Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik kom dagelijks iemand tegen die mijn plezier op de baan verpest, onwaarschijnlijk hoe 1 persoon in staat is om strategisch een doorgang te blokkeren (op een autosnelweg, of ringweg).
Gisterenavond iemand die hardnekkig links bleef rijden en pas op het allerlaatste moment van vak veranderde toen ze de afrit moest hebben. Vervolgens op een ringweg weer strategisch links blijft rijden, allesbehalve subtiel elke potentiële doorgang afsloot.
Vandaag idem dito, links plakken en enkel eventjes naar rechts gaan op het moment dat er flitspalen staan... sympathiek!
Ik stond al 3 versnellingen lager om mezelf als een gek af te schieten eens ik voorbij de flitspalen was, maar meneer ging snel weer naar links om een open stuk van 800 meter ringweg te blokkeren voor mijn neus.*
Het leven van een autoliefhebber is hard joh...
*langs rechts opgelost, sorry!!
en als je nu eens goed dicht gaat rijden vlak voor een flitser, en er dan naast gaat hangen als die naar rechts gaat (zonder geflitst te worden)?
INEKE had beter de optie Bluetooth aangevinkt op de optielijst van haar A klasse, ipv een persoplaat aan te vragen... Nu ja, zo kan ze de staat wel een 2de keer sponsoren, als de mannen van de fanfare haar opschrijven...
Vandaag weer heel wat dingen gezien in 't verkeer waar ik me zou kunnen ergeren. Maar heb mijn best gedaan om dat niet te doen. Is op één geval na goed gelukt (twee manoeuvres van een Porsche Cayenne die voorrangsregels blijkbaar iets voor de rest van de wereld vind). Sommige mensen horen echt niet thuis achter 't stuur van een wagen
Ik kom dagelijks iemand tegen die mijn plezier op de baan verpest, onwaarschijnlijk hoe 1 persoon in staat is om strategisch een doorgang te blokkeren (op een autosnelweg, of ringweg).
Gisterenavond iemand die hardnekkig links bleef rijden en pas op het allerlaatste moment van vak veranderde toen ze de afrit moest hebben. Vervolgens op een ringweg weer strategisch links blijft rijden, allesbehalve subtiel elke potentiële doorgang afsloot.
Vandaag idem dito, links plakken en enkel eventjes naar rechts gaan op het moment dat er flitspalen staan... sympathiek!
Ik stond al 3 versnellingen lager om mezelf als een gek af te schieten eens ik voorbij de flitspalen was, maar meneer ging snel weer naar links om een open stuk van 800 meter ringweg te blokkeren voor mijn neus.*
Het leven van een autoliefhebber is hard joh... *langs rechts opgelost, sorry!!
En flikkerde of claxonneerde hij niet? Dat zijn meestal zo'n mannen/vrouwen, o wee als je ze inhaalt.
Leave a comment:
Guest replied
Het leven van een autoliefhebber is hard joh...
*langs rechts opgelost, sorry!!
En dan vandaag op de N80 in Sint-Truiden, druk verkeer beide rijvakken goed gevuld, wilt er een camionet van links naar rechts komen waar ik aan het rijden ben. En dat nog zonder gebruik van de pinker.
Paar dagen terug op de Boomsesteenweg in Wilrijk ook gehad. Het is precies dat die mensen die geen richting aangeven ook niet in hun spiegels zien, gewoon op goed geluk eens aan uw stuur draaien zeker .
En vandaag reed ik achter een bejaarde in een Renault Scenic die een goeie 5km aan een stuk met zijn richtingaanwijzer naar links aan reed... om dan vervolgens rechtsaf te slaan met die richtingaanwijzer nog steeds naar links.
Gisteren een ongeval gezien op een kruispunt waar er GEEN voorrang van rechts was en de pipo bleef bij hoog en bij laag beweren dat hij wel voorrang van rechts had. Ze hebben er zelfs de politie moeten bijhalen en dan hebben ze pas de auto's verzet.
Was het mij overkomen ik had die zijn rijbewijs kapot gescheurd en hem het laten opeten
En dan vandaag op de N80 in Sint-Truiden, druk verkeer beide rijvakken goed gevuld, wilt er een camionet van links naar rechts komen waar ik aan het rijden ben. En dat nog zonder gebruik van de pinker.
Was ne jonge gast, schat 25j . 't Is daarvoor dan nog een stuk redelijk donker door werken, ik zag'm gelukkig doordat ie de rem aantikte... totaal onnodig.
Was ne jonge gast, schat 25j . 't Is daarvoor dan nog een stuk redelijk donker door werken, ik zag'm gelukkig doordat ie de rem aantikte... totaal onnodig.
Jawadde, die heeft zijn/haar rijbewijs bij een pakske corn flakes gekregen, precies.
Eergisterenavond met de fiets bijna omver gereden door ene die vond dat het nog niet donker genoeg was om zijn lichten aan te steken, terwijl de straatverlichting al aan was. Een goeie reflex van 2x te kijken voor ik oversteek.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Vanmorgen een tractor met aanhanger (met 1 flauw rood lampje achteraan de trekker, niets aan de aanhanger) op de N80 (autoweg)...'want het is toch nog maar 0520 in de ochtend, en dan ziet niemand dat'
De moto's maken handig gebruik van die middenberm hee. Lijkt wel voor hun zo getekend te zijn op de baan
Als motorrijder zelf moet ik zeggen dat sommigen toch overdrijven. Die rijden echt snel op die strook van een meter breed. Ik doe het niet als ze aan het rijden zijn, enkel stapvoets als het verkeer stil staat.
Leave a comment:
Guest replied
De moto's maken handig gebruik van die middenberm hee. Lijkt wel voor hun zo getekend te zijn op de baan
Leave a comment: