Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• platten tuub
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
    Kijk eens naar de tellers van recente auto's dan zou je die vraag niet stellen

Ben jij een beetje simpel ofzo?

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
    Wij smeten vroeger onze bierfleskes tegen een brug kapot. Tenminste nadat ze leeg waren.

Ooit onder een brug een kampvuurtje gemaakt en lege deodorant bussen ingesmeten...

Leave a comment:

• germinal
    replied
    Kijk eens naar de tellers van recente auto's dan zou je die vraag niet stellen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Als het rolletje van de honderd meters zwart geworden is...

Leave a comment:

• platten tuub
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
    LOL @ TV Limburg.. Volgende week : man filmt bus die snelheidsovertreding begaat : 51 waar 50 is toegelaten.

Grappige is dat die bus wel eens gewoon 90 gereden kan hebben, die filmer leek mij in een oud wrak te zitten waar gemakkelijk 10km/u afwijking op de teller kan zitten. Wat een klucht TVL
    t
    Hoe kun je aan een kilometerteller zien in wat voor staat een auto is?

Leave a comment:

• germinal
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Weer de zoveelste wannabe flik die denkt zich interessant te maken door een bus te filmen tegen 95 per uur (op de teller!) waar 90 toegestaan is en het online te gooien. Wat bezielen zulke mensen toch? Hij zou trouwens beter z'n camera weg leggen zodat hij zich kan concentreren op 't verkeer.

http://www.tvl.be/nieuws/chauffeur-d...r-de-weg-17890
    LOL @ TV Limburg.. Volgende week : man filmt bus die snelheidsovertreding begaat : 51 waar 50 is toegelaten.

Grappige is dat die bus wel eens gewoon 90 gereden kan hebben, die filmer leek mij in een oud wrak te zitten waar gemakkelijk 10km/u afwijking op de teller kan zitten. Wat een klucht TVL

Leave a comment:

• Den Paarse Capri
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Moet dat dan een even dure fles zijn?
    Het belangrijkste is dat ge de passende druif pakt. Cabernet(blanc) op Cabernet(Sauvignon) zeg maar. Chardonnay op Pinot Noir, Marsanne /Rousanne op Syrah enz. Al dat gedoe over even duur is zever in pakskes.

Leave a comment:

• germinal
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
    Een quasi lege autostrade... PIPO!

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk
    Gisteren ook iemand die op de snelweg in het midden blijft hangen wanneer hij een auto had voorbijgestoken die rechts reed. Ik bleef er achter en flikkerde even met mijn lichten, hij bleef rijden, heb hem dan links voorbij gereden en ben dan helemaal rechts gaan rijden en in mijn spiegel zie ik doe grapjes op een lege autostrade helemaal links gaan rijden ??!

Waarom blijft 70% nu s nachts gewoon in het midden?!!!?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
    Of witte wijn. Allee dat zeggen ze toch altijd dat je daar vlekken van rode wijn mee weg krijgt.
    Moet dat dan een even dure fles zijn?

Leave a comment:

• platten tuub
    replied
    Of witte wijn. Allee dat zeggen ze toch altijd dat je daar vlekken van rode wijn mee weg krijgt.

Leave a comment:

• Ralphke
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
    Zou het niet weten, ikzelf ken niets van wijn. Volgens de agent die de fles samenraapte was het een Merlot.

Ik weet nu met heel grote zekerheid dat rode wijn vlekken heel moeilijk weg te krijgen zijn. Na al die sopkes en zeepkes dat we gebruikt hebben, zijn er nog altijd vlekken op de muur.
    Gaan het pv afwachten en zien ofdat er tussenkomst mogelijk is van de verzekering voor gevelreiniging, maar we hebben wel ne franchise.
    Probeer eens een organische schuimreiniger.
    Ik heb dat hier thuis.
    Krijg je bv ook colavlekken mee weg uit een interieur.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Leave a comment:

• platten tuub
    replied
    Wij smeten vroeger onze bierfleskes tegen een brug kapot. Tenminste nadat ze leeg waren.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichten
    dus t was dure wijn??
    Zou het niet weten, ikzelf ken niets van wijn. Volgens de agent die de fles samenraapte was het een Merlot.

Ik weet nu met heel grote zekerheid dat rode wijn vlekken heel moeilijk weg te krijgen zijn. Na al die sopkes en zeepkes dat we gebruikt hebben, zijn er nog altijd vlekken op de muur.
    Gaan het pv afwachten en zien ofdat er tussenkomst mogelijk is van de verzekering voor gevelreiniging, maar we hebben wel ne franchise.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
    Blijkbaar krijgen ze tegenwoordig teveel zakgeld, dat ze ermee kunnen smijten....
    dus t was dure wijn??

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Eens een ergernis die niets met het verkeer te maken heeft. Vrijdagnacht 2 jonge snaken die een fles rode wijn tegen onze gevelsteen hebben kapot gegooid.
    Zaterdagmorgen de politie mogen bellen om de nodige vaststellingen te doen om vervolgens de rest van het weekend proberen de rode vlekken van de muur, dorpel en vensterbanken proberen te verwijderen.
    Blijkbaar krijgen ze tegenwoordig teveel zakgeld, dat ze ermee kunnen smijten.... en gans ons weekend naar de knoppen.

Leave a comment:

• Vitus
    replied
    Ik hou er niet van dat ze links en rechts je voorbij rijden, en dan kruis je zo een aantal keren, en dan plots gaat die ene van rechts links voor je inrijden. Nee, zie nie waar het voordeel ervan is.
    Gewoon rechts houden, dat lijkt me veel ordentelijker.

Wat me wel opviel was de bijwijlen bijzonderlijk erbarmelijke staten van wagens (volledig verroest, ingedeukt, stuk motorkop weg). Mja, dat heb je misschien als er geen verplichte autokeuring is. Het was alleszins een triestige aanblik bijwijlen (lag misschien ook aan de staat). Plus Amerikanen zijn niet altijd de properste, niet altijd gehaast hun auto's vaak te wassen, en soms echte vuilbakken vanbinnen.

Leave a comment:

• bobo
    replied
    je moet pas uit je doppen kijken als je van vak wisselt, onregelmatige snelheden ? nooit gemerkt vitus, amerikanen hebben allemaal cc en durven hem ook gebruiken itt tot hier

ben zelf rustige chauffeur en vind usa kwa rijden toch beter, maar ginder ben je op vakantie, en dat gevoel speelt mee natuurlijk...alles is beter op vakantie

Leave a comment:

• Vitus
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
    In Amerika vind ik het verkeer veel beter. Rechts inhalen mag, met als gevolg dat mensen minder van rijstrook gaan veranderen, wat uiteindelijk veiliger is. Ook stond er hier om de 5km wel een agent te flitsen, dus iedereen hield zich aan de snelheid. Bij ons is de pakkans zo klein dat mensen gewoon zo hard rijden als ze zelf leuk vinden (vooral smorgens op de E40 Luik -> Brussel). Het grappige is wel dat camions hier zowat het snelste op de baan zijn. In Virginia zijn radar detectors blijkbaar niet legaal, maar die truckers hebben hun radio's waarmee ze flitsers doorgeven. Dus ik rustig 70mph aant rijden, en camions die de auto's inhalen lol.
    Ook het principe met 4 stopborden op een kruispunt zou bij ons nooit werken, want wij Belgen zijn egoïstische klootzakken die geen voorrang zouden geven.
    Ook heeft bijna elke auto wel genoeg pks, wat voorkomt dat iemand tegen 60kmh de autostrade op gaat rijden.
    Ik zou liever wat meer betalen voor een ziekteverzekering, en wat minder voor de auto. Hier betalen ze nog geen 30 euro per jaar aan taks, ongeacht wat voor auto, en de wegen zijn in zeer goede staat. Wij betalen ons blauw om met een stomme diesel te slalommen tussen de putten.
    Tot zover mijn afgunst van ons land lol.
    Zoveel beter vind ik het ook niet. Het is rustiger ja, doordat ze doorgaans iets gezapiger rijden, minder gejaagd als bij ons.

Maar dat heeft ook een keerzijde, in de zin dat er ook veel gelummeld, aan onregelmatige snelheid en onoplettend wordt gereden. Er zijn er ook veel die rijden als een bijkomstigheid zien om zich met iets anders bezig te houden, zoals eten bv. (ze zijn zot van hun grote cuphouders, die blijven niet onbenut!)

En dat op iedere strook blijven rijden vind ik allesbehalve efficiënt, men rijdt zomaar wat rond op de verschillende stroken aan verschillende snelheden, dus moet je ook uit je doppen kijken, want ze komen langs alle kanten.

Ik vind ons systeem véél beter en efficiënter, zoveel mogelijk rechts houden en opzij gaan waar mogelijk. Zo moet het trouwens ook op heel wat Amerikaanse snelwegen.

En ze hebben ook snelwegen in heel wat mindere staat, en op stukken snelweg waar ze weten dat er niet gecontroleerd wordt zullen ze ook doorperen.

Leave a comment:

• Den Paarse Capri
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
    ik zie 96km/h op een teller. een auto km teller mag tot 10% afwijken of dus een 9km/h.
    je kan hier onmogelijk uit opmaken dat die bus te snel zou rijden.
    net na het beeld van zijn snelheidmeter zie ik trouwens ook dat er nog autos de bus voorbij rijden. ik ben dus niet overtuigd dat die lijnbus te snel rijd
    Laat staan dat die bus de 96 per uur zou rijden die nodig zijn om geflitst te worden. Het filmpje zegt meer over de kwaliteit van het nieuws dan over de chauffeur.

Leave a comment:

• fcapri
    Guest replied
    ik zie 96km/h op een teller. een auto km teller mag tot 10% afwijken of dus een 9km/h.
    je kan hier onmogelijk uit opmaken dat die bus te snel zou rijden.
    net na het beeld van zijn snelheidmeter zie ik trouwens ook dat er nog autos de bus voorbij rijden. ik ben dus niet overtuigd dat die lijnbus te snel rijd

Leave a comment:

Working...
X