Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?
Collapse
X
-
Sinds enkele maanden terug F430, op Mettet. Was meteen ook de eerste keer dat ik met een wagen op circuit reed. Met moto vroeger wel nog gedaan.
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Sammy11 Bekijk Berichtentopsnelheid iets over de 300 meegereden in een Porsche.
huidige wagen 264km/u op Coyote op de Autobahn in Duitsland (waar het mag) met 4 personen in de wagen.
spectaculair is ook wanneer je met een bijna 3 ton wegende pickup in ongeveer 5 sec naar 100 gaat...
Leave a comment:
-
Guest repliedrx7 qua rijbeleving en plezier
Leave a comment:
-
Guest repliedhet wordt pas echt plezant als je met zo'n monster alles moet dichtgooien.
Leave a comment:
-
Guest repliedtopsnelheid iets over de 300 meegereden in een Porsche.
huidige wagen 264km/u op Coyote op de Autobahn in Duitsland (waar het mag) met 4 personen in de wagen.
spectaculair is ook wanneer je met een bijna 3 ton wegende pickup in ongeveer 5 sec naar 100 gaat...
Leave a comment:
-
Meeste sensatie was, en dan nog op Goodwood, in deze, toen 1 dag oude, RR.
Special thanks to Chief-Marchal Trevor Jackson.
Leave a comment:
-
voor mij kwa sensatie, golf mk2 rallye(211pk)
mijn eigen gti komt totaal niet in de buurt van de prestaties maar kwa sensatie scheelt dat niet veel.
Leave a comment:
-
Guest repliedSnelste wagen? M'n huidige zonder twijfel.
Plezantste wagen ? Een Lotus Exige S.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHij staat te koop ! Waag je kans
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenindeed...
zelfs met een 1000 CC supersport zal je al aardig goed in je startblokken moeten zitten wil je deze 'aftroeven'mss ene keer bove de 200 (of mss iets vroeger) da de moto in't voordeel is. Ma tot dan zal het héél close zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk BerichtenMaar het is natuurlijk nog altijd je eigen beleving dat telt en hoe jij die beleving dan ervaart.gaat nu wel wat vlotter met de huidige auto
Leave a comment:
-
En het fijne is dat je daarvoor geen auto van +50 000 euro nodig hebt.
Dat is waar, gelukkig ook maar. Je hebt kleine, goedkopere auto's met een zeer hoog fun-gehalte.
Maar het is natuurlijk nog altijd je eigen beleving dat telt en hoe jij die beleving dan ervaart.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenSnelheid op zich went echt wel .....en is alleen leuk in het begin als je dat cijfertje eens gelezen hebt. Maar buiten dat feit vind ik aan snelheid op zich niks bijzonders. ......
Kortom is het de beleving de sensaties die een auto je geven zoveel leuker. En het fijne is dat je daarvoor geen auto van +50 000 euro nodig hebt.
Leave a comment:
-
Even getwijfeld om hier mee te doen maar das niet echt fair. De ervaring leert dat het niet om het snelst gaat maar wel om het sensationeelst en dan scoorde bij mij de Lotus exige cup met 300 pk het hoogst. Dat was echt fenomenaal voor zo een karretje en wat nog leuker was waren de wagens die je er kon mee afdrogen
Snelheid op zich went echt wel .....en is alleen leuk in het begin als je dat cijfertje eens gelezen hebt. Maar buiten dat feit vind ik aan snelheid op zich niks bijzonders. ......
Kortom is het de beleving de sensaties die een auto je geven zoveel leuker. En het fijne is dat je daarvoor geen auto van +50 000 euro nodig hebt.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenVoor mij was dat 2 jaar geleden met een Mercedes-Benz SL 65 AMG met 1200km op de teller1km zelf mee gereden en 15km met mee gereden met open dak !
wat een ervaring !
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk BerichtenVolgend weekend heb ik zo eentje ter mijner beschikking
snelste wagen waarmee ik (tot hiertoe) gereden heb is= Mercedes E AMGOorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenEen hele leuke ervaring ! die je nooit ga vergeten ... !
op slag verliefdLast edited by psycho dad; 06/11/2011, 15:03.
Leave a comment:
-
Guest repliedWeinig ervaring helaas.
Meegereden een Azure denk ik.
Zelf gereden een Volvo V50.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHij staat te koop ! Waag je kans
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichteneuhm... wha???ding is dus sneller dan redelijk wat moto's?
moet kicken zijn
zelfs met een 1000 CC supersport zal je al aardig goed in je startblokken moeten zitten wil je deze 'aftroeven'
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenGetunede Nissan GTR op 595 pk en +700 Nm koppel.
0-100 in 3.0 en 0-200 in 9.9. Nog nooit zo'n duw ervaren in mijn rug!ding is dus sneller dan redelijk wat moto's?
moet kicken zijn
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenWow, wil ik ook wel eens voelen
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenGetunede Nissan GTR op 595 pk en +700 Nm koppel.
0-100 in 3.0 en 0-200 in 9.9. Nog nooit zo'n duw ervaren in mijn rug!
Leave a comment:
Leave a comment: