Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    autorijden is duur hee
    echt.. geld dat ik anders wel goed kon gebruiken

toch eens investeren in zo'n Coyote mss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      50 erover op een baan van 90

220 euro geldboete en dan nog gerechtskosten + fonds

alles samen 409 euro om 140 te rijden op een zondagmiddag met geen kat op de baan... mensen pesten noem ik dat
      bestaan er dan nog banen van 90 ???

Had je ze dan niet zien staan langs de kant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
        bestaan er dan nog banen van 90 ???

Had je ze dan niet zien staan langs de kant?
        Ring rond Gent.. baan oorspronkelijk ontworpen op 120 te rijden maar goed

Heb ze niet zien staan..

Comment

• R4 dus, stond er op het pv waar exact ze stonden? Interessante informatie want ge zijt zeker niet de enigste die daar nog de oorspronkelijke snelheidsbeperking hanteert .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
            R4 dus, stond er op het pv waar exact ze stonden? Interessante informatie want ge zijt zeker niet de enigste die daar nog de oorspronkelijke snelheidsbeperking hanteert .
            'k zal ne keer de oorspronkelijke PV terug zoeken, 't is toch al een tijdje geleden

edit:
            -datum: 19-10-2008 om 13u22
            -plaats: Buitenring-Drongen km paal 37 9000 Gent (rijrichting Flanders Expo)
            Last edited by ; 12/02/2010, 10:51.

Comment

• De R4 die de e17 met de e40 verbindt, daarop mag je toch 120 hoop ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                De R4 die de e17 met de e40 verbindt, daarop mag je toch 120 hoop ik?
                Jaja, gene paniek.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                'k zal ne keer de oorspronkelijke PV terug zoeken, 't is toch al een tijdje geleden

edit:
                Ik ga eens kijken waar die kilometerpaal precies is, ik dacht dat ze daar nooit konden staan op dat stuk, aan de linkerkant is enkel water, aan de rechterkant enkel een fietspad (waar geen auto's kunnen rijden) en landbouwgebied. Verkeerd gedacht dus.

Comment

• In het hageland is een mobiele radar met digitale camera in gebruik genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

edit:
                    Thanks mate, toch maar eens in de gaten houden daar

Comment

• Boete is toegekomen, 52 per uur na correctie.. kzat dus ver tegen de 60 op teller...

50 euro
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• E40 richting Oostende,

Geflitst in Beernem, 130 => gecorrigeerd naar 123. Ik had't moeten weten, ze staan daar altijd.

Nuja, 50 euro + met m'n pa z'n auto.

Comment

• Kheb vandaag prijs gehad . Ik reed op de baan van Kasterlee-Lichtaart (denk ik ), ik was niet echt op mijn snelheid aan het letten, was totaal geen verkeer, en ineens flash flash, even teruggedraaid en ja, stond flitspaal. Ik gok dat ik toch een 100 op de teller reed, zone 70. En dan te weten dat zo'n Inforad K1 heb, heb hem anders altijd bij in de Golf, en nu is een keertje vergeten. Iemand een idee wat me dat kan kosten, + kan ik mijn rijbewijs verliezen (heb sinds maart 2009 mijn rijbewijs)?

Comment

• Dubbeltje
                            Last edited by ; 14/02/2010, 04:47.

Comment

• thx, handig . Volgens de site kom ik op het volgende uit (als gemeten snelheid 100 zou zijn)

Resultaat van de berekening:

De toegelaten snelheid voor uw voertuig op de door u opgegeven weg is 70
                              Uw gereden snelheid na toepassing van de marge is 94

Mogelijke gevolgen (enkel voor deze overtreding):
                              • Onmiddellijke inning
                                120€
                              • Minnelijke schikking
                                130€
                              • Rechtbank
                                55-2750€

Comment

• 't jaar is bij ons goed begonnen
                                firmawagen1: 50euro - E40 aalst
                                firmawagen2: 90euro - ring tervuren
                                firmawagen3: op komst: BIG
                                privéwagen: hopelijk NIET op komst: BIG

gelukkig is alleen de laatste ééntje die ik moet verantwoorden,
                                en mss is 't loos alarm

morgen abo coyote betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                  Want dat wou ik nog zeggen: alle groene borden zijn weg
                                  Da viel mij opeens in Mechelen-Noord. En ze waren ook weg voor afrit Rumst, na flitspaal Waarloos, thv afrit Kontich.
                                  Echt bizar Vraag me af waarom ze dat gedaan hebben.

Ondanks het feit dat de groene borden weg zijn, blijven ze toch op hun vaste plaatsje thv afrit Mechelen-Noord flitsen (Godzijdank uiteraard )
                                  Rond 8u20 stond de VW Passat Variant (the usual flitser, niet 100% zeker van type) er zich te vervelen.
                                  Je zag hem van ver staan dus iedereen op de rem en tegen 120 er voorbij. Een 100m verder terug planché

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                    De R4 die de e17 met de e40 verbindt, daarop mag je toch 120 hoop ik?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                    Jaja, gene paniek.

zeker van?
                                    ik rij daar dus ook altijd men 130, maar men familie zegt steeds dat je daar maar 90mag.
                                    en er rijden idd veel wagens 90
                                    ik twijfel dus steeds.
                                    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                      ... de VW Passat Variant (the usual flitser, niet 100% zeker van type)

Deze snoeper ? Zwarte golf V , als 't een Passat zou zijn, is het de gewone Berline-versie (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten

Deze snoeper ? Zwarte golf V , als 't een Passat zou zijn, is het de gewone Berline-versie (donkerblauw)
                                        De foto is niet zichtbaar. Normaalgezien is het een Golf IV break die daar staat. KIH en nog ietske.
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                        X