Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor mensen uit de streek van Tongeren:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
      gedaan met 120 en meer te scheuren op bochtige stukken ring/oprit/afrit waar je 60-70 mag?
      Herkenbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
        Net via mail gekregen
        De post is wat trager daar ?

http://www.flitsservice.be/cm_php/main_repo.php?id=140

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
          kan, maar wanneer ik veel van die mails krijg doe ik die ineens weg zonder te lezen. Waarschijnlijk heeft dat al tien keer in mijn inbox gezeten
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

wa een smeerlapperij zeg...

Comment

• Pfff… Ik snap echt niet dat ze daar zo veel geld in steken en al die moeite doen. Ik kan toch een aantal nuttigere zaken bedenken waar ze dat geld kunnen aan spenderen.
              2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                Pfff… Ik snap echt niet dat ze daar zo veel geld in steken en al die moeite doen. Ik kan toch een aantal nuttigere zaken bedenken waar ze dat geld kunnen aan spenderen.
                De gaten te dichten in de wegen. Inplaats van zoals hier een flitspaal te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                  De gaten te dichten in de wegen. Inplaats van zoals hier een flitspaal te zetten.
                  ²²²²²²

Da ziet der mij allemaal zeer dure apparatuur uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichten
                    ²²²²²²

En dat is het ook.

Comment

• Nee, ze gaan die gaten laten zitten , dan wordt er vanzelf minder hard gereden... alhoewel, als er minder hard gereden wordt, gaan ze er ook minder kunnen flitsen, en dus minder inkomsten.. hmm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        wa een smeerlapperij zeg...
                        echt he

zie je daar zo'n hele installatie naast de weg staan.

Voor wat is dat nu nodig? Net alsof automobilisten misdadigers zijn.
                        En waarom altijd enkel in België?

Door de komst van die ondingen wordt het verkeer alleen maar trager en dat is toch niet de bedoeling. Het moet nog altijd vlot gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                          Pfff… Ik snap echt niet dat ze daar zo veel geld in steken en al die moeite doen. Ik kan toch een aantal nuttigere zaken bedenken waar ze dat geld kunnen aan spenderen.
                          Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                          Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichten
                          ²²²²²²

Weinig maatregelen zullen zichzelf zo snel terugverdienen als het plaatsen van een -ongetwijfeld dure- flitspaal.

Comment

• Het wordt een ware heksenjacht. Alsof de leerkracht die spelende kids gaat bestraffen omdat ze per ongeluk een venster met een bal intrappen terwijl er achterin het park lustig wordt gerookt en getest met joints. Of met andere woorden, kan het niet meer worden ontkend dat men met allerlei repressieve en niet-werkende maatregelen het geld uit de zakken van de gemakkelijke slachtoffers wil halen. Of hoe de automobilist met alle mogelijke zonden ter wereld wordt geviseerd (cfr. bij verslaggeving over smogalarms en vervuiling... Wat komt er in beeld?) En dit terwijl échte criminaliteit niet wordt aangepakt. Of nog erger: dat de ware problemen in het verkeersbeleid subtiel worden weggefilterd. (staat van onze wegen, inrichting van onze infrastructuur, foute beslissingen door het beleid bij de inrichting).

Zoals hier al aangehaald, vermindert het aantal verkeersslachtoffers niet. Integendeel, het is opnieuw gestegen vorig jaar. Is het dan niet aan het beleid om hun maatregelen dringend te gaan herevalueren? Heeft het massaal plaatsen van flitspalen dan niet gefaald? Of ben ik de enige die het vreemd vind dat ze onder 'actieve veiligheid' een slapende agent met multanova verstaan? Boetes uitschrijven met 1km/u overschrijding? Quota's halen op zo'n manier dat het volledige gerechterlijk systeem niet kan volgen? We leven in een democratie zegt men dan, ik heb steeds meer de indruk dat het slechts in een richting werkt. Zolang het de vrijheid van een ander niet beperkt, spreekt men van een democratie. Wat gebeurt er dan als we dat gevoel bedreigd zien door de inrichtende macht? Repressie? Sublimale dictatuur?

Soit, niet veel nut om tegen in te gaan, maar wou het wel eens uitschrijven
                            Last edited by ; 17/05/2009, 20:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                              echt he

zie je daar zo'n hele installatie naast de weg staan.

Voor wat is dat nu nodig? Net alsof automobilisten misdadigers zijn.
                              En waarom altijd enkel in België?

Door de komst van die ondingen wordt het verkeer alleen maar trager en dat is toch niet de bedoeling. Het moet nog altijd vlot gaan...
                              Het is een echte schande dat de wereldwijde ontwikkeling (ofte RD&E) en markt van deze toestellen alleen voor België bestemd is.

Comment

• ik denk toch dat, als ze 70000 per stuk kosten, er meer wordt ingestoken dan dat er wordt uitegehaald

mss eens de vraag laten stellen op hoeveel tijd een flitspaal is 'afgeschreven'

Comment

Net via mail gekregen

Staan bij ons in Zwitserland...haantje de voorste wat dat betreft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ik denk toch dat, als ze 70000 per stuk kosten, er meer wordt ingestoken dan dat er wordt uitegehaald

mss eens de vraag laten stellen op hoeveel tijd een flitspaal is 'afgeschreven'
                                    Per boete, minimum 50 euro waarvan, om het makkelijk te even grof te tellen de helft naar arbeidskosten gaat?

Das 25 euro per flits, hoeveel foto's maakt zo eentje in De Pinte of St Denijs Westrem? 250 per flitsdag?

Comment

• Smurf gespot

Als je daar overdag te snel voorbijknalt ben je toch echt dom IMO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                        Das 25 euro per flits, hoeveel foto's maakt zo eentje in De Pinte of St Denijs Westrem? 250 per flitsdag?

ik weet het niet, daarmee ook dat ik het graag eens door een dedecker ofzo eens graag zou laten vragen

zelf was ik aan de kennedy aan het denken, op de vele keren per jaar ik erdoor rij, toegegeven das een momentopname, zie ik ze nooit flashen in de achteruitkijkspiegel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          ik weet het niet, daarmee ook dat ik het graag eens door een dedecker ofzo eens graag zou laten vragen

zelf was ik aan de kennedy aan het denken, op de vele keren per jaar ik erdoor rij, toegegeven das een momentopname, zie ik ze nooit flashen in de achteruitkijkspiegel
                                          Als ik effe mijn berekening doortrek, goed wetende dat dit lauter een schatting is en ik er dus compleet naast kan zitten, moet men 2800 keer flitsen om 70.000 euro terug te verdienen. Aan 250 flitsen per dag is dit een dikke 12 dagen...

Amper 3% van 't jaar moeten ze werken, de rest is winst. Ik ken slechtere investeringen

Comment

Working...
                                          X