Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?
Collapse
X
-
Guest replied324 op de teller van een E60 M5
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls het over hoge snelheid gaat, heb ik ooit +300 gedaan met een 993 turbo.
Leave a comment:
-
Als het over hoge snelheid gaat, heb ik ooit +300 gedaan met een 993 turbo.
Leave a comment:
-
Guest repliedOverlaatst het geluk gehad van efkes met een 991 Turbo S te rijden. Damn, ook niet normaal hoe die er vandoor gaat. :p
Leave a comment:
-
Guest repliedAston Martin Vantage V12S, wat een genot dat was.
Leave a comment:
-
Guest repliedZelf gereden: Peugeot 306 Cabrio Dimma met een T16-blok.
Mee gereden: 911 GT3 gok ik.
Leave a comment:
-
Guest repliedSnelste auto waarmee ik gereden heb ooit, was van de oom van ne maat. Testarossa waarmee ik de 250 aantikte.
Maar allersnslste is 299 op de klok, maar den toerenteller ging nog door, met mijne vorige moto. GSXR1000k8. Op de testbank stopte hij bij 318km/u.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIdd.
En dan zo'n relatief zware bak op zo'n klein circuitje
Veel vermogen heb je dan toch niet kunnen gebruiken?
Zelfs een 911 voelt daar al wat te groot aan imo.
Leave a comment:
-
Guest repliedEen week of 3 geleden kunnen meerijden in een kameraad zen Nissan GT-R Switzer E1K met 1214PK. Gebouwd door nederlands bedrijf Total Car Concept. Had ook nog eens het geluk dat de ervaren eigenaar en piloot Richard van TCC reed. Wat een beleving was me dat. Onbeschrijflijk wat een gevoel dat geeft. Prachtig ook om te zien hoe alle aanpassingen gedaan zijn. Ook hoe normaal er nog mee gereden kan worden zonder dat motor gaat bokken.
Moest men arm echt gestrekt houden en handpalm tegen dashbord om zo gsm te kunnen houden tijdens filmen. Anders film je enkel de hemelbekleding tijdens acceleraties
Leave a comment:
-
Idd.
En dan zo'n relatief zware bak op zo'n klein circuitje
Veel vermogen heb je dan toch niet kunnen gebruiken?
Zelfs een 911 voelt daar al wat te groot aan imo.
Leave a comment:
-
Ferrari 599 GTB Fiorano
V12 6.0 met 620 paarden.
Had een box gekregen van de vriendin om op het circuit van Mettet te gaan rijden in 2013. Kon kiezen tussen vanalles, had eigelijk toen de Italia gepakt maar kreeg deze als vervanger omdat ze hem niet bij hadden. Ik kloeg niet, zo heb ik ook eens met een 12cilinder gereden. Was waanzinnig maar voral waanzinnig snel voorbij. 4 rondjes Mettet, diegene die het circuit kennen weten dat ik op een paar minuten gedaan had
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenHangt af welke wagen. 200 voelt in mijn V70 ook niet snel aan, in de 330i voelde dat een pak sneller aan.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenIk heb nog nooit zelf meer dan 180 of zo gedaan. Ooit eens meegelift aan 200 . Dat was gewoon rustig. Niks aan.
Leave a comment:
-
Ik heb nog nooit zelf meer dan 180 of zo gedaan. Ooit eens meegelift aan 200 . Dat was gewoon rustig. Niks aan.
Leave a comment:
Leave a comment: