Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
    De snelste wagen waar ik ooit mee reed is mijn huidige Golf Blue Motion tdi. Hij zou meer dan 1800 km/u halen maar ik heb nog nooit de 110 km/u overschreden.
    Typfoutje

Maar voor de rest, is die auto niet ongeloofelijk tam geworden als je die nooit eens deftig losrijdt ? Als je nooit snel rijdt (omwille van het verbruik?) zal je waarschijnlijk ook nooit hoog in de toeren gaan, dus dan zit de kans er ook in dat ge u roetfilter omzeep helpt. En ook omwille van interne vervuiling in u motorblok lijkt mij dat niet gezond.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
    De snelste wagen waar ik ooit mee reed is mijn huidige Golf Blue Motion tdi. Hij zou meer dan 1800 km/u halen maar ik heb nog nooit de 110 km/u overschreden.
    tja, de diesels zijn niet meer wat ze geweest zijn

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    997 Turbo

Leave a comment:

• zeramed
    replied
    Tot op heden:BMW M5 (f10).
    Snelste bijzit:Ferrari F 430 Scuderia
    Last edited by zeramed; 09/11/2012, 16:36.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Snelste zal de Carrera GT zijn, heeft ondertussen de volle 3200 miles al gedaan

Leave a comment:

• C'Mon
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
    Tja, de bedoeling van een Bentley is ook een GT te zijn, niet een sportwagen. Teveel leden hier denken steevast dat elke krachtige auto ook spectaculair bruut moet rijden en je het gevoel moet geven in een F1 te zitten. De meeste snelle wagens bieden echter nul sensatie tegenwoordig. Ik ken bvb geen enkel Duitse wagen nu op de markt die nog echt sportief is. Zelfs een 911 is een GT geworden.
    De Porsche GT3 (RS) en GT2 (RS) zijn toch nog enkele sportieve wagens uit DE?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Bij mij was dat een 911 4S van 2009 ofzoiets, auto had nog maar 120km toen ik er eerst mee reed

Leave a comment:

• The Swede
    replied
    Andere opmerking over het topic. Toen ik dat gestart heb vroeg ik naar de snelste auto waarmee je ooit reed, niet hoe snel je zelf ooit reed. Voor dergelijke cocky discussies moet ge op het bimmerboard of pistonheads zijn.

Leave a comment:

• The Swede
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Snelste dat ik zelf reed: iets tussen de 230 en 240 op de teller in een BMW 525d E60. Snelste auto die ik echt op langere afstand reed: Bentley Continental GT. Erg snel ding als je dat de eerste keer vloert natuurlijk, maar qua sensatie had ik toch iets meer verwacht. Die W12 is zo zacht en lineair dat je geen echte kick krijgt, de sound is wel knap maar ook niet echt van die aard dat ik er erg opgewonden van werd. Ook qua rijervaring vond ik het niet zo speciaal, reed recent nog een Audi A8 en die deed me er qua gevoel wat aan denken (da's erg goed natuurlijk maar gezien de Bentley toch veeel meer kost mocht het nog wat specialer). Die auto is natuurlijk ook niet gemaakt als echte sportwagen met de bijbehorende sensaties, dat besef ik ook wel. Heb eens meegereden met een Corvette Z06 en qua kick en schrik heb ik zoiets nooit meer kunnen evenaren tot hiertoe (zelfs een F458 was minder spectaculair)
    Tja, de bedoeling van een Bentley is ook een GT te zijn, niet een sportwagen. Teveel leden hier denken steevast dat elke krachtige auto ook spectaculair bruut moet rijden en je het gevoel moet geven in een F1 te zitten. De meeste snelle wagens bieden echter nul sensatie tegenwoordig. Ik ken bvb geen enkel Duitse wagen nu op de markt die nog echt sportief is. Zelfs een 911 is een GT geworden.

Leave a comment:

• Stoffie
    replied
    Snelst was 260 op teller in mijn M635csi, de Benz 218 op GPS, niet slecht voor mijn twee oude beesten

Leave a comment:

• RIDDICK
    replied
    - Snelste wagen waarin ik passagier was: Ferrari 348 GTS. We haalden een snelheid van 280 km/u op de teller. Waanzinnig!

- Wagen waarmee ik ooit het snelst gereden heb: BMW e85 Z4 2.2i met een snelheid van 235 km/u op de teller.

- Leukste wagen waarin ik passagier was: BMW Z1 2.5i.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    De auto die het snelst kon waarmee ik zelf heb gereden was een Ferrari F430 op Croix-en-Ternois. denk op het rechte stuk iets van +/- 200 km/h haalde.
    en dit is tevens ook het specialste waarmee ik zelf gereden heb.

De hoogste snelheid die ik heb beleefd was in een E46 M3 deze haalde ergens 240.

En zelf haalde mijn peugeot 207 op de Duitse Autobahn 205 km/h op de teller (bergaf)

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Grootste snelheidsgevoel was in de mijn E36 M3. 270km/h op de GPS, dat is echt hard in zo'n oude M3.

Hoogste snelheid, mijn E39 M5, 290km/h op de GPS maar die zo luxues dat het snelheidsgevoel toch nog hoger ligt bij de M3.

Leave a comment:

• stradge
    replied
    Snelste dat ik zelf reed: iets tussen de 230 en 240 op de teller in een BMW 525d E60. Snelste auto die ik echt op langere afstand reed: Bentley Continental GT. Erg snel ding als je dat de eerste keer vloert natuurlijk, maar qua sensatie had ik toch iets meer verwacht. Die W12 is zo zacht en lineair dat je geen echte kick krijgt, de sound is wel knap maar ook niet echt van die aard dat ik er erg opgewonden van werd. Ook qua rijervaring vond ik het niet zo speciaal, reed recent nog een Audi A8 en die deed me er qua gevoel wat aan denken (da's erg goed natuurlijk maar gezien de Bentley toch veeel meer kost mocht het nog wat specialer). Die auto is natuurlijk ook niet gemaakt als echte sportwagen met de bijbehorende sensaties, dat besef ik ook wel. Heb eens meegereden met een Corvette Z06 en qua kick en schrik heb ik zoiets nooit meer kunnen evenaren tot hiertoe (zelfs een F458 was minder spectaculair)
    Last edited by stradge; 06/11/2012, 18:23.

Leave a comment:

• The Swede
    replied
    Vannamiddag de Bentley Continental GT gaan rijden. Qua optrekken niet de snelste waarmee ik ooit reed. Waarschijnlijk wel qua topsnelheid.

Leave a comment:

• Stef69
    replied
    delta integrale en niet zo heel vlug (160 - 170 max) maar wat een boost als die turbo op toeren komt !!!

met de huidige Lybra ooit eens 180 - 185 op teller als ik hem pas had (express-weg Aalter richting NL)

Leave a comment:

• fcapri
    Guest replied
    ford capri met een 2.0S scorpio blok en sierra 5bak, dubbele carb, geen luchtfilter, open uitlaat . wat een geluid. en dat is echt kicken.
    -geen servo
    -oude remmen
    -oude ophanging
    -absoluut verkeerde gewichtsverdeling
    -beperkt vermogen, maar in een kaske van 900kg toch beestig leuk

paar jaar ervoor met een andere ford capri 2.0S gereden, licht gekitteld, teller liep tot aan de resetknop in het midden en toeren gingen door tot 6200rpm (geen foto van . toen een oude porsche voorbij gegaan (cm per cm gedubbeld, die ging even hard als de mijne).
    zo eentje

ook nog eens met een renault clio 1.5TDCI met 85pk tegen 210km/h op de duitse autobahn

absolute topsnelheid ooit, 290km/H met de honda fireblade CBR900RR die van circuit kwam (was mijn moto om met een voorlopig rijbewijs te rijden). toepasselijke cartoon op de kuipen :-)
    Last edited by ; 06/11/2012, 17:54.

Leave a comment:

• djenne00
    replied
    106 gti, 218km/u, topsnelheid....

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Niet fenomenaal maar toch leuke ervaringen :-)

Snelst zelf gereden: Jaguar XF, 210km/u.

Snelste wagen meegereden: Cadillac STS 4.6 V8.

Leave a comment:

Working...
X