Jaloersheid!! Dat ziet er een ongelooflijk knappe alternatieve route uit. Voor wanneer is de trip?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote Drivers Road-topic
Collapse
X
-
Ik heb niet veel politie gezien onderweg, ben denk ik 1x geflitst in Luzern (CH). Een baan waar ik 50 mocht rijden en ik reed wel wat meer. Ben benieuwd of ik daar nog iets zal van horen.. Voor de rest rustig, opletten voor Hollanders in de streek van Verdon.
Ga je route nog eens bekijken want delen heb ik ook gedaan.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk BerichtenIk heb niet veel politie gezien onderweg, ben denk ik 1x geflitst in Luzern (CH). Een baan waar ik 50 mocht rijden en ik reed wel wat meer. Ben benieuwd of ik daar nog iets zal van horen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe baan naar Küssnacht a.R. bij Hotel Hermitage?
Even opgezocht waar Küssnacht ligt.. Het is inderdaad daar in de buurt. De baan langs het spoor tot in Luzern (via Merlislachen - Meggen - Seeburg) . Van daar moest ik naar Hergiswil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk BerichtenEven opgezocht waar Küssnacht ligt.. Het is inderdaad daar in de buurt. De baan langs het spoor tot in Luzern (via Merlislachen - Meggen - Seeburg) . Van daar moest ik naar Hergiswil.
Altijd locals volgen in de steden in Zwitserland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDaar staat indd een hele smerige, tussen 2 bochten in.
Altijd locals volgen in de steden in Zwitserland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenbehalve van die gekken met een RS6 zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVolg die gek maar, maar als ie remt rem je dan best zelf ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichtenhttp://www.topgear.com/content/timet..._80_drives/01/
Around the world in 80 drives.
Heel leuk om te zien, je zou er zo van in je auto springen en beginnen rijden. Enkele oude bekenden op 63, 64 en voor mij dan toch 67.
52
62
64
65
Zalige link!
Comment
Comment