Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drinken/Rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
    ik ben meestal BRAM

ik doe alsof ik met een stuk in mijn oor het café uitkom, de flikken houden me aan, ik moet blazen en negatief

en ondertussen is de rest veilig weg

BRAM = Bewust Rijdend Afleidings Manoeuver
    sorry maar daar kan je toch niet trots op zijn, de andere komen dan de politie niet tegen en kunnen dus een ongeval veroorzaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
      sorry maar daar kan je toch niet trots op zijn, de andere komen dan de politie niet tegen en kunnen dus een ongeval veroorzaken

mo pol toch, da was e hraptjen, mo ven toh, da hi da helooft

Comment

• Tomski, dat verdient een

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX
          En dan nog nie gesproken van al de loozers die rondbollen onder invloed van wiet...en speed......

Ken enkele kerels...48 uur uitgaan in't weekend...zonder rust natuurlijk...als ontbijt pure speed mjam mjam.

Geef mij maar een lekker Primusken. ter info in Haagt gebrouwen...
          Ik ben een van die losers, heb jaren gereden onder 'invloed' van wiet, echter nooit iets voorgehad, is da chance, nee, denk het niet.
          Voor wie het niet wist, onder invloed van wiet rijdt ge (veel) trager dan onder invloed van alcool. (uiteraard bevestigen de uitzonderingen de regel, maar ik ken ook nuchtere mensen die rijden als complete gekken)

Ik rij ook af en toe eens rond als ik een pint of 3 gedronken heb, ben ik nu nen egoistischen doodrijder, ik denk het ook niet.
          Ik denk dat wie accidenten veroorzaakt onder invloed van alcohol of wiet (den eersten moet ik nog tegen komen) ofwel voor den 1ste x smoren of drinken ofwel ongelooflijk veel smoren of drinken.
          Nu moogt ge nog 2 pinten drinken, als ze morgen de limiet op 0 leggen gaan de moraalridders hier iedereen die 1 pint durft drinken ook voor gek verklaren, get a life...
          Ik rij al 11 jaar, rijd op het gevoel (dus ik hou mij niet overal aan de snelheid), rijd met een (relatief) snel wagentje en heb al 2 ongelukken gehad, dr is 2x iemand in mijn gat gereden... (je zou kunnne zeggen dat ik nog te traag rijd :p)

Dus maw, zolang ge alles wat met mate doet zal het best wel meevalllen (tenzij ge een van die uitzonderingen zijt die direct pech heeft natuurlijk :p)

Het gaat hier volgens mij over de mensen die 'oerezat' rondrijden (30 a 40 plussers) of over mensen die gewoon zat zijn maar geen ervaring hebben (jongeren) die de meeste ongelukken veroorzaken, niet over diegenen die af en toe is met 3 pinten op naar huis rijden...

Allé zenne, let the shit hit the fence^^

Comment

• Awel, wie zit mij anoniem met rode bollekes te bestoken en mij "lul" te noemen?

Aan anoniempje, je bent een zielig figuur.

Comment

• Ach, ga je bmw nog wat verder in de prak rijden, lul

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                Ach, ga je bmw nog wat verder in de prak rijden, lul

Comment

• Wanneer het promillage zou worden verlaagd tot 0,0 of zelfs maar 0,2 is er een ander groot probleem: zelfs in het onbeschonken lichaam is er altijd alcohol aanwezig. Bacteriën in de darmen maken alcohol aan, die door onze lever wordt verwerkt. De hoeveelheid per dag is te vergelijken met vier glazen alcohol, oftwel een promillage van 0,2. Met andere woorden een alcoholpromillage van 0,0 is fysiek onmogelijk.

Nultolerantie is mss dan toch geen goed idee...
                  Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                    http://www.xs4all.nl/~werksman/artikelen/imdrank.html

Nultolerantie is mss dan toch geen goed idee...
                    Waarom niet in plaats van nultolerantie de strafmaat veel strenger maken? Ik heb er persoonlijk geen probleem mee, moet ik rijden dan drink ik niet. Trek direct eens rijbewijzen voor langere tijd in als men zelfs maar een klein beetje boven de limiet zit, het zal wel meer helpen. Kijk maar naar de superboetes voor overdreven snelheid die er waren, veel meer mensen zijn zich aan de regels beginnen houden, op een zelfde manier kan men dit ook bij alcoholgebruik verkijgen, denk ik...

Comment

• er is een niet geschreven wet dat je binnen de postcode zat mag rondrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
                        er is een niet geschreven wet dat je binnen de postcode zat mag rondrijden
                        Speciaal voor de postbodes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                          Speciaal voor de postbodes
                          inderdaad

Comment

• Mijne ex-facteur (ex-alcoholieker) is verdronken nadat ie met een stuk in zijn voeten in het kanaal was gefietst.
                            A Twist of the Wrist

Comment

• dat zijn vrienden van mijn zus...

Een ongeval is altijd jammer, en zeker als je de mensen kent

Comment

• ik zie hier de meerderheid het woordje 'wiet' typen...
                                mag ik is ff vragen wat da is ?

het is namelijk weed en de tegenhanger daarvan noemde hasj/shit

om verdere misverstanden te voorkomen
                                en geheeld terzijde, uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l
                                  ik zie hier de meerderheid het woordje 'wiet' typen...

Zeg junk,

wiet (de ~ (m.))
                                  1 softdrug, bestaande uit gedroogde hennep
                                  bron: vandale
                                  Last edited by 911turbo; 20/08/2006, 16:16.
                                  A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras
                                    Het gaat hier volgens mij over de mensen die 'oerezat' rondrijden (30 a 40 plussers) of over mensen die gewoon zat zijn maar geen ervaring hebben (jongeren) die de meeste ongelukken veroorzaken, niet over diegenen die af en toe is met 3 pinten op naar huis rijden...

Allé zenne, let the shit hit the fence^^
                                    Waarom zijn 30 a 40 plussers oerzat en jongeren gewoon zat ?
                                    Wat een belachelijke onzin !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                      Zeg junk,

bron: vandale

idd, ik ben hier den junk.. 'k zallet toch wel weten dan zéker ?

'k blijf erbij, tis 'weed', van dale kan menne zak opblaze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l
                                        ik zie hier de meerderheid het woordje 'wiet' typen...

weed is in het Engels onkruid, geen drug
                                        en hasj is geen tegenhanger, het wordt gemaakt van wiet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
                                          Waarom zijn 30 a 40 plussers oerzat en jongeren gewoon zat ?
                                          Wat een belachelijke onzin !

gij leest den tekst ook altijd wel héél letterlijk é ...
                                          hmmm hmmm
                                          nuja, is niks nieuws, eigenlijk ...

Comment

Working...
                                          X