Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Net na het benzinestation onder de brug.
    (cfr Mannekensvere)

bedankt !
    op een voetje of vast aan een wagen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Echte mannen remmen niet en dragen de gevolgen
      Dat is gewoon dom.

Comment

• Geflitst ring brussel Asse

Vandaag boete in de bus gekregen te snel gereden op de ring rond Brussel ter hoogte van Asse kmpaal 47. Iemand een idee waar dat is of waar ze dan juist staan want passeer minstens 2 maal per week op de ring tussen anderlecht en jette en heb ze daar nog nooit gezien.

Comment

• Ik denk op de ring rond Brussel ter hoogte van Asse kmpaal 47?
          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Grappig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Berrietje Bekijk Berichten
              Die boete van Frankrijk zal je zeker niet zien ( al ervaring genoeg mee ) . Die in Luxemburg weet ik niet.
              Indien je werkelijk geflitst bent in Zwitserland zal je ze zeker krijgen, kan wel lang duren.
              Met Luxemburg bedoelde ik niet GHD Lux; wel de provincie (in België dus) ... Maar ik heb geen flits gezien, dus hout vasthouden
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                Dat is gewoon dom.
                Dat is te snel rijden ook. Moet je achteraf niet komen mekkeren als je tegen de lamp loopt, of erover komen opscheppen wat nog erger is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichten
                  Grappig
                  zal er nochtans niet ver vanaf zijn.

Comment

• Heb maandagnacht een tijd 120 tot 140 op de teller gereden in zo'n smogzone voor de craeybextunnel, gewoon vlot met het verkeer mee was na een tijd vergeten dat het maar 90 was, iemand een idee of ze er stonden? Niks gezien, maar als je gepakt wordt tegen 140

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Heb maandagnacht een tijd 120 tot 140 op de teller gereden in zo'n smogzone voor de craeybextunnel, gewoon vlot met het verkeer mee was na een tijd vergeten dat het maar 90 was, iemand een idee of ze er stonden? Niks gezien, maar als je gepakt wordt tegen 140
                      dan ga je net zoals filip in de gazet staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        normaal gezien is er sinds deze zomer een verdrag tss frankrijk en belgie, mss alleen op papier om ons bang te maken
                        Ben in oktober geflitst in Frankrijk toen ik van de NS naar Chambley onderweg was. Niets van gehoord.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Met al dat gestamp op z'n rem mag ie al kontent zijn dat hij geen accident veroorzaakte. En het dan weer op de flitsers steken natuurlijk
                          Wie spreekt er van stampen ?? Gewoon laten uitbollen.

Comment

• Eindelijk mijn betalingsformulier ontvangen.. 409 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Eindelijk mijn betalingsformulier ontvangen.. 409 euro

Wat heb je uitgestoken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

Wat heb je uitgestoken?
                                50 erover op een baan van 90

220 euro geldboete en dan nog gerechtskosten + fonds

alles samen 409 euro om 140 te rijden op een zondagmiddag met geen kat op de baan... mensen pesten noem ik dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                  Ben in oktober geflitst in Frankrijk toen ik van de NS naar Chambley onderweg was. Niets van gehoord.
                                  Ook die flitskast die langs voor flitst in de middenberm daar in Metz ? Heb ik ook niks van gehoord.
                                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                    dan ga je net zoals filip in de gazet staan
                                    mijn gedacht ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Berrietje Bekijk Berichten
                                      Wie spreekt er van stampen ?? Gewoon laten uitbollen.
                                      ik denk het niet als je 150 of meer rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        50 erover op een baan van 90

220 euro geldboete en dan nog gerechtskosten + fonds

alles samen 409 euro om 140 te rijden op een zondagmiddag met geen kat op de baan... mensen pesten noem ik dat
                                        autorijden is duur hee

Comment

ik denk het niet als je 150 of meer rijdt
                                          ik bedoel met een coyote

Comment

Working...
                                          X