Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k Dacht dat diesel beter* was voor het milieu maar slechter voor de mens (stofdeeltjes) en benzine minder voor het milieu(meer CO2) maar beter* voor de mens. Verbeter me als ik fout ben.
Bij het ontdekken van een geheime brandstoftank die gasolie bevat die niet beantwoordt aan de voorwaarden voor het aandrijven van motoren op de openbare weg, zal het voertuig steeds in beslag worden genomen en zal de vastgestelde inbreuk worden afgehandeld door de betaling van de maximumboete van 5000 euro, vermeerderd met 10% van de waarde van het in beslag genomen voertuig.
Tja, ge moet zien dat ze het niet ontdekken he, anders heeft het plaatsen van zo een apparte brandstoftank geen nu he
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik heb deze morgen gehoord dat dit percentage gestegen door het feit dat er verbeterde technieken op de markt zijn. Dus misschien toch maar niet proberen?(niet dat ik het van plan ben hoor) Ligt de boete trouwens niet hoger dan € 500?
Inderdaad, verbeterde technieken, en die douanier stond daar met een darm en een rubber peertje in z'n handen, is wel een hele verbetering als ze het vroeger met de mond moesten opzuigen ?????
Toch meer dan logisch dat meer en meer mensen op rode mazout gaan rijden. Hoe duur is de diesel wel niet... Welke brave werkmens kan dat nog betalen?
tussen kunnen en willen zit veel verschil
den brave werkmens wil ook nog minumum 2 keer per jaar vliegen, heeft 4 gsm's in zijn familie en heel de bende moet smiddags broodjes bij de broodjeszaak gaan halen
Van waar halen die mannen al die rode mazout dan wel? Je kan toch moeilijk bij de mazoutleverancier rijden en zeggen 'tank is vol'. Als ze hem dan pakken kan 'ie z'n boeltje sluiten.
Of rijden die dan iedere week met hun jerrycan van 40 liter bij 'n mazoutleverancier? Ik neem aan dat niet iedereen een tank in z'n garage heeft staan...
Van waar halen die mannen al die rode mazout dan wel? Je kan toch moeilijk bij de mazoutleverancier rijden en zeggen 'tank is vol'. Als ze hem dan pakken kan 'ie z'n boeltje sluiten.
Of rijden die dan iedere week met hun jerrycan van 40 liter bij 'n mazoutleverancier? Ik neem aan dat niet iedereen een tank in z'n garage heeft staan...
Vele boeren hebben een tank voor hun "landbouwmachines".
Trouwens hier is er aan een tankstation (zijn nu wel juist veranderingen geweest, zou nog eens moeten controleren) een pomp voor mazout te tanken.
Comment