Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk BerichtenJe loopt een 3-tal bladzijden achter de feiten aan.
Ik ben nooit snel geweest van begrip.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk ben nooit snel geweest van begrip.
Er zit daar misschien iets in het grondwater.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk BerichtenDat is jouw fout niet, sinnekloas staat daarvoor bekend.
Er zit daar misschien iets in het grondwater.
Je hebt zonder twijfel een punt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJe hebt zonder twijfel een punt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gminx Bekijk BerichtenDat is niet noodzakelijk waar. Meestal is een bediende die 4/5 werkt productiever dan een voltijdse werkkracht. Het volume werk blijft hetzelfde maar hij heeft minder tijd om het uit te voeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEr zitten er hier anders genoeg op 't forum die op kosten/tijd van de baas/overheid zitten te surfen, dat die nog iets durven schrijven over productiviteit !
Ik laat een ander voor mij werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat we geen kindjes genoeg maken
die pervers genoeg voor ons zullen moeten zorgen
Het zou de regering alleen maar meer kosten aan werkloosheidsuitkeringen en dus niks extra opbrengen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenInderdaad, das wat ik bedoel. We hebben 't goed en moeten daarvoor zelfs nog niet zo erg hard werken. 36 uren per week is niet veel.
Op de meesten plaatsen is het toch nog altijd 38 uren per week bij mij wetenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk BerichtenDit gaat eindigen in een nieuwe conventionele wereldoorlog.
De geschiedenis heeft meermaals aangetoond dat dit de enige manier is om een wereldwijde economische crisis (wat daar zijn we bijna) en de explosieve bevolkingstoename in te dijken.
En neen, de grote politieke machten kan het echt niet interesseren dat miljoenen daarbij het leven zullen laten.
Trouwens, denk dat een nieuwe wereldoorlog niet "conventioneel" gaat zijn (of blijven), maar dat er kernwapen bij gemoeid gaan zijn. En dan is de hele wereld om zeep.
Trouwens, de kans op een nieuwe wereldoorlog is volgens mij heel klein, ze hebben veel te veel schrik voor een catastrofe.
De explosieve bevolkingstoename kan trouwens ook op een andere manier ingedijkt worden, namelijk door epidemieën!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenEn zijn er nog geen verlaging van brandstofprijzen op komst?
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDen diesel is gisteren toch 2 cent gezakt
Comment
-
Tja, het was een verlaging he, hoewel het niet echt de moeite was.
Ik wacht op een verlaging voor de naft, maar denk dat ik nog lang ga mogen wachten.
Nu ja, ik volg de prijzen, en als ik zie dat de naft gaat stijgen, dan ga ik de bak van de saxo nog een vol kappen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
General Motors gaat voor groene wagen
De Amerikaanse autoconstructeur General Motors heeft dinsdag een verandering van zijn bedrijfsstrategie aangekondigd, waarbij de productie van energiezuinige auto's voortaan centraal zal staan. Vier fabrieken waar 4x4-trucks worden geassembleerd, zullen in fases gesloten worden.
(belga) - Tijdens een persconferentie die gehouden werd voor de algemene aandeelhoudersvergadering gaf GM-ceo Rick Wagoner toe dat de hoge olieprijs niet meer zou verdwijnen. Hij kondigde meteen de lancering van enkele "compacte" auto's aan, net als een verhoging van het aanbod van hybride wagens.
Wagoner bevestigde ook officieel het voornemen om de Chevrolet Volt te produceren, een auto die 100 procent elektrisch aangedreven is. In 2010 zou de wagen op de markt moeten worden gebracht. "Wij geloven dat dit de belangrijkste stap is die ooit werd genomen in de bevrijding van onze industrie van de totale afhankelijkheid van olie", verklaarde Wagoner.
Tegelijk kondigde hij de gefaseerde sluiting aan van vier 4x4-montagefabrieken. Die wagens vallen omwille van hun hoge brandstofverbruik steeds minder in de smaak bij de consument. Het gaat om twee fabrieken in de Verenigde Staten, een in Canada en een in Mexico.
Door deze sluitingen moet GM 5 miljard dollar kunnen besparen tegen 2010, bovenop een besparing van eveneens 5 miljard dollar tegen 2011 die eerder dit jaar werd aangekondigd.
16:23 - 03/06/2008
Copyright © De Tijd
Detail : de koers van GM aandeel veerde vandaag 3,05% omhoog!
Comment
Comment