Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Radio 1 rulezzzz

Comment

• in de marge maar gerelateerd:
      "Varkensvlees tot 90% duurder"
      De versevoedingsgroep Ter Beke verwacht in de loop van het tweede halfjaar van 2008 een sterke prijsstijging voor varkensvlees. Dat zei gedelegeerd bestuurder Marc Hofman in de marge van de algemene vergadering deze ochtend. Die vergadering keurde alle agendapunten, waaronder de uitkering van een nettodividend van 1,575 euro, unaniem goed.

Dure brandstof en voeders
      "De stijgende brandstof- en veevoederprijzen hebben heel wat varkenskwekers verplicht om hun veestapel te verkleinen," zegt Hofman. "Het is overduidelijk dat er vanaf september dit jaar een schaarste op de markt zal zijn." Hij wijst erop dat Ter Beke daarop enkel kan reageren met prijsverhogingen.

Ook in de afdeling Fresh Meals zijn grondstoffen een belangrijke factor, al zijn de grootste prijsstijgingen daar nu achter de rug. Tijdens het afgelopen boekjaar werden onder meer griesmeel (+84%) en bloem (+57%) aanzienlijk duurder. (belga/eb)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
        Dus gedaan met sjoemelen
        Ach ja, zit nog een maand op kot in Bxl en ben er dan weg, ga er geen last van ondervinden.

Net op tijd, ik denk dat ze ermee starten in juli.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
          Toch wel, maar dat zit al ver in het geheugen na een duvel of twee Voornaamste reden van speculatie op olie is omdat het slecht gaat met de economie en mensen zoeken rendementen. Ze kunnen ons nog zo een tijdje gegijzeld houden met hun wintsbejag.

Ik verwelkom alvast de nieuwe matteusjes en nieuwe bomma's eventueel ook
          Wat ze blijkbaar niet beseffen (die speculanten) is dat ze op die manier op termijn de economie pas echt om zeep gaan helpen, als de stijgingen zo gaan blijven doorgaan!
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk Berichten
            Dan zet ik liever een windmolen in mijn tuin.
            Dan moet ge daar wel nog eerst de nodige vergunningen voor krijgen, en blijkbaar is dat niet zo simpel
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Leve de 65+'ers
              Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                in de marge maar gerelateerd:
                eet minder vlees

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  eet minder vlees
                  Er was ooit een slogan: Arbeit macht frei.

Begrijp je?

Comment

• nee, dat begrijp ik niet

al ken ik het wel

Comment

in de marge maar gerelateerd:
                      Laat dat maar eens aan de varkensboeren zien (wel van ver want anders kan het zijn dat je het niet overleeft)

Comment

nee, dat begrijp ik niet

al ken ik het wel
                        Het principe is hetzelfde: de kleine man moet niet klagen, maar zwijgen en zijn botten afdraaien voor zij die de macht hebben.

Comment

• kleine man is grote man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                            Mijn broer is daar een krak in. Hij wou op één dag verhuizen, maar dat lukte niet met zijn golf. Dus hij vraagt gratis proefrit aan voor een bestelwagen ganse dag. Is gelukt zonder problemen... Voor alles zijn er creatieve oplossingen
                            Handig, dit moet ik onthouden

Comment

kleine man is grote man
                              Cherokee?

Comment

• Gisterenavond op het vrt-nieuws:

Koopkracht is gestegen t.o.v. 1983.

Edit: ook als het gaat over brandstof.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Gisterenavond op het vrt-nieuws:

Koopkracht is gestegen t.o.v. 1983.

Edit: ook als het gaat over brandstof.

Comment

• tov 1983...tja, zou maar erg zijn zeker indien niet.

Hebben ze ook de vergelijking durven maken met 2003, 2004 of 2005?

Comment

• maar zwaar gezakt tov 98

Comment

tov 1983...tja, zou maar erg zijn zeker indien niet.

Hebben ze ook de vergelijking durven maken met 2003, 2004 of 2005?
                                        Vind je het dan logisch dat koopkracht alleen maar kan toenemen?
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• dat WAS een evidentie beta

Comment

Working...
                                          X