Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wel redelijk lomp om u 2x op dezelfde plek te laten pakken hé?

Comment

• zelfs de eerste keer is al behoorlijk lomp

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Met die voorste plaat erbij kan dat aardig oplopen. Ik zou die maar rap terug erop vijzen voor ze daarop uit komen en het bij de rest tellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
          wel redelijk lomp om u 2x op dezelfde plek te laten pakken hé?
          tja ze staan overal,kheb geen glazen bol ben niet van plan om te rijden zoals oude mensen,die rijden altijd trager dan de maximumsnelheid,en als je ze dan oversteekt 'flits' ....
          Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• tja, de maximumsnelheid is niet voor niks de maximum snelheid hee.

trager mag, sneller niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
              tja ze staan overal,kheb geen glazen bol ben niet van plan om te rijden zoals oude mensen,die rijden altijd trager dan de maximumsnelheid,en als je ze dan oversteekt 'flits' ....
              je kan ook sneller zijn dan de oude mensen maar toch boetevrij rijden hoor

Je zegt het zelf: "ze kunnen overal staan".

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                Heb een parkeerboete teruggevonden die ik eigenlijk vorige week al had moeten betalen.
                Kan ik me aan een hogere boete verwachten nu? Of zou het parkeerbedrijf (Antwerpen) helemaal geen aanmaning meer sturen?

Boete zat begin deze week in de bus (drie maand na datum). Toch maar eens betalen

Comment

• En ze staan daar zoveel, beetje dom als je ze dan nog niet kent of weet staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                    dat dacht ik ook, ben net gaan kijken en thv KP4.2 is het blijkbaar 70km/h, da's gewoon de ring rond brugge voor een stuk (verlengde van de E403 idd). Het is aan de kinepolis aan de tunnel, daar is er blijkbaar een stuk waar je 70 mag max, zo'n 1.5 km lang. Ik dacht dat het 90 was en reed dus 100'ish

Dus bebouwde kom, vmax = 70, gemeten 107. Boete calc zegt rijverbod, 1 kmh minder was 260 euro boete

pech gehad, maar daarvoor heb ik m'n coyote vanaf nu
                    Welke tunnel is het juist dat je hebt laten pakken? Ik weet ze vaak staan na torhoutsesteenweg en gistelsesteenweg..

ze staan daar echt frequent , oppassen dus! zelf tussen de tunnels staan ze vaak (tss gistelse en torhoutsesteenweg in de struikjes , dus bij het ingaan van de tunnels). BE aware

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                      Welke tunnel is het juist dat je hebt laten pakken? Ik weet ze vaak staan na torhoutsesteenweg en gistelsesteenweg..

ze staan daar echt frequent , oppassen dus! zelf tussen de tunnels staan ze vaak (tss gistelse en torhoutsesteenweg in de struikjes , dus bij het ingaan van de tunnels). BE aware

grtz
                      ps, verwacht je aan rijverbod voor 7dagen en 400euro boete (slachtofferfonds, gerechtskosten en die ****)

Comment

• In deerlijk stonden ze gisteren (woensdag) te flitsen met een driepikkel.Bijna niet tezien.Had hem opgemerkt omdat ik in de heenrit het zag flitsen.

Comment

• Vorige week zondagochtend op de E40 richting Gent ter hoogte van Oostkamp 163 km/u = 165 euro

En drie dagen later op de R4 richting Eeklo geflitst (vanop het fietspad!) in Mariakerke vlak voor de bocht die de R4 maakt als hij van de ringvaart wegloopt. Gelukkig daar pas of het zou minder geweest zijn. 125 km/u = 135 euro
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• gezellige dagen voor jij en ik ik voel met je mee makker :p
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Hoeveel was het nu bij jou?

Bij mij echt mijn eigen schuld eigenlijk. Ik pas altijd mijn eigen morele snelheidslimieten toe
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                Hoeveel was het nu bij jou?

Bij mij echt mijn eigen schuld eigenlijk. Ik pas altijd mijn eigen morele snelheidslimieten toe
                                idem

hoeveel het is zal ik weten als ik de boete enz effectief krijg. Nu heb ik enkel het papier gekregen die het aankondigde
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

En drie dagen later op de R4 richting Eeklo geflitst (vanop het fietspad!) in Mariakerke vlak voor de bocht die de R4 maakt als hij van de ringvaart wegloopt. Gelukkig daar pas of het zou minder geweest zijn. 125 km/u = 135 euro
                                  Rond welk uur was dat en was dat met de driepikkel? Interessant om weten

Comment

Vorige week zondagochtend op de E40 richting Gent ter hoogte van Oostkamp 163 km/u = 165 euro

165€ lijkt mij nogal weinig voor zo'n zware overtreding. Ben je al zeker van dat bedrag?
                                    Ik dacht eerder aan 290€ volgens http://www.wegcode.be/snelheidsovertreding.php

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      165€ lijkt mij nogal weinig voor zo'n zware overtreding. Ben je al zeker van dat bedrag?
                                      Ik dacht eerder aan 290€ volgens http://www.wegcode.be/snelheidsovertreding.php
                                      Gecorrigeerd naar 153 klopt dat perfect.
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

fak, staan ze daar nu ook al.. je bedoelt toch dat stukje vanaf die brug (afrit Mariakerke) tot aan die bocht (naar rechts) ?

Comment

• Op de R4 rij ik nooit harder dan 100. Iedereen vlamt me voorbij maar kheb al van verschillende mensen gehoord dat ze daar geflitst worden dus ik wil het niet riskeren. Aan de afslag Vinderhoute staan ze ook soms (iets voor de bocht over het kanaal dus in de richting naar Eeklo)

Comment

Working...
                                          X