Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drinken/Rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door reVel
    Of aan de ketting en niemand gaat eer alles gedaan is.
    Voila, de goede oude manier! Komt nog eens bij dat je meer opvalt als je aan een ketting hangt, wat voor een groter afschrik-effect zal zorgen! (Voor mijn part met een vlag "don't drink and drive erbij!)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
      Eenvoudige klusjes uiteraard. Voor de verzorging van de patiënten moet je gediplomeerd zijn. Wat had je eigenlijk gedacht? Laat ze mijn part de gangen van de spoed dweilen en als er een patiënt binnen komt, mogen ze door het raam een half uurtje gewoon kijken.
      Ik ben er niet voor maar ik denk dat een geldboete wel nog effectiever werkt. Ik heb een geldboete gekregen van meer als 1000€ dus ik denk elke keer 2 maal na voor ik in m'n wagen stap en niet nuchter ben (wordt er zelfs paranoïde van). Ik ben ook nog student en het heeft lang geduurd eer ik dat geld bij elkaar had. Met een werkstraf had ik niet zoveel ingezeten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
        Zonder aan te vallen, puur informatief...

Waarom neem je dan niet gewoon de fiets?

Ik weet het, dronken fietsen mag ook niet, maar de risicos van dronken fietsen zijn wel kleiner dan die van dronken autorijden! Mijn stamcafé is hier op +-2 km vandaan, en daar ga ik altijd met de fiets naartoe!
        I agree, hier een kilometer van mijn deur is er een discotheek, € 10 inkom en een helen avond drank voor niets. Ik ga eerst naar tcentrum met den auto en dan met wat maten te voet naar diejen disco, en dan s'morges vroeg gewoon te voet naar huis.
        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
          Laat ze mijn part de gangen van de spoed dweilen en als er een patiënt binnen komt
          brave mensen zoals wij zouden dat mss gebiedig doen

maar er zijn er meer dan je denkt die gewoon de emmer leegkeilen en hun uurtjes gemeenschapsdienst op de plee gaan zitten...zodat de kuismadammen alles overnieuw kunnen doen

Comment

Wat ik me wel al afgevraagd heb... zou er echt geen (niet-verlieslatende) manier zijn om basis-openbaar vervoer tussen 3 en 4 snachts te laten rijden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
              Zonder aan te vallen, puur informatief...

Waarom neem je dan niet gewoon de fiets?

Ik weet het, dronken fietsen mag ook niet, maar de risicos van dronken fietsen zijn wel kleiner dan die van dronken autorijden! Mijn stamcafé is hier op +-2 km vandaan, en daar ga ik altijd met de fiets naartoe!
              wij gingen vroeger genoeg uit met de fiets. 5-6km was niets. Nu gaan we wat verder weg en de auto komt gemakkelijker (lees: bijna altijd) buiten, maar ik ben blij dat mijn vrienden ook een beetje verzond verstand hebben en dat zij dan amper iets drinken als zij moeten rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN
                Sorry, maar hier wil ik toch wel ff comment op geven.

1. Taxi's zijn nu eenmaal zo duur omdat je de chauffeur + benzine heen en terug + slijtage auto moet betalen.

2. WTF?! JE kan er niets aan doen. Waarom kan ik me geen situatie voor ogen krijgen waarin het genoodzaakt is dat je alcohol MOET drinken . Dat is dan toch niet om de stomme redenen van dat je met wat maten op weg bent en dan kan je toch moeilijk van een colaatje sippen hé?! Als je hierover geen goede uitleg kan geven vind ik je een schande en hoor je niet op de weg thuis. Kan daar echt niet tegen. Gewoon in de wind is al meer dan genoeg om gone with the wind te zijn naar hierboven, of in enkele hun geval naar beneden.
                Tja, op cola kan ik me niet tot smorgens vroeg amuseren.

Comment

wij gingen vroeger genoeg uit met de fiets. 5-6km was niets. Nu gaan we wat verder weg en de auto komt gemakkelijker (lees: bijna altijd) buiten, maar ik ben blij dat mijn vrienden ook een beetje verzond verstand hebben en dat zij dan amper iets drinken als zij moeten rijden.
                  Toen ik nog op het middelbaar zat gingen wij uit in de buurt van die school (15 km), en aangezien geen van ons een rijbewijs had deden wij dat minstens om de 2 weekends met de fiets! (nu zou ik het niet meer doen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wiseguy
                    Dan moet je een andere locatie zoeken

Maar idd, zat zijn is gewoon plezant...dat kan ik niet ontkennen.

Comment

Voor zo'n mensen kan ik dan ook geen grientje respect tonen. sorry

Comment

Als het 1 op 5 keer is lukt dat toch wel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          brave mensen zoals wij zouden dat mss gebiedig doen

maar er zijn er meer dan je denkt die gewoon de emmer leegkeilen en hun uurtjes gemeenschapsdienst op de plee gaan zitten...zodat de kuismadammen alles overnieuw kunnen doen

OK, daar heb je wel een punt. Ik heb het uiteraard niet over een werkstraf van 10 uur of zo. Bij zware gevallen, mag dat een veelvoud zijn.
                          Het hoeft zelfs helemaal niet bij een werkstraf te blijven. Laat ze pakweg een shift of twee gaan doen in een ziekenhuis in combinatie met een geldboete.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Drink dan thuis of rij niet met de wagen.
                            Zo simpel is dat.
                            Die zever van "ik kan er niks aan doen", daar zijn er al veel mee in het politiekantoor mogen verschijnen.
                            Neem je verantwoordelijkheid eens op tegenover jezelf en je vrienden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                              Dan moet je een andere locatie zoeken

Maar idd, zat zijn is gewoon plezant...dat kan ik niet ontkennen.
                              Tis da, en ik denk da iedereen wel eens onder invloed rijdt (zelfs m'n moeder als ze iets gaan eten). Dit bedoel ik met onvermijdelijk trouwens. Ik ben dan niet zat of in de wind, maar heb wel teveel als ik moet blazen.

Comment

dat zij dan amper iets drinken als zij moeten rijden.
                                het probleem is dat...ook al drinken ze amper iets, maar toch positief blazen...ze toch als 'moordenaars' op de voorpagina terchtkomen

Comment

Tis da, en ik denk da iedereen wel eens onder invloed rijdt (zelfs m'n moeder als ze iets gaan eten). Dit bedoel ik met onvermijdelijk trouwens. Ik ben dan niet zat of in de wind, maar heb wel teveel als ik moet blazen.
                                  En dat noemt zich "wiseguy"

Comment

het probleem is dat...ook al drinken ze amper iets, maar toch positief blazen...ze toch als 'moordenaars' op de voorpagina terchtkomen
                                    Van 2 glaasjes blaast niemand positief! (natuurlijk zijn er de 0.001% uitzonderingen die de regel bevestigen)

Comment

2/3 drankjes tussen 11 en 4

Comment

Neem eens de proef op de som, je zou er nog van kunnen schrikken. Op fuiven lukt dat aardig. Zelf bezoek ik wel geen fuiven meer.
                                        Voor de rest: als je niet zelf moet rijden mag je gerust veel drinken. Ik doe dat ook graag eens, hoewel ik zelfs dan nooit ladderzat ben.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

2/3 drankjes tussen 11 en 4

per uur bedoel je?

Comment

Working...
                                          X