Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Erachter (als je van Kortrijk komt), daar aan dat bos een kilometer na de afrit.
Ze staan als écht sukkels.
't Zou met niet verwonderen dat ze ook met zoiets (http://www.flitsservice.be/algemeen/...epo.php?id=218) staan.
De vorige keer als ik er passeerde zag ik niets direct, maar wel een bestelbusje in dat bos geparkeerd en dan waarschijnlijk ook zo'n box langs de autostrade.
Dit suckt, als je niet meer ziet staan, dan toch ook maar zo'n toestelletje kopen, ze vragen er om...
Weerom bedankt Spillies. Ik vroeg me al af waar in Ruddervoorde ze eigenlijk stonden. En ik vond dat vroeger zo'n plezant 'baantje', de E403.
Weerom bedankt Spillies. Ik vroeg me al af waar in Ruddervoorde ze eigenlijk stonden. En ik vond dat vroeger zo'n plezant 'baantje', de E403.
Dat blijft het ook. Aan de esso Tankstation richting Kortrijk staan ze ook soms met die vuilbak . Nog een geluk had ik iemand mee en reed ik "beschaafd"
Trajectmeting op E34/E313 te Wommelgem
Voor diegene die soms de E313 richting A'pen nemen:
Op de E313/E34 richting Antwerpen te Wommelgem - ter hoogte van het tankstation Q8 - wordt snelheid via de nieuwste trajectmeting gecontroleerd...
Werkwijze : Meetpunt I : 1 camera per rijstrook. Onzichtbaar achter de verkeersborden op de portieken - Meetpunt II staat 900m verder.
Wees op uw hoede! Een verwittigde man of vrouw ……………..
Bron? Pfff traject meeting is klote. Rijden wordt een marteling om constant te letten op uw meter. I.p.v. op de weg. Je moet nu al zo opletten met die camera's die aan de roodlichten staan.
Blijft een plezant baantje hoor, alleen een beetje letten bij de bruggen en daar aan ruddervoorde, maar de oprit van Roeselare - Izegem (3vaks baan) is er wel één voor door te geven tot de eerste brug.
Dat van Ruddervoorde, die zondag van de AudiSport meet moest ik ervoor nog naar Brugge en 'k dacht van 'm al wat warm te rijden toen.
Op Q-music zeiden ze dat ze stonden te flitsen aan Ruddervoorde, dus logisch gevolg op een autostrade van nog geen 50km nergens anders gaan staan, goed doorgegeven en op 't gemak gaan rijden bij Ruddervoorde.
Daarvoor een X5 linksrijder weer rechts doen rijden, natuurlijk vond ie 't een beetje ambetand dat ie toen die break niet kon volgen, ik vertraag voor Ruddervoorde en toen was ie wel blij dat ie mij weer full pull kon voorbijsteken, wel jammer dat 'k hem een minuutje laten vollop in de remmen zag gaan maar 't was toch al te laat.
mijn mail, er was ook nog een fotoke bij maar dat kan ik niet kopieren
of het nou al in dienst is, of nog op proef er staat weet ik ook niet
heej vandie, als je uw wagen iets of wat kent, en je weet hoeveel je mag rijden...moet je toch niet contenu naar uw meterke loeren he
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
mijn mail, er was ook nog een fotoke bij maar dat kan ik niet kopieren
of het nou al in dienst is, of nog op proef er staat weet ik ook niet
heej vandie, als je uw wagen iets of wat kent, en je weet hoeveel je mag rijden...moet je toch niet contenu naar uw meterke loeren he
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.) https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... " Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje... http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld Rekening nummer:Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Blijft een plezant baantje hoor, alleen een beetje letten bij de bruggen en daar aan ruddervoorde, maar de oprit van Roeselare - Izegem (3vaks baan) is er wel één voor door te geven tot de eerste brug.
Dat van Ruddervoorde, die zondag van de AudiSport meet moest ik ervoor nog naar Brugge en 'k dacht van 'm al wat warm te rijden toen.
Op Q-music zeiden ze dat ze stonden te flitsen aan Ruddervoorde, dus logisch gevolg op een autostrade van nog geen 50km nergens anders gaan staan, goed doorgegeven en op 't gemak gaan rijden bij Ruddervoorde.
Daarvoor een X5 linksrijder weer rechts doen rijden, natuurlijk vond ie 't een beetje ambetand dat ie toen die break niet kon volgen, ik vertraag voor Ruddervoorde en toen was ie wel blij dat ie mij weer full pull kon voorbijsteken, wel jammer dat 'k hem een minuutje laten vollop in de remmen zag gaan maar 't was toch al te laat.
Vroeger paste ik alleen op aan Lichtervelde. Om 8h05 in Loppem vertrekken en om 8h30 aan het vhti in Kortrijk
Yeplaa vandaag weer prijs. 112 waar 90 mocht. 75 euro boete.
Was aan het kruispunt van de onledegoedstraat terwijl dit een roodlicht camera is ! Kunnen ze dit aanpassen mss?
De trajectmeting in Ranst heeft er exact 2 weken gehangen, en is ondertussen toch weeral 3 maanden weg , iemand heeft zijne mailbox opgekuist en er nix beter op gevonden om wat beginnen spammen, vandaar dat Jan met de Pet direct in paniek schiet.
De trajectmeting in Ranst heeft er exact 2 weken gehangen, en is ondertussen toch weeral 3 maanden weg , iemand heeft zijne mailbox opgekuist en er nix beter op gevonden om wat beginnen spammen, vandaar dat Jan met de Pet direct in paniek schiet.
Comment