De laatste week een paar keer. Hopelijk hebben ze er nog niet te vaak gestaan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenZe stonden weer aan de brug van Ruddervoorde met een tripod. Grrrrmmmbl
Redelijk belangrijk want ik neem afrit ruddervoorde en 't was aan een erg stevige snelheid dat ik er voorbij kwam ... pas nadat ik gepasseerd was zeiden ze op Q dat ze in Ruddervoorde stonden1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenervoor, erachter, eronder?
Redelijk belangrijk want ik neem afrit ruddervoorde en 't was aan een erg stevige snelheid dat ik er voorbij kwam ... pas nadat ik gepasseerd was zeiden ze op Q dat ze in Ruddervoorde stonden
Ze staan als écht sukkels.
't Zou met niet verwonderen dat ze ook met zoiets (http://www.flitsservice.be/algemeen/...epo.php?id=218) staan.
De vorige keer als ik er passeerde zag ik niets direct, maar wel een bestelbusje in dat bos geparkeerd en dan waarschijnlijk ook zo'n box langs de autostrade.
Dit suckt, als je niet meer ziet staan, dan toch ook maar zo'n toestelletje kopen, ze vragen er om...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenAls je zo'n toestelletje gebruikt, dat zendt toch signalen uit, niet?
Dat wil dan toch zeggen dat ze jou ook kunnen opsporen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenAls je zo'n toestelletje gebruikt, dat zendt toch signalen uit, niet?
Dat wil dan toch zeggen dat ze jou ook kunnen opsporen?
Dat ze het maar komen halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa.
Dat ze het maar komen halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHun toestel om jouw toestel op te sporen is net zo illegaal als het jouwe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenErachter (als je van Kortrijk komt), daar aan dat bos een kilometer na de afrit.
Ze staan als écht sukkels.
't Zou met niet verwonderen dat ze ook met zoiets (http://www.flitsservice.be/algemeen/...epo.php?id=218) staan.
De vorige keer als ik er passeerde zag ik niets direct, maar wel een bestelbusje in dat bos geparkeerd en dan waarschijnlijk ook zo'n box langs de autostrade.
Dit suckt, als je niet meer ziet staan, dan toch ook maar zo'n toestelletje kopen, ze vragen er om...
mijn nachtrust is opnieuw gegarandeerd1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenVannacht... Ben er full pull voorbijgesjeed en eens getuut
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZe stonden mooi verstopt vanmorgen op de E17 Antwerpen-Gent bij de werkzaamheden.
Maar ze zullen toch beter uit de hoek moeten komen om een Stinger te verslaan
Ding begon te piepen, vol in de rem, en dan nog keihard moeten zoeken om ze te zien staan
Flitsen ze daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendoppler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja de flits komt niet van doppler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHout vasthouden dat ik niets in de brievenbus krijg!
merci Carlito. Ik zal erop letten. Kloothommels zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenFlitsen ze daar?
Maar ik passeer er altijd in volle spits, misschien dat ze het dan toch neit mogelijk achten te sjeezen.
Oftewel willen ze er net dan superveel vangen
Comment
Comment