Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote Drivers Road-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit blijf ik toch een toppertje vinden :

"Schat, straks gaan we onze nieuwe wagen afhalen bij de dealer... zin om daarna een testritje te doen?"
    "Ja, natuurlijk, het weekend staat voor de deur!"
    "Naar waar rijden we eens?"
    "Mmmm..."
    "Gibraltar?"
    "Ja tof, doen we!!!"

Al onmiddellijk 6.000 km op de teller

Quote vanop de site :

Ja waarom Gibraltar...?

Ik had dus een nieuwe auto en had wel zin in een ritje.
    Normaal rijd ik vanaf mijn oprit linksaf naar Arnhem. Maar je kunt ook rechtsaf gaan....

Moet ik onthouden voor 't geval ik nog eens een nieuwe wagen koop
    Last edited by Caesar2; 19/07/2007, 21:20.
    BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
      http://www.af.nl/prive/gibraltar/

Quote vanop de site :

Ja waarom Gibraltar...?

Normaal rijd ik vanaf mijn oprit linksaf naar Arnhem. Maar je kunt ook rechtsaf gaan....

Eigenlijk wel heerlijk impulsief, I like that

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
        Dit blijf ik toch een toppertje vinden :

"Schat, straks gaan we onze nieuwe wagen afhalen bij de dealer... zin om daarna een testritje te doen?"
        "Ja, natuurlijk, het weekend staat voor de deur!"
        "Naar waar rijden we eens?"
        "Mmmm..."
        "Gibraltar?"
        "Ja tof, doen we!!!"

Al onmiddellijk 6.000 km op de teller

Quote vanop de site :

Ja waarom Gibraltar...?

Moet ik onthouden voor 't geval ik nog eens een nieuwe wagen koop

Mijn moeder is zelfs binnendoor teruggekomen van de dealer omdat langs de snelweg weeral direct 5km meer zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Goe zot. I'm in.

Dit is de perfecte verderzetting van ons "kom we gaan effe snel een koffietje drinken op de Sjamzeeliezee"-avontuurtje.

Of 'k er de tijd voor ga hebben, evenwel...
          BMWE46 ging eventueel met de porsche een stukkie mee (tot in zwitserland en dan keert ie terug naar La Douce Belgique terwijl ik richting Italia tsjaffel )

Comment

• Ik denk dat 'ie zinnens is jou op de eerste Zwitserse bergpas van de baan te flikkeren, zodat 'ie gevrijwaard wordt van latere schadeclaims betreffende het blikken stukje rommel dat je van hem hebt gekocht.

j/k

Als ik niet gans de trip mee kan, zie ik dat ook nog wel zitten, eigenlijk.

Comment

• Vandaag de "Vlaamse Ardennenroute" gereden, vree op't gemakske, want 'k zat aan een gemiddelde van 30 km/u voor een totaaltraject van 120 km. Prachtige streek, goed bewegwijzerd en de achtergrondinfo in de informatiemap klopte als een bus. Binnen enkele weken zeker eens een andere route uitproberen.
              Last edited by Caesar2; 22/07/2007, 22:36.
              BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

Ik denk dat 'ie zinnens is jou op de eerste Zwitserse bergpas van de baan te flikkeren, zodat 'ie gevrijwaard wordt van latere schadeclaims betreffende het blikken stukje rommel dat je van hem hebt gekocht.

j/k

eigenlijk

ik ga italie ook laten vallen en via geneviève naar lyon rijden en de route napoléon zuidwaarts doen met de middellandse zee als climax en daar een dagje of 3-4 blijven om es te rusten

Comment

ja joh, doen

de eerste 4 dagen is het zwarte woud - beieren - tirol - zwitserse alpjes

laat me tijdig weten dat ik talkiewalkies kan gaan halen hé

Comment

• gelukkig dat ik hier net zie dat dat ding in Grenoble begint

en aankomst in Cannes? super, kan ik meteen gaan slapen in Mandelieu la Napoule
                    Last edited by ; 23/07/2007, 11:48.

Comment

• vraagje aan de kenners van de N85

Van castellane naar Moustiers-Sainte-Marie loopt een weg langs de gorges du Verdon. Kan je vanuit Moustiers terug naar de N85 zonder weer de weg van de Gorge te moeten nemen?

Comment

• Ik kijk al uit naar volgende week... 10 dagen madeira met de zaligste bergbaantjes aldaar. Tis echt de max om daar tamelijk sportief ( ) door te rijden

Comment

Ook effe map24 erbij gehaald. Dit is 'n birdview 3D-kaartje van de route.

Gilles, hoe kleur jij die route in met Map24?? Bij mij lukt dat precies niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                            Ik kijk al uit naar volgende week... 10 dagen madeira met de zaligste bergbaantjes aldaar. Tis echt de max om daar tamelijk sportief ( ) door te rijden
                            Met een huurwagen of zo ? Have fun !

Comment

• Route Napoléon

Ik heb vorige week een stukje gereden van Grasse tot in Castellane. Kort stukje maar toch zalig. Daarna afgeslaan in Moustiers voor de Gorges du verdon. Ook leuk.

Ook leuke baantjes gedaan door de Alpen, het zwarte woud, Zwitserland, Italië,... Zou mijn michelin kaarten nog eens moeten bekijken hoe ik precies gereden heb.

Comment

• Tomski's Roadtrip naar Zuidfrankijk

Plan vanaf Trier, tot daar ken ik het toch vanbuiten en is het toch snelwegen en gps'en

Tripje door het zwarte woud langs de oostenrijkse & zwitserse grens richting Beieren, de geboortestreek van m'n rooie reisgezellin

Last edited by ; 30/07/2007, 16:59.

Comment

• Last edited by ; 30/07/2007, 16:47.

Comment

• 's avonds zou ik in Mittenwald moeten aankomen, ik heb deze route al es gedaan en het is op 13u doenbaar en vertrek zaterdagochtend toch heel vroeg

Daar slapen en dan krinkeldewinkel naar Innsbruck (superzalig stukje 20 km) en vandaar de snelweg door oostenrijk door de prachtig vallei richting zwitserse grens

Last edited by ; 30/07/2007, 16:53.

Comment

• Last edited by ; 30/07/2007, 16:48.

Comment

• ROUTE NAPOLEON

Deze wordt opgesplitst door een overnachting in de Verdon in Saint Croix de Verdon

Last edited by ; 30/07/2007, 16:55.

Comment

• Van hieruit volg ik de Verdon naar z'n oorsprong (niet helemaal ) en kom ik in Castelane weer op de N85 alwaar ik deze prachtige baan verderzet naar de middellandse zee

en vanuit Cannes zie ik wel welke middelands' zeestadje of dorpje of gehucht ik aandoe om een paar dagen uit te rusten op het strand

zo, tot zover mijn "alternieve" route naar Zuid-Frankrijk

Ik ga het op 9 dagen doen, waarvan toch proberen een dag of 3 aan het strand te kunnen liggen. Als de RN me ongelofelijk aanstaat doe ik 'm nog es in omgekeerde richting ook tot in Grenoble om dan vandaar de snelweg naar huis te nemen
                                          Last edited by ; 30/07/2007, 16:57.

Comment

Working...
                                          X