Oorspronkelijk geplaatst door reVel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drinken/Rijden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakEenvoudige klusjes uiteraard. Voor de verzorging van de patiënten moet je gediplomeerd zijn.Wat had je eigenlijk gedacht? Laat ze mijn part de gangen van de spoed dweilen en als er een patiënt binnen komt, mogen ze door het raam een half uurtje gewoon kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofZonder aan te vallen, puur informatief...
Waarom neem je dan niet gewoon de fiets?
Ik weet het, dronken fietsen mag ook niet, maar de risicos van dronken fietsen zijn wel kleiner dan die van dronken autorijden! Mijn stamcafé is hier op +-2 km vandaan, en daar ga ik altijd met de fiets naartoe!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakLaat ze mijn part de gangen van de spoed dweilen en als er een patiënt binnen komt
maar er zijn er meer dan je denkt die gewoon de emmer leegkeilen en hun uurtjes gemeenschapsdienst op de plee gaan zitten...zodat de kuismadammen alles overnieuw kunnen doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofZonder aan te vallen, puur informatief...
Waarom neem je dan niet gewoon de fiets?
Ik weet het, dronken fietsen mag ook niet, maar de risicos van dronken fietsen zijn wel kleiner dan die van dronken autorijden! Mijn stamcafé is hier op +-2 km vandaan, en daar ga ik altijd met de fiets naartoe!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTNSorry, maar hier wil ik toch wel ff comment op geven.
1. Taxi's zijn nu eenmaal zo duur omdat je de chauffeur + benzine heen en terug + slijtage auto moet betalen.
2. WTF?! JE kan er niets aan doen. Waarom kan ik me geen situatie voor ogen krijgen waarin het genoodzaakt is dat je alcohol MOET drinken. Dat is dan toch niet om de stomme redenen van dat je met wat maten op weg bent en dan kan je toch moeilijk van een colaatje sippen hé?! Als je hierover geen goede uitleg kan geven vind ik je een schande en hoor je niet op de weg thuis. Kan daar echt niet tegen. Gewoon in de wind is al meer dan genoeg om gone with the wind te zijn naar hierboven, of in enkele hun geval naar beneden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTNwij gingen vroeger genoeg uit met de fiets. 5-6km was niets. Nu gaan we wat verder weg en de auto komt gemakkelijker (lees: bijna altijd) buiten, maar ik ben blij dat mijn vrienden ook een beetje verzond verstand hebben en dat zij dan amper iets drinken als zij moeten rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobobrave mensen zoals wij zouden dat mss gebiedig doen
maar er zijn er meer dan je denkt die gewoon de emmer leegkeilen en hun uurtjes gemeenschapsdienst op de plee gaan zitten...zodat de kuismadammen alles overnieuw kunnen doen
OK, daar heb je wel een punt. Ik heb het uiteraard niet over een werkstraf van 10 uur of zo. Bij zware gevallen, mag dat een veelvoud zijn.
Het hoeft zelfs helemaal niet bij een werkstraf te blijven. Laat ze pakweg een shift of twee gaan doen in een ziekenhuis in combinatie met een geldboete.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WiseguyTja, op cola kan ik me niet tot smorgens vroeg amuseren.
Zo simpel is dat.
Die zever van "ik kan er niks aan doen", daar zijn er al veel mee in het politiekantoor mogen verschijnen.
Neem je verantwoordelijkheid eens op tegenover jezelf en je vrienden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BekéDan moet je een andere locatie zoeken
Maar idd, zat zijn is gewoon plezant...dat kan ik niet ontkennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WiseguyTis da, en ik denk da iedereen wel eens onder invloed rijdt (zelfs m'n moeder als ze iets gaan eten). Dit bedoel ik met onvermijdelijk trouwens. Ik ben dan niet zat of in de wind, maar heb wel teveel als ik moet blazen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobohet probleem is dat...ook al drinken ze amper iets, maar toch positief blazen...ze toch als 'moordenaars' op de voorpagina terchtkomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WiseguyTja, op cola kan ik me niet tot smorgens vroeg amuseren.
Neem eens de proef op de som, je zou er nog van kunnen schrikken.Op fuiven lukt dat aardig. Zelf bezoek ik wel geen fuiven meer.
Voor de rest: als je niet zelf moet rijden mag je gerust veel drinken. Ik doe dat ook graag eens, hoewel ik zelfs dan nooit ladderzat ben.
Comment
Comment