Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vroeger stonden ze daar idd regelmatig.
    maar het punt is nogal herkenbaar wegens de gsm-zendmast, zodat de meesten die het weten zijn toch sowieso vertragen.
    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
      ik passeer nu al 2 jaar bijna dagelijks op de E40 van Erpe-Mere naar Wetteren en heb ze nog nooit weten flitsen in het enige open tussenschotje daar.

Gisteren voor de eerste keer EN ze hadden me niet
      Wanneer wasdat juist (ik doe dit ook dagelijks ermee)

Op zondagen staan ze daar veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
        Wanneer wasdat juist (ik doe dit ook dagelijks ermee)

Op zondagen staan ze daar veel

Ik ben er gisteren gepasseerd rond 13.30h en toen stonden ze er.
        Ook om 12h15 ben ik er langsgereden en toen stonden ze er niet.
        Was een grijze Golf Variant. Met agent die krant aan het lezen was

Comment

Ik ben er gisteren gepasseerd rond 13.30h en toen stonden ze er.
          Ook om 12h15 ben ik er langsgereden en toen stonden ze er niet.
          Was een grijze Golf Variant. Met agent die krant aan het lezen was
          chill zat dan al in gent.

2weken geleden stonden ze te flitsen op die brug achter de afrit voor R4

Comment

2weken geleden stonden ze te flitsen op die brug achter de afrit voor R4
            Na de eerste flitspalen? Dan mag ik daar ook serieus beginnen oppassen!

Comment

• Ze stonden vandaag rond de middag handig verstopt opgesteld op de herpendalstraat, een parallelweg van de E40 in Bierbeek.
              Wagen stond verstopt achter een klein gebouwtje op de kleine weg en de driepikkel met de flitser en radar stond 20m verder opgesteld aan de rechterkant van de E40 richting Brussel.
              Ik denk dat ze gokken dat er door het autosalon veel snel volg naar Brussel gaat.

Comment

• Ze stobden ook op de E40 richting Brussel, driepikkel in de middenberm en auto aan de kant. Kan dat..draadloos dan ofzo?

Werd opgezet rond 10:45 en daarnet om 16:30 stonden ze er nog!
                Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Ja, kan perfect. Dat zie je regelmatig...

Comment

• Vrijdag had ik het ook zitten in Erpe-Mere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Ze stonden vandaag rond de middag handig verstopt opgesteld op de herpendalstraat, een parallelweg van de E40 in Bierbeek.
                      Wagen stond verstopt achter een klein gebouwtje op de kleine weg en de driepikkel met de flitser en radar stond 20m verder opgesteld aan de rechterkant van de E40 richting Brussel.
                      Ik denk dat ze gokken dat er door het autosalon veel snel volg naar Brussel gaat.
                      ze staan daar blijkbaar nog al eens.. deze foto vond ik op de website van dirk bruyns

het was dezelfde wagen, maar ze stonden nu achter het gebouwtje waarvan je links een stukje ziet.
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by ; 17/01/2010, 17:39.

Comment

• Multanova is NIET draadloos ! De volledige opstelling + bediening + batterij staat in de middenberm , terwijl er toezicht wordt gehouden vanuit de rechterberm. Dat noemt dan nog altijd een "bemande controle". In de opstelling hierboven getoond, staat de Multanova in de rechterberm, en loopt de bedieningskabel tot in de auto, en kan de agent het control panel bedienen/bekijken (aantal voertuigen gepasseerd, aantal overtredingen, welke snelheid etc.)

Comment

• ik ben inderdaad over een kabel gereden, dus zeker in die opstelling in haasrode was er een draadje aan

Comment

Ze stonden vandaag rond de middag handig verstopt opgesteld op de herpendalstraat, een parallelweg van de E40 in Bierbeek.
                            Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            ze staan daar blijkbaar nog al eens.. deze foto vond ik op de website van dirk bruyns

het was dezelfde wagen, maar ze stonden nu achter het gebouwtje waarvan je links een stukje ziet.

Da is idd hun usual spot in het weekend:

Meestal staat hun flitser dan achter het kilometerpaaltje waardoor hij niet direct opvalt
                            Had ze ook zien staan rond 14u zaterdag.

Kameraad is op 24.12 geflitst richting Luik aan kilometerpaal 25.4:

Comment

Na de eerste flitspalen? Dan mag ik daar ook serieus beginnen oppassen!
                              jep, was met volvo van wegpolitie en driepikkel, normaal flitsen die gasten tochni?

Comment

bierbeek waar ligt dat juist?

Comment

• Op google maps.

Comment

• Vanmorgen stonden ze ter hoogte van Lummen. Nuja, geflits worden was bijna onmogelijk, was file.

Comment

bierbeek waar ligt dat juist?
                                      in de buurt van waar m'n stella staat.. alleen nu effe niet

Comment

• Deze morgen net in nevele op E40 (richting autosalon in Brussel) toen ik hoorde op Q dat ze stonden te flitsen aan de afrit in Aalter. Ik heb echter niets zien flitsen. (maar heb toch op m'n gemak 140-150-160 gereden :s) . weet iemand waar die juist staan ginder? Ik ben vertraagt vanaf ik aan aalter zelf was. (zat vast achter een bestelwagen)

kan iemand mij dat zeggen?

Zou ik die moeten zien flitsen in donker? Aangezien ik niets gezien heb?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                                          Deze morgen net in nevele op E40 (richting autosalon in Brussel) toen ik hoorde op Q dat ze stonden te flitsen aan de afrit in Aalter. Ik heb echter niets zien flitsen. (maar heb toch op m'n gemak 140-150-160 gereden :s) . weet iemand waar die juist staan ginder? Ik ben vertraagt vanaf ik aan aalter zelf was. (zat vast achter een bestelwagen)

kan iemand mij dat zeggen?

Zou ik die moeten zien flitsen in donker? Aangezien ik niets gezien heb?
                                          Staan ze daar niet ergens met een driepikkel achter een betonnen pilaar van een brug?

Comment

Working...
                                          X