Had ik vroeger zoiets moeten kunnen doen, en m'n ouders hadden het gezien dan vloog de brommer definitief aan de ketting. Dergelijk gedrag is gevaarlijk en dan vooral voor hem zelf. Als ie terug uit de goot reed en moeten vallen en ik niet meer op tijd kunnen stoppen. Dan was het waarschijnlijk mijn fout geweest.
Daar passeren ook dagelijks heel veel kinderen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest replied
-
Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk BerichtenHeb altijd gezegd dat ik geen beelden van de dashcam online ging smijten ... maar bij deze kan ik het toch niet laten .... en op het moment dat deze mij inhaalt rij ik al 50 km/U ....
https://youtu.be/jDsO7z3TrzQ
Big deal.
Echt niets beter te doen dan zoiets online te zetten?
Zielig.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenHebben we allemaal wel gedaan toen we 16 jaar waren
Of het gaat misschien over dat ie langs rechts invoegt, super gevaarlijk! Hij riskeert niet alleen zijn leven, maar ook dat van anderen!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk BerichtenHeb altijd gezegd dat ik geen beelden van de dashcam online ging smijten ... maar bij deze kan ik het toch niet laten .... en op het moment dat deze mij inhaalt rij ik al 50 km/U ....
https://youtu.be/jDsO7z3TrzQ
Leave a comment:
-
Guest repliedHeb altijd gezegd dat ik geen beelden van de dashcam online ging smijten ... maar bij deze kan ik het toch niet laten .... en op het moment dat deze mij inhaalt rij ik al 50 km/U ....
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAlsof uw collega motards u gaan vertellen dat ze een wagen hebben beschadigd en zijn doorgereden.
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk maak altijd plaats in de file voor motards, maar ene keer toch gezien dat een motorrijder met koffers de spiegel van een auto kapot reed en doodleuk zijn pad vervolgde.
Leave a comment:
-
Alsof uw collega motards u gaan vertellen dat ze een wagen hebben beschadigd en zijn doorgereden.
Ik maak altijd plaats in de file voor motards, maar ene keer toch gezien dat een motorrijder met koffers de spiegel van een auto kapot reed en doodleuk zijn pad vervolgde.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk doe dat ook altijd, dat is nu eenmaal het voordeel van een moto. Ik heb nog nooit een wagen beschadigd, ook nog nooit gezien en heb ook geen weet van mijn collega motards dat ze op die manier ooit een wagen beschadigd zouden hebben.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik snap wel niet dat die moto het nodig vind om zich tussen die 2 auto's te gaan wringen... al meer dan eens gezien dat ze op die manier 1 of beide wagens beschadigen
Leave a comment:
-
ik snap wel niet dat die moto het nodig vind om zich tussen die 2 auto's te gaan wringen... al meer dan eens gezien dat ze op die manier 1 of beide wagens beschadigen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichtenbeste, iemand uitschelden voor mongool kan zeer kwetsend zijn. doe dit dus niet aub.
in dit geval kun je beter spreken van een gatachterlijke randdebiel.
Anyways, het filmpje was te voorspelbaar.Het moment dat ge die vleugel ziet passeren op het vak naar rechts weet ge het wel. Zwakke scenarist.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten+ dat je echte mongolen beledigt
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichtenbeste, iemand uitschelden voor mongool kan zeer kwetsend zijn. doe dit dus niet aub.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDeze moto niet.
Wat een mongool die Subaru... .
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2015...mpaign=seeding
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenvoorbijgestoken worden NET voor rood licht en dan keihard remmen gebeurd constant trouwens, echt nutteloos. ben toch sneller weg in de stad met de fiets... of moto.
Wat een mongool die Subaru... .
Leave a comment:
-
Guest repliedja amai..
ik dacht .. die zullen wel weer aant overdrijven zijn hier op autoforum :-)
maar idd, hij bakt er ook niet veel van als fietser.. ik ken bijna al de plaatsen waar hij rijdt, ook die bij de tramhalte waar hij over rijdt en dat moet dus echt niet.. onduidelijkheid ok, maar dat is nog 100 keer minder erg dan gevaarlijk.
VEEL mee last van autochauffeurs die nada noppes in spiegels kijken bij afslaan, geen mm vrij houden, actief je de pas af snijden denkende dat je andere voorgangregels (Geen) hebt etc. een beetje zoals die golf in het filmpje maar dan constant en erger meestal. toeteren ook voor niks terwijl je in uw richt bent. gister nog =door mivb bus die me voorgbijsteekt net voor rood licht (ook voor bus) en dan direct terug op zijn busbaan invoegt terwijl ik nog langs hem rijdt om dan stil te staan an rood licht. ik moet kei hard remmen anders werd ik eraf geperst, ipv gewoon ff achter me te blijven twas nog 15 meter tot rood licht .. hij zou nul tijd verloren zijn en er zou geen gevaarlijke situatie gewest zijn. cowboys! voorbijgestoken worden NET voor rood licht en dan keihard remmen gebeurd constant trouwens, echt nutteloos. ben toch sneller weg in de stad met de fiets... of moto.
maar as said
Leave a comment:
-
dan vond ik het filmpje van een paar jaar terug met frank de boosere toch veel beter. Die maakte quasi geen fouten en de boodschap was toch even duidelijk.
Hier zie ik buiten wat je aanhaalt nog een heel aantal andere fouten: rijden over de vluchtheuvel aan de tramhalte en zich er vanaf maken met een goedkope 'sorry', rijden over een voetgangersoversteekplaats, rijden over trottoirs, slalommen tussen de auto's en nog wat zitten muilen erbij, muilen over een fietssuggestiestrook terwijl zoiets geen enkele wettelijke basis heeft en zelfs niet is opgenomen in het verkeersreglement.
Point taken dat de situatie voor de fietsers schrijnend is op veel plaatsen. En de overheid zou dat beter eerst oplossen ipv veel geld te steken in hoge zichtbaarheidsprojecten zoals de fietsautosnelweg. De punten die in de reportage naar boven komen zijn voor mij althans serieuze zwarte punten omdat de kans dat er iets voorvalt wegens de onduidelijkheid zeer groot is. Als je dat als journalist wilt aantonen dan is dat heel goed, maar doe het dan op een manier dat je het absurde laat zien. Dat had die makkelijk kunnen doen door van de fiets af te stappen en te voet verder te moeten gaan en niet door maar zelf overtredingen beginnen te maken omdat je zogezegd gedwongen wordt.
Leave a comment:
Leave a comment: