Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En dan nog nie gesproken van al de loozers die rondbollen onder invloed van wiet...en speed......
Ken enkele kerels...48 uur uitgaan in't weekend...zonder rust natuurlijk...als ontbijt pure speed mjam mjam.
Geef mij maar een lekker Primusken. ter info in Haagt gebrouwen...
Ik ben een van die losers, heb jaren gereden onder 'invloed' van wiet, echter nooit iets voorgehad, is da chance, nee, denk het niet.
Voor wie het niet wist, onder invloed van wiet rijdt ge (veel) trager dan onder invloed van alcool. (uiteraard bevestigen de uitzonderingen de regel, maar ik ken ook nuchtere mensen die rijden als complete gekken)
Ik rij ook af en toe eens rond als ik een pint of 3 gedronken heb, ben ik nu nen egoistischen doodrijder, ik denk het ook niet.
Ik denk dat wie accidenten veroorzaakt onder invloed van alcohol of wiet (den eersten moet ik nog tegen komen) ofwel voor den 1ste x smoren of drinken ofwel ongelooflijk veel smoren of drinken.
Nu moogt ge nog 2 pinten drinken, als ze morgen de limiet op 0 leggen gaan de moraalridders hier iedereen die 1 pint durft drinken ook voor gek verklaren, get a life...
Ik rij al 11 jaar, rijd op het gevoel (dus ik hou mij niet overal aan de snelheid), rijd met een (relatief) snel wagentje en heb al 2 ongelukken gehad, dr is 2x iemand in mijn gat gereden... (je zou kunnne zeggen dat ik nog te traag rijd :p)
Dus maw, zolang ge alles wat met mate doet zal het best wel meevalllen (tenzij ge een van die uitzonderingen zijt die direct pech heeft natuurlijk :p)
Het gaat hier volgens mij over de mensen die 'oerezat' rondrijden (30 a 40 plussers) of over mensen die gewoon zat zijn maar geen ervaring hebben (jongeren) die de meeste ongelukken veroorzaken, niet over diegenen die af en toe is met 3 pinten op naar huis rijden...
Wanneer het promillage zou worden verlaagd tot 0,0 of zelfs maar 0,2 is er een ander groot probleem: zelfs in het onbeschonken lichaam is er altijd alcohol aanwezig. Bacteriën in de darmen maken alcohol aan, die door onze lever wordt verwerkt. De hoeveelheid per dag is te vergelijken met vier glazen alcohol, oftwel een promillage van 0,2. Met andere woorden een alcoholpromillage van 0,0 is fysiek onmogelijk.
Waarom niet in plaats van nultolerantie de strafmaat veel strenger maken? Ik heb er persoonlijk geen probleem mee, moet ik rijden dan drink ik niet. Trek direct eens rijbewijzen voor langere tijd in als men zelfs maar een klein beetje boven de limiet zit, het zal wel meer helpen. Kijk maar naar de superboetes voor overdreven snelheid die er waren, veel meer mensen zijn zich aan de regels beginnen houden, op een zelfde manier kan men dit ook bij alcoholgebruik verkijgen, denk ik...
Het gaat hier volgens mij over de mensen die 'oerezat' rondrijden (30 a 40 plussers) of over mensen die gewoon zat zijn maar geen ervaring hebben (jongeren) die de meeste ongelukken veroorzaken, niet over diegenen die af en toe is met 3 pinten op naar huis rijden...
Comment