Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
    Onzin. Mijn zus heeft al een paar boetes verdiend met een gecorrigeerde snelheid van net boven de 120 km/u.
    Sinds gisteren?

Want je moet natuurlijk wel alles lezen.

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
    DE FUCKERS!

Ander berichtje:
    HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

"Politie flitst niet onder 145 km/u"

Een agent van de wegpolitie verklaart in de kranten van de Sud Presse groep dat er niet meer wordt geflitst onder de 136 km/u reële snelheid. Dat betekent dat de snelheidsmeter tot 145 km/u kan aangeven zonder dat er een boete volgt. Nochtans gaat de wegpolitie het aantal snelheidscontroles fors opvoeren.

De agent, die anoniem blijft, maakt zich weinig illusies: "Natuurlijk zal niemand openlijk de flitsrichtlijn bevestigen, dat is een slecht signaal naar snelheidsduivels toe." (belga/mvdb) 08/09/09 11u00

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
      Klopt maar op een 90km weg is dat niet altijd zo simpel.

De duurtijd dat het licht op oranje staat is bepaald naargelang de maximale snelheid die van toepassing is op deze weg.
      Bij 90 km/u is het langer oranje dan op een weg waar 50 mag.

Greetz;

Stelo

Comment

• Sinds 1978 heb ik mijn rijbewijs, en één keer door rood gereden (aanschuivend verkeer op een kruispunt, en nog willen " meevolgen "), dus het kan iedereen overkomen. Maar door rood rijden, omdat je niet meer kan stoppen"voor oranje"?
        truth is in the eye of the beholder

Comment

• Dan rij je te snel, zo simpel is het. Als je een licht nadert moet je als goed chauffeur je snelheid anticiperend aanpassen zodat je "in geval van" kan stoppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
            Ik leeg alvast elke dag als eerste de brievenbus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              Dan rij je te snel, zo simpel is het. Als je een licht nadert moet je als goed chauffeur je snelheid anticiperend aanpassen zodat je "in geval van" kan stoppen.
              Inderdaad
              truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                Sinds gisteren?

Want je moet natuurlijk wel alles lezen.
                En waar staat "gisteren"? Ik lees alles, maar ook niet meer dan dat.

Comment

En waar staat "gisteren"? Ik lees alles, maar ook niet meer dan dat.
                  "Gisteren" staat in mijn post.

Gisteren was gisteren 8 september 2009, en dat is de datum van het bericht waarin vermeld wordt dat er niet meer (dus blijkbaar in het verleden wel) wordt geflitst onder 136 km/h reële snelheid.

Jij vindt dat onzin omwille van het feit dat jouw zuster "al een paar boetes verdiend met een gecorrigeerde snelheid van net boven de 120 km/u".

Als zich dat voor 8 september afspeelde ("gisteren" dus ) dan is dat geen goed argument om de post van cyrano.ak onzin te vinden. Als het sinds "gisteren" is wel.

Comment

• Wrs is het gewoon een manier om iedereen 145 te laten rijden en zo weer meer inkomsten te genereren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Ik ken 'm helaas...Die zie je absoluut niet als je het niet weet.

Normaal minstens 180 CHF tot 260CHF, maar voor een buitenlander wellicht nog iets meer. Krijgen doe je'm sowieso, en betalen zou ik ook doen, of de volgende keer kan je via Duitsland rondrijden vrees ik.
                      Die heeft mij toen ook gehad maar nog niks gekregen

Comment

• Vandaag e streep getrokken op de e42 aan 190. Fuck die agent moet wakker geskoten zijn door mij.
                        Cut opel vectra donkerblauw.

Comment

• De broer heeft ook boetje binnengekregen. 72 waar je 50 mocht na correctie 67 dacht uk. Tis allesinds duur grapke 120 Euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                            "Gisteren" staat in mijn post.
                            Juist ja.

Comment

Juist ja.
                              Je begrijpt het écht niet, hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                Vandaag e streep getrokken op de e42 aan 190. Fuck die agent moet wakker geskoten zijn door mij.
                                Cut opel vectra donkerblauw.
                                GIj waart ook wakker zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                  GIj waart ook wakker zeker
                                  Bwaa néé, vooral gekalmeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kirium Bekijk Berichten
                                    Dieje Vectra gebruiken ze al jaren in Nijlen/Kessel/Bevel en ik denk ook in Berlaar. Eerst was da ne witte, daarna grijs (ik denk dezelfde wagen anders gespoten) en nu dus blijkbaar paars.

Ik heb daar al vier keer een bekeuring van aan mijne rekker gehad.

Let op! Da geval pakt u dus ook op de kop he, kheb het voor gehad in een zijstraatje van den Broechemsestwg (straatje naar den Hens tov da krantewinkeltje)

Staat ook zeer regelmatig in de lindekensbaan aan de joli-decor (is net na de hei als ge van Nijlen komt - rechts), en int begin van dezelfde straat richting nijlen (nog voor den eerste bocht)
                                    Ook al regelmatig zien staan in de straat waar de wijngaert(sp?) is verderop naar Nijlen toe...
                                    Ze staan ook zeer vaak op de Berlaarsesteenweg ter hoogte van het voormalig postkantoor.

Comment

• Zucht ... vanavond reed ik in Gent, net nog door het oranje ... maar op het moment dat ik de lichten passeer, springen deze op rood en word ik geflitst

Dat wordt dus weer rechtbank binnenkort ... pff
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• dan had je ruim kunnen stoppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          Zucht ... vanavond reed ik in Gent, net nog door het oranje ... maar op het moment dat ik de lichten passeer, springen deze op rood en word ik geflitst

Dat wordt dus weer rechtbank binnenkort ... pff
                                          Als je effectief geflitst werd, dan zal het wel donkerrood geweest zijn ...
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X