Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pfff… Ik snap echt niet dat ze daar zo veel geld in steken en al die moeite doen. Ik kan toch een aantal nuttigere zaken bedenken waar ze dat geld kunnen aan spenderen.
2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?
Pfff… Ik snap echt niet dat ze daar zo veel geld in steken en al die moeite doen. Ik kan toch een aantal nuttigere zaken bedenken waar ze dat geld kunnen aan spenderen.
De gaten te dichten in de wegen. Inplaats van zoals hier een flitspaal te zetten.
Nee, ze gaan die gaten laten zitten , dan wordt er vanzelf minder hard gereden... alhoewel, als er minder hard gereden wordt, gaan ze er ook minder kunnen flitsen, en dus minder inkomsten.. hmm
Het wordt een ware heksenjacht. Alsof de leerkracht die spelende kids gaat bestraffen omdat ze per ongeluk een venster met een bal intrappen terwijl er achterin het park lustig wordt gerookt en getest met joints. Of met andere woorden, kan het niet meer worden ontkend dat men met allerlei repressieve en niet-werkende maatregelen het geld uit de zakken van de gemakkelijke slachtoffers wil halen. Of hoe de automobilist met alle mogelijke zonden ter wereld wordt geviseerd (cfr. bij verslaggeving over smogalarms en vervuiling... Wat komt er in beeld?) En dit terwijl échte criminaliteit niet wordt aangepakt. Of nog erger: dat de ware problemen in het verkeersbeleid subtiel worden weggefilterd. (staat van onze wegen, inrichting van onze infrastructuur, foute beslissingen door het beleid bij de inrichting).
Zoals hier al aangehaald, vermindert het aantal verkeersslachtoffers niet. Integendeel, het is opnieuw gestegen vorig jaar. Is het dan niet aan het beleid om hun maatregelen dringend te gaan herevalueren? Heeft het massaal plaatsen van flitspalen dan niet gefaald? Of ben ik de enige die het vreemd vind dat ze onder 'actieve veiligheid' een slapende agent met multanova verstaan? Boetes uitschrijven met 1km/u overschrijding? Quota's halen op zo'n manier dat het volledige gerechterlijk systeem niet kan volgen? We leven in een democratie zegt men dan, ik heb steeds meer de indruk dat het slechts in een richting werkt. Zolang het de vrijheid van een ander niet beperkt, spreekt men van een democratie. Wat gebeurt er dan als we dat gevoel bedreigd zien door de inrichtende macht? Repressie? Sublimale dictatuur?
Soit, niet veel nut om tegen in te gaan, maar wou het wel eens uitschrijven
Das 25 euro per flits, hoeveel foto's maakt zo eentje in De Pinte of St Denijs Westrem? 250 per flitsdag?
ik weet het niet, daarmee ook dat ik het graag eens door een dedecker ofzo eens graag zou laten vragen
zelf was ik aan de kennedy aan het denken, op de vele keren per jaar ik erdoor rij, toegegeven das een momentopname, zie ik ze nooit flashen in de achteruitkijkspiegel
ik weet het niet, daarmee ook dat ik het graag eens door een dedecker ofzo eens graag zou laten vragen
zelf was ik aan de kennedy aan het denken, op de vele keren per jaar ik erdoor rij, toegegeven das een momentopname, zie ik ze nooit flashen in de achteruitkijkspiegel
Als ik effe mijn berekening doortrek, goed wetende dat dit lauter een schatting is en ik er dus compleet naast kan zitten, moet men 2800 keer flitsen om 70.000 euro terug te verdienen. Aan 250 flitsen per dag is dit een dikke 12 dagen...
Amper 3% van 't jaar moeten ze werken, de rest is winst. Ik ken slechtere investeringen
Comment