Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?
Collapse
X
-
Guest repliedDikke bak!
-
Als bijzitter:
BMW m5, m6(ongelimiteerd, chipped)
Audi R8
nen F-16
Als bestuurder
Audi S8
Mercedes SLK compressor
Maar de fijnste was wel
ne volvo 850 T-5R BTCC edition (Dus indentiek dezelfde wagen als in den btcc maar wel in de gele straatuitvoering en legaal op de baan) 368pk. Tot 260 mee gegaan in duitsland maar de wijzer loopt nog verder dan de 260 die aangegeven staat
Leave a comment:
-
ik denk de e280 van bralo
maar ik heb die niet boven de 70 gepusht, daar waar 50 was toegelaten
Leave a comment:
-
Guest repliedAls bijzitter:
Corvette C3
Corvette C5
Corvette C6
Corvette C6 Z06
Opel Speedster
Binnenkort zelf een testrit met een C6
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk hoop dat ze van de XF ook zo'n model uitbrengen waar ze alle chroom vervangen door koetswerkkleur => en dan in het zwart.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenEs goed afgeragt,endan verkope?
nene, ik begrijp je
Lijkt me echt een schitterende kar
Leave a comment:
-
Guest repliedDa is het ook, da is het ook en zo nen zwaren boot die op snelheid komt da is toch een totaal andere ervaring dan een Porsche ofzo die optrekt.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenHéhé, ik ken die wagen. Was van ne maat van me zijn pa. Ik en diene gast zijn er den avond voor ie wegging es mee gaan rijden en wat sprintjes aan de lichten mee gaan trekken en kmoet zeggen dat het accelereren + den bijhorende sound bangelijk veel indruk op mij gemaakt hebben.
nene, ik begrijp je
Lijkt me echt een schitterende kar
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenHmm, racing green.
Prijs ?
Al zie ik hem enkel liever in 't zwart !
De wagen waar ik het over heb :
Leave a comment:
-
Guest repliedzelf gereden : Lamborghini Gallardo, zot bakske
Aston martin DB7
Porsche 928 GTS
Leave a comment:
-
Guest repliedeen bmw 318i! rij nog maar een beetje meer dan een maand!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus Bekijk BerichtenIdd, Optrekken en dan afremmen tot de wettelijke snelheid, meer is er niet gebeurt. Het ging niet om hard te rijden om stoer te doen om maar om efkes die kracht te voelen van zo'n wagen
Leave a comment:
-
Guest repliedTVR griffith 500 zelf gereden.
Leave a comment:
-
Guest repliedIdd, Optrekken en dan afremmen tot de wettelijke snelheid, meer is er niet gebeurt. Het ging niet om hard te rijden om stoer te doen om maar om efkes die kracht te voelen van zo'n wagen
Leave a comment:
-
Guest repliedHet is niet omdat het bebouwd is dat het ook bebouwde kom is hè.
Leave a comment:
-
Guest repliedNoem het dan geen bebouwde kom he
Leave a comment:
-
Guest repliedJe moet bebouwde kom niet te letterlijk nemen hè.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHet was in het bebouwde bos dus?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Lotus Bekijk BerichtenEn bebouwde kom was zeker niet waar veel mensen zijn, geen stad ofzo. Er zijn plaatsen waar er nix te zien was.
Leave a comment:
-
Guest repliedDat je waar je 50 mag ff 170 gaat rijden, lijkt me duidelijk wat matteus bedoelt.
Leave a comment:
Leave a comment: