Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtig!
    Ze moesten hier permanent een flik de postjes laten nalezen.
    For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
      Prachtig!
      Ze moesten hier permanent een flik de postjes laten nalezen.
      Dat gebeurt toch?
      1991 BMW E30 318is

Comment

• Big brother....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
          Dat gebeurt toch?
          Een echte flik, niet die veredelde oversteekhulp.
          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
            Een echte flik, niet die veredelde oversteekhulp.
            Problemen met het moderaille?
            1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
              Problemen met het moderaille?
              Ik? Neen, hoor.
              Kan moeilijk anders, ik kom hooguit 2 à 3 per jaar nog eens kijken.

Comment

• Dan zien we je weer na de zomer!

Tot dan!

Groetjes!
                1991 BMW E30 318is

Comment

• Iemand gezien waar ze op de A12 stonden om half 5? Was dat richting Antwerpen of Brussel?

Ik moest snel naar de bank, dus ik heb goed doorgereden en toen ik er net gepasseerd was hoorde ik op Q Music dat er een flitser stond op de A12 rond londerzeel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    In uw eigen straat?

Ik weet hier in de buurt zo perfect welke auto bij welk huis hoort, en als er iets niet klopt valt dat direct op.
                    Jeeeps en ik was er nog op aan het letten ook, omdat het daar ideaal is om te flitsen, toen zag ik een Avensis staan die er normaal niet staat stilstaan naast de kant met wat mensen erbij en vlak daarachter stond die Vectra, net toen ik dacht "dit is misschien een flitser" *flits*, ik was maar naar die Avensis aan het kijken en me aan het afvragen waarom die mensen daarrond stonden.
                    Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                    als ge van't storyke richting skw rijdt, op die alternerende parkeerstroken? dien asfalt is veel te goed om daar 50 te rijden, u hebt karakter als ge 55 reed op de teller zal het wel die voor u zijn, ni panikeren
                    Inderdaad, ik geloof zelfs de laatste strook voor je op het 70 stuk komt, dus inderdaad heel moeilijk om daar 50 te blijven rijden
                    Ben is benieuwd, ik hoop geen boete omdat ik na correctie 51 ging ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                      Rechter straft man die op internet pocht met snelheid

BERLARE - Denk twee keer na voor je op het internet pocht over je snelheidsovertredingen. Dat leerde de ex-voorzitter van Jong CD&V uit Berlare, J. Z. (21). Hij werd in de bebouwde kom van Schoonaarde geflitst met 93 km per uur. Hij probeerde zijn grootmoeder, op wier naam de auto stond ingeschreven, te laten opdraaien voor de overtreding. De 70-jarige vrouw legde ook bekentenissen af tegenover de politierechter van Dendermonde. Maar die geloofde haar niet en liet de speurders de zaak uitspitten. Zij kwamen uit op de site Autoforum.be, waarop Z. pochte met zijn snelheidsovertreding. Hij kreeg 825euro boete en een rijverbod van 35dagen.

http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=AJ2O78ET
                      Over welke forummer gaat het?

Btw, volgens mij stonden ze gisteren namiddag te flitsen met een Passat ter hoogte van de Craeybeckxtunnel net voor de flitspaal.
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Dankje!

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Dom dom dom
                          Gisteren reed ik op de E19 richting Antwerpen en ben geflitst aan de ingang van de Craeybeckxtunnel.
                          Normaal gezien ben ik altijd op mijn hoede nestkastjes maar het is een traject dat ik bijna nooit neem.
                          Is dat daar 120 of 100 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                            Dom dom dom
                            Gisteren reed ik op de E19 richting Antwerpen en ben geflitst aan de ingang van de Craeybeckxtunnel.
                            Normaal gezien ben ik altijd op mijn hoede nestkastjes maar het is een traject dat ik bijna nooit neem.
                            Is dat daar 120 of 100 ?

100 ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                              100 ..
                              120, passeer daar toch regelmatig ,100 begint pas later.

Comment

• Ik dacht toch ook dat het 100 was. Is wel al jaren dat ik daar nog passeerde maar ben ooit geflitst bij het uitrijden van de tunnel en daar was het - toen - 80.

Comment

• Vrienden,
                                  Opgelet: Er is een snelheidscontrole tussen Antwerpen en Brussel net voor Peutie. (Ze doen je stoppen met zwaantjes)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                    Dom dom dom
                                    Is dat daar 120 of 100 ?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    100 ..

Tenzij er iets op de dynamische borden boven de baan stond is het daar gewoon 120.
                                    Als je de Craeybex tunnel uitkomt en de ring opgaat staan daar ook dynamische borden, en die geven altijd 100 aan ( of trager), dus vanaf daar is het 100.
                                    2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                      Tenzij er iets op de dynamische borden boven de baan stond is het daar gewoon 120.
                                      Als je de Craeybex tunnel uitkomt en de ring opgaat staan daar ook dynamische borden, en die geven altijd 100 aan ( of trager), dus vanaf daar is het 100.
                                      Inderdaad! Voor de tunnel 120km/u en pas na de tunnel 100 km/u. Een paar dagen geleden heb ik er een donkerkleurige Passat zien flitsen in de richting van Brusselnet na de tunnel maar nog voor de flitspalen (die volgens mij niet werken).

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                        Inderdaad! Voor de tunnel 120km/u en pas na de tunnel 100 km/u. Een paar dagen geleden heb ik er een donkerkleurige Passat zien flitsen in de richting van Brusselnet na de tunnel maar nog voor de flitspalen (die volgens mij niet werken).
                                        Na de tunnel staan ze wel vaker, in de middenberm. Je ziet ze wel goed staan daar.

Die flitspalen even verderop werken wel degelijk hoor, ik heb ze al meermaals zien afgaan. Wél staan ze blijkbaar altijd op 120 afgesteld en houden ze geen rekening met wat er op de dynamische borden staat.
                                        AutoMinded.be

Comment

Working...
                                        X