Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk Berichten
    Iedereen die de geschiedenis een beetje kent, weet hoe dit gaat eindigen.
    Ik ken de geschiedenis niet Vertel het mij 'es.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ja oke, maar dan hebben wij meer tijd om een 2de job te doen
      Waarom hoeft een 2de job als je tijdens je eerste evenveel werk verricht met minder uren?
      Ik denk niet dat de horeca/amusementensector blij zal zijn als niemand nog vrije uren heeft om zijn geld te spenderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gminx Bekijk Berichten
        Waarom hoeft een 2de job als je tijdens je eerste evenveel werk verricht met minder uren?
        Ik denk niet dat de horeca/amusementensector blij zal zijn als niemand nog vrije uren heeft om zijn geld te spenderen.
        Wees even redelijk serieus. We hebben tijd over om én een 2e job én ons rijkelijk te vermaken. Zowel voor 9h als na 5h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
          Iemand die 40 uren werkt kan in principe nog productiever zijn als iemand die
          36 uren werkt.

Die 50 minuutjes extra per dag voel je niet op de moment zelve. Wel in de portemonnee. Das één van de redenen waarom dit topic ooit tot stand kwam.
          Dat is niet noodzakelijk waar. Meestal is een bediende die 4/5 werkt productiever dan een voltijdse werkkracht. Het volume werk blijft hetzelfde maar hij heeft minder tijd om het uit te voeren.

Comment

Ik ken de geschiedenis niet Vertel het mij 'es.
            Dit gaat eindigen in een nieuwe conventionele wereldoorlog.
            De geschiedenis heeft meermaals aangetoond dat dit de enige manier is om een wereldwijde economische crisis (wat daar zijn we bijna) en de explosieve bevolkingstoename in te dijken.

En neen, de grote politieke machten kan het echt niet interesseren dat miljoenen daarbij het leven zullen laten.

Comment

Dat is niet noddzakelijk waar. Meestal is een bediende die 4/5 werkt productiever dan een voltijdse werkkracht. Het volume werk blijft hetzelfde maar hij heeft minder tijd om het uit te voeren.
              Dus we moeten de vakbonden bedanken omdat ze ons collectief minder willen laten werken (van 40 ooit naar 36 nu)?

Als die bediende 100% werk kan verichten in 80% van z'n tijd is het aan de werkgever om hem/haar 100% te laten werken voor 120% werk. En iedereen wint daarbij.

Comment

Wees even redelijk serieus. We hebben tijd over om én een 2e job én ons rijkelijk te vermaken. Zowel voor 9h als na 5h
                Gigolo als bijberoep zie ik wel zitten ja. Je wordt er rijkelijk voor betaald en het is meestal vermakelijk .

Comment

• ik ga werken

doei !

Comment

Gigolo als bijberoep zie ik wel zitten ja. Je wordt er rijkelijk voor betaald en het is meestal vermakelijk .
                    Ik denk niet dat de meeste 25-jarige blondines met D-cup op een gigolo zitten te wachten en ervoor gaan betalen.

Comment

Dus we moeten de vakbonden bedanken omdat ze ons collectief minder willen laten werken (van 40 ooit naar 36 nu)?

Als die bediende 100% werk kan verichten in 80% van z'n tijd is het aan de werkgever om hem/haar 100% te laten werken voor 120% werk. En iedereen wint daarbij.
                      Waarom niet? De meeste bedrijven zitten te klagen terwijl er nog nooit zoveel winst gemaakt is.

Comment

Ik denk niet dat de meeste 25-jarige blondines met D-cup op een gigolo zitten te wachten en ervoor gaan betalen.

Het zijn oude schuren die het beste branden .

Comment

Het zijn oude schuren die het beste branden .
                          Knielappen.

Comment

Knielappen.

In de winter is dat warm aan de oren .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              ik ga werken

doei !

Interessante post!

Comment

• In tegenstelling tot

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Interessante post!

Comment

In tegenstelling tot

Oorspronkelijk geplaatst door matteus
                                  Ik betaal 0.80 euro/liter

Vind je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Vind je?
                                    Mijn wichelroede is thuis blijven liggen.

Comment

Mijn wichelroede is thuis blijven liggen.

Oei, geloof je het niet?

Of bedoel je gewoon dat je zin hebt om water te zoeken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Of bedoel je gewoon dat je zin hebt om water te zoeken?
                                        Volgens test-aankoop is Vittel, Contrex en Tönissteiner geen geschikt water voor dagelijkse consumptie.

Comment

Volgens test-aankoop is Vittel, Contrex en Tönissteiner geen geschikt water voor dagelijkse consumptie.

Comment

Working...
                                          X