Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?
Collapse
X
-
Guest repliedEen 911 heeft daar geen probleem mee veronderstel ik
-
Een 335d, in België wat sprintjes mee gedaan, en in Duitsland eens geduwd tot aan de snelheids begrenzer.
Meest indrukwekkend vond ik bij 160 kickdown, 2 versnellingen terug, en gaan met de banaan.
Op nat wegdek was het bij 80 nog opletten als je even trapte. Zonder DSC een zelfmoordmachien. Ik begrijp nu meer waarom er zo veel negenelfjes met vierwielaandrijving verkocht worden.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen wat je doet met het dubbele vermogen. Zou voor mij heel frustrerend zijn omdat je na een seconde of 3-4 al illegale snelheden bereikt in België.
Leave a comment:
-
De snelste wagen waar ik zelf al eens mee gereden heb is een Ferrari 360 spider, maar ik mocht er wel maar max 70km/u mee rijden
Een tijd geleden ben ik meegereden met een Honda S2000 richting Ring en toen hebben we een klein stukje iets van een 240km/u gereden. Met mijn eigen S heb ik eigenlijk nog niet zo heel hard gereden, maximum ongeveer 190km/u.Last edited by SToRM81; 16/05/2011, 18:20.
Leave a comment:
-
Guest repliedHoogste snelheid met mijn eigen auto 233km/h op de GPS .
Snelste auto meegereden is een bentley continental GT
Leave a comment:
-
Met de auto maar iets als 240 met een 635csi... en als passagier rond de 270 met een Porsche turbo.
Met de moto daartegen heb ik al 300 gehaald, de moto kon nog iets meer maar ik kon niet verder optrekken(Blackbird met NOS)
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk BerichtenZelf gereden: met mijn Lexus in Duitsland 222km/h. Meer ging niet, er was enkel nog (diep)rode zone over... Da's het nadeel van een korte eindoverbrenging en close ration bak.
Meegereden: ik schat zo'n 260km/h van wat ik kon zien op de teller, in de Porsche 993 BiTurbo van een vriend in Schwedenkreuz op de Nordschleife. Kicken. De Fuchsrohre reed hij soepel tegen 220 naar beneden. Hij spant zich enkel in als hij alleen in de auto zit. Cool.
Snelste auto: 2 ronden Porsche 993 BiTurbo op de Nordschleife.
Snelste gereden is nog altijd 222km/h met de Lexus. Zonde van die korte bak & brugverhouding zeg.
Leave a comment:
-
Delta integrale (eerste versie)
testrit, deels aan 200
met huidige Lybra eens tot 185 geweest
Leave a comment:
-
Guest repliedZelf gereden: Met een Civic Type-R (fn2) 247 km/u op de GPS
Als passagier: Met een Brabus E V12S 275 km/u op de teller, moest dan inhouden voor het verkeer
Ging wel vlotjes
Leave a comment:
-
Mijn Opel Monza 3.0E heeft 220km/h op de teller gereden en hij kon nog véél meer geven. Hij gaf alleen een zweverig gevoel door de ballonbanden die erop liggen en ben ik dus maar gestopt, maar 250 zal hij vlot halen! Echt een beest van een wagen
Leave a comment:
-
Guest repliedgolf g60 160km/u tot nu toe zat nog maar in 3de.
maar hou niet zo van topsnelheden eerder tussensprints
grtjs
Leave a comment:
-
Guest repliedbmw e46 330iniet de speciaalste mss maar trok wel heerlijk op hoor
Leave a comment:
-
Guest repliedMeeste vermogen onder de kont was ongetwijfeld in een Dodge Viper, maar daar mocht ik juist eens rond de parking wegens geen platen.
Hoogste snelheid die ik zelf gereden heb, was met mijn Seat: 240 op de teller.
Met de Mustang moet ik nog eens naar Duitsland nu de begrenzer er is afgesloopt.
Leave a comment:
-
Guest repliedRoxanne van Stivo, dat leek echt snel
Leave a comment:
-
Meegereden: SLS AMG en 993 turbo WLS
Zelf gereden: mijn eigen wagen S60 2.4T
Leave a comment:
-
Guest repliedMeegereden: 2008 Porsche 977 Turbo
Zelf gereden: 2009 BMW 335i Coupé
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk BerichtenZeg, zijde gijlie hier allemaal aan 't zwanzen of wa?! Spellekes op de PC of de PS3 tellen niet, he!
Indien echt waar: R.E.S.P.E.C.T! :jaloers:
lol, nee echt niet
de eerste 4 waren wel in professionele context...
de gt3 rs was onlangs nog op de ring:
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenIk heb in meegerden in een TVR T350T echt zot snel!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenEen imaginaire !
Net zoals het merendeel hier
defect bij de turbo druk... bleef toe
Leave a comment:
Leave a comment: