Alle R-Jagaurs
Range Rover Supercharged
MG ZT V8
Audi S6
....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?
Collapse
X
-
Zelf mee gepresteerd:
- BMW M6
- Daimler Super Eight 4.2 liter V8 Supercharged
- Audi TT 180pk
- BMW 535d en MINI Cooper S
Als passagier:
- ML 63 amg
- SL 500
- Porsche 996 carrera 4
- rit in een race MINI Cooper S op de MINI meet op zolderLast edited by B3noît; 09/05/2008, 23:40.
Leave a comment:
-
Guest repliedIk moet hier dringend is met wat snellere wagens gaan rijden blijkbaar!!
Mijn grootste snelheidssensaties : (want topsnelheden zijn eigenlijk relatief)
- cadillac STS northstar motor. - zeer leuke turbo
- opel speedster turbo - Rrrrrrrr
- Alfa 147 GTA -
Leave a comment:
-
Guest repliedferrari f430
maserati quattroporte
audi s8
en nog wa
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls je 200 rijdt ben je al de snelste op de baan hier in België...
Maar tis wel zo. Hoewel ik persoonlijk toch 800euro zou bij elkaar rapen!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten'Buitenland' is een beetje algemeen hè.Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAlle landen waar ze je weinig tot niets doen
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten'Buitenland' is een beetje algemeen hè.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenUiteraard als je vaak in het buitenland vertoeft hé.
Leave a comment:
-
Guest repliedUiteraard als je vaak in het buitenland vertoeft hé.
Leave a comment:
-
Guest repliedDus niet als je het mij vraagt.
800€ betalen om 40kmh sneller te gaan
Dat is alleen van nut als je veel in Duitsland zit.
Het aantal keren dat ik sneller dan 250 gegaan ben in belgië (zonder die keren om te showen of om iemand te volgen) kan ik op 1 hand tellen.
Het is leuk, daar niet van, maar als je enkel in Belgie rijdt, is 250 meer dan snel genoeg. Als je 200 rijdt ben je al de snelste op de baan hier in België...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenBij MTM;
Description:
Modified MTM motronic computer without a speed limiter, V-Max 290 km/h
800€ wel...
Hoe lang doen ze daar eigenlijk over om die te delimiteren?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMaar ff serieus, misschien interessant om eens op te zoeken wat die dingen onbegrensd halen.
Description:
Modified MTM motronic computer without a speed limiter, V-Max 290 km/h
800€ wel...
Hoe lang doen ze daar eigenlijk over om die te delimiteren?
Leave a comment:
-
Guest replied
Meer foto's van de auto in actie tijdens het FIA Sportscar seizoen 2002 kan je op de site van Durango bekijken:
Ik kreeg deze kans omdat ik persfotograaf ben. In 2002 kwamen de Sportscars terug na Spa na een lange afwezigheid. Een weekje voor de race was de pers uitgenodigd om eens te proeven en dus ook wat promotie te maken voor de race (1000km de Spa). Het is helaas geen jaarlijks weerkerend dagje geworden
Moest wel een formulier ondertekenen dat ik niemand aansprakelijk stelde bij ongeval of dood
Leave a comment:
-
Guest repliedSchit-te-rend!
Meer foto's zijn welkom! Hoe komt het dat je in zo'n bolide hebt kunnen meerijden?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMoet ongelofelijk zalig zijn!
Vlak ervoor had ik nog meegereden in een Radical, maar dat was peanuts in vergelijking met de Sportscar.
Het is al bijna 6 jaar geleden, maar herinner het me nog alsof het gisteren was. Dat zegt voldoende denk ik
Die rechtse ben ik en de linkse is 'de Gimmi'
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk BerichtenEen Durango GMS01 V10 Judd Sportscar (+/- 700pk)
Niet zelf mee gereden, maar wel meegereden. Was in 2002 op Francorchamps en de piloot was Gianmaria Bruni, later nog F1 rijder bij Minardi.
Een onvergetelijke ervaring en nog een paar uur misselijk geweest nadien.
Reed echt op race snelheid want nog verremd en door het gras gegaan in de bus-stop.
Once in a lifetime!!!
Leave a comment:
-
Jaguar XJR (vorig model), gewoon eens doorgetrokken vanaf 0 tot 160.
Ik vind het wel niet zo indrukwekkend, maar de V8 sound is echt wel übervet!!
Leave a comment:
-
Guest repliedEen Durango GMS01 V10 Judd Sportscar (+/- 700pk)
Niet zelf mee gereden, maar wel meegereden. Was in 2002 op Francorchamps en de piloot was Gianmaria Bruni, later nog F1 rijder bij Minardi.
Een onvergetelijke ervaring en nog een paar uur misselijk geweest nadien.
Reed echt op race snelheid want nog verremd en door het gras gegaan in de bus-stop.
Once in a lifetime!!!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIk zou moeten kicken op het vertrouwen dan...
Tenminste, zolang ie begrensd is toch niet
Maar ff serieus, misschien interessant om eens op te zoeken wat die dingen onbegrensd halen.
Leave a comment:
Leave a comment: