Getunede Nissan GTR op 595 pk en +700 Nm koppel.
0-100 in 3.0 en 0-200 in 9.9. Nog nooit zo'n duw ervaren in mijn rug!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?
Collapse
X
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenhet snelste 'niet-autovoertuig' waarmee ik gereden heb is mijn Yamaha R1 => 299km/h (begrensd op 299, zonder begrenser gaat ie + 300)
Leave a comment:
-
het snelste 'niet-autovoertuig' waarmee ik gereden heb is mijn Yamaha R1 => 299km/h (begrensd op 299, zonder begrenser gaat ie + 300)
Leave a comment:
-
Guest replied303 (op teller) met een 997 Turbo.
Leave a comment:
-
Guest repliedik denk da da momenteel mijn eigen auto is aan iets van 240 op de teller (kan meer geweest zijn, ma van de 240 ben ik zeker)
Leave a comment:
-
Guest repliedZelf gereden: vorig jaar met top gear race dag. 230kmh met 997 2 pdk op nat circuit, 210 met een V8 vantage.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk BerichtenVolgend weekend heb ik zo eentje ter mijner beschikking
snelste wagen waarmee ik (tot hiertoe) gereden heb is= Mercedes E AMG
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenVoor mij was dat 2 jaar geleden met een Mercedes-Benz SL 65 AMG met 1200km op de teller1km zelf mee gereden en 15km met mee gereden met open dak !
wat een ervaring !
snelste wagen waarmee ik (tot hiertoe) gereden heb is= Mercedes E AMG
Leave a comment:
-
Voor mij was dat 2 jaar geleden met een Mercedes-Benz SL 65 AMG met 1200km op de teller1km zelf mee gereden en 15km met mee gereden met open dak !
wat een ervaring !
Leave a comment:
-
Guest repliedin snelheid BMW E92 M3 of Audi R8 V8
in vermogen Bentley GT Speed
Leave a comment:
-
Guest replieddestijds is meegereden met lamborgini countach(uit de '80jaren)
tot voor enkele jaren mijn eigen porsche turbo uit '91
Leave a comment:
-
Guest repliedMeegereden: De Lambo LP560-4 Spyder van Rami op Ecuyers
Zelf gereden: De Porsche Carrera 2 PDK van Alexx' pa
Beiden heerlijk, beiden good memories!
Leave a comment:
-
Guest repliedGene vette bij mij:p
180Km/h op de teller van men Renault megane coupé.
Denk wel dat ik tot 190 geraak als ik een beetje door blijf gaan...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenOmdat mijn wagen aan het hotel stond en in de company car zat van een Duitse firma waar ik op bezoek was. En de chauffeur maar zeggen: keine probleme...das is ein audi met quattro antrieb...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenEn de chauffeur maar zeggen: keine probleme...das is ein audi met quattro antrieb...
;-)
Leave a comment:
-
Omdat mijn wagen aan het hotel stond en in de company car zat van een Duitse firma waar ik op bezoek was. En de chauffeur maar zeggen: keine probleme...das is ein audi met quattro antrieb...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenAls passagier op de teller gekeken tot 240 tijdens een rit met een RS4 in de gietende regen. Daarna maar uit schrik mijn ogen dicht gedaan en gebeden dat de rit snel voorbij zou zijn.
Waarom stap je dan in in zo'n kar?
Leave a comment:
-
Als passagier op de teller gekeken tot 240 tijdens een rit met een RS4 in de gietende regen. Daarna maar uit schrik mijn ogen dicht gedaan en gebeden dat de rit snel voorbij zou zijn.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenMijn Opel Monza 3.0E heeft 220km/h op de teller gereden en hij kon nog véél meer geven. Hij gaf alleen een zweverig gevoel door de ballonbanden die erop liggen en ben ik dus maar gestopt, maar 250 zal hij vlot halen! Echt een beest van een wagen
Leave a comment:
Leave a comment: