-avontuurtje.

Of 'k er de tijd voor ga hebben, evenwel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                      alvast gene maat want diene wilt dan ook rijden (gasten mee = zelf rijden met hunne auto en comm via walkie talkie)

een madam mja, maar die moet dan autominded zijn want het is een rijvakantie hé, geen "we rijden ergens naartoe en ploffen ons 9 dagen op ons gat"-vakantie, er zal wel veel te zien zijn langs de baan en genoeg stoppen voor de gastronomische geneugten die westeuropa ons te bieden heeft, schone streken, fotoshoots op de mooie locaties
                      alleen roadtrippen lijkt me echt niet leuk!!

Comment

• Alleen in de auto zou me niet kunnen schelen, maar wel minstens één andere auto mee, en maximaal 4 andere (zo'n groep van 5 is zelfs al veel, eigenlijk).

Comment

• ik heb wel graag gezelschap in m'n wagen... voor de babbel en de sfeer...

Comment

• Ja, bij normale ritjes. Als 't 'm echter om het rijden gaat (en dat hoeft niet per se aan illegale snelheden te zijn, maar gewoon geconcentreerd en technisch zo perfect mogelijk rijden), ben ik doorgaans te geconcentreerd om te zitten tateren. Zelfs met passagiers op stukjes snelle autostrade word ik vanzelf te geconcentreerd om de gaande gesprekken te blijven volgen, verval ik in stilzwijgen en heb ik enkel oog voor de road ahead (en ook een beetje voor wat achterop komt uiteraard, je zou maar eventjes Leftlane niet moeten zien aankomen ergens op 'n desolaat stukje Duitse Autobahn ).
                            Last edited by ; 19/07/2007, 17:26.

Comment

• ik ga altijd slordig den bocht in ....

meestal in 3e omdat ik te lui ben om naar 2e te gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                ik heb wel graag gezelschap in m'n wagen... voor de babbel en de sfeer...

²........
                                Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Zelfs met passagiers op stukjes snelle autostrade word ik vanzelf te geconcentreerd om de gaande gesprekken te blijven volgen, verval ik in stilzwijgen .
                                  22222222!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                    ik heb wel graag gezelschap in m'n wagen... voor de babbel en de sfeer...
                                    Laatst heb ik daar nog met een vriendin over gesproken. Ze had net haar rijbewijs en ze nam mij mee voor een terrasje te doen. Onderweg bleef ze maar babbelen en afratelen... ik ben dat echt niet gewoon. Je ziet zo dat het babbelen de aandacht van de weg afleidt, en daar kan ik niet tegen, ik voel me dan niet meer veilig.

Ok, als ik rij, word er meestal wel iets gezegd, maar ik versta er ook maar de helft van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                      Je ziet zo dat het babbelen de aandacht van de weg afleidt, en daar kan ik niet tegen, ik voel me dan niet meer veilig..
                                      Da's just, maar vergeet niet dat vrouwen dat beter kunnen dan mannen. De hersenen zitten anders in elkaar, waardoor mannen veel minder makkelijk 2 dingen tegelijk kunnen doen.
                                      BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

Da's just, maar vergeet niet dat vrouwen dat beter kunnen dan mannen. De hersenen zitten anders in elkaar, waardoor mannen veel minder makkelijk 2 dingen tegelijk kunnen doen.

Mannen komen gewoonweg beter met elkaar overeen.
                                        Last edited by Gene Hackman; 19/07/2007, 20:48.
                                        Nora!

Comment

Mijn madam rijdt + rookt + GSM't (niét handenvrij) tegelijkertijd. En dan heeft ze ook nog 'es altijd alles gezien ook, zelfs al was het een over 'r eigen poten tsjaffelende koe 600m schuin achter haar nauwelijks te zien door teveel bomen. Ofzo.

Ik heb wel vertrouwen in de wetenschap en zo, maar 'k geef niet op en blijf haar wijzen op 't feit dat ze meer aandacht voor 't verkeer moet hebben.

Comment

Working...
                                          X