Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    neenee, 't is net vóór de oprit

als ge van gent komt

gisterenavond ook gezien, was rustig aan 140 aan't rijden, plots zie ik in de verte een aantal auto's in de remmen gaan op een voor mij totaal niet met flitsen gerelateerde plek, ik kijk dan ook rechts, geen flitswagen te zien ... en net op tijd kijk ik nog naar links

soit, ze zullen wel nog niet flitsen ... maar 't is idd handig om te weten

Merci rabbit en surabu555 om het te posten!
    Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
    Tussen De Pinte en Zwijnaarde, klopt!

'k Heb ze wel niet zien flitsen en iedereen reed 140-145
    da snijdt zunne

Comment

neenee, 't is net vóór de oprit

als ge van gent komt

gisterenavond ook gezien, was rustig aan 140 aan't rijden, plots zie ik in de verte een aantal auto's in de remmen gaan op een voor mij totaal niet met flitsen gerelateerde plek, ik kijk dan ook rechts, geen flitswagen te zien ... en net op tijd kijk ik nog naar links

soit, ze zullen wel nog niet flitsen ... maar 't is idd handig om te weten

Merci rabbit en surabu555 om het te posten!
      awel ja, ervoor erachter... OVERAL flitspalen...

Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
      da snijdt zunne
      LOL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
        da snijdt zunne
        We praten het uit op een meeting!
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ze stonden weer aan de brug van Ruddervoorde met een tripod. Grrrrmmmbl
          AutoMinded.be

Comment

• Wie is er eigenlijk zo stom geweest om flitsapparatuur uit te vinden?

Comment

• doppler

Comment

We praten het uit op een meeting!
                ooit Alexander, ooit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                  Daarnet was men tussen Hasselt-Oost en Hasselt-Zuid aan het testen met een witte flitscontainer.

Zo eentje was het volgens mij:

Ik reed mooi een eigenlijke 120 op CC, maar hun wit busje (zonder politie op) en 4 smurfen erlangs verraadde toch veel voor de oplettende medemens

Toen ik terug kwam stond het busje op de brug ipv eronder, dus dat was al minder opzichtig.
                  Die witte is een oude Renault Traffic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                    Ze stonden weer aan de brug van Ruddervoorde met een tripod. Grrrrmmmbl
                    Ze staan daar regelmatig...

Als ik u kwam halen voor de meeting stonden ze 'r ook, wel gemeld bij de vallende sterren, dus kon ik doorgassen tot daar.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• man die nieuwe flitspaal die ze gezet hebben op de E314 tussen aarschot en rotselaar(richting leuven). Met deze paal daar te plaatsen hebben ze een nieuwe gevaarlijke plaats gecreeerd!! Hij staat er nu 2 weken. Ik wist hem staan en reed hier gisteren aan legaal tempo voorbij. Ongelofelijk de remsporen die ik op de asfalt zag liggen...
                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                        man die nieuwe flitspaal die ze gezet hebben op de E314 tussen aarschot en rotselaar(richting leuven). Met deze paal daar te plaatsen hebben ze een nieuwe gevaarlijke plaats gecreeerd!! Hij staat er nu 2 weken. Ik wist hem staan en reed hier gisteren aan legaal tempo voorbij. Ongelofelijk de remsporen die ik op de asfalt zag liggen...
                        Niet zo verwonderlijk: een buitenlander bvb verwacht er zich niet aan dat men ineens "zonder reden" vertraagt...

Binnen enkele jaren staan de autosnelwegen even vol als de gewone wegen is het permanent "smog-alarm"...

Comment

• het is ronduit schandalig. Ga me denk ik nog een paar inforad's aanschaffen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

Ma zonder dus echt nimeer op mijn gemak e.Opweg na leuven die flitspaal maar blijven zoeken in den donker. Met da inforad spullement: gewoon gaan en als da spel begint te flippen even op de rem.

Comment

• Zoiets zie je toch écht niet meer staan.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ze stonden mooi verstopt vanmorgen op de E17 Antwerpen-Gent bij de werkzaamheden.

Maar ze zullen toch beter uit de hoek moeten komen om een Stinger te verslaan
                                  Ding begon te piepen, vol in de rem, en dan nog keihard moeten zoeken om ze te zien staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Ze stonden mooi verstopt vanmorgen op de E17 Antwerpen-Gent bij de werkzaamheden.

Maar ze zullen toch beter uit de hoek moeten komen om een Stinger te verslaan
                                    Ding begon te piepen, vol in de rem, en dan nog keihard moeten zoeken om ze te zien staan
                                    Waar stonden ze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Waar stonden ze?
                                      Aan een op/afrit bij die werken.

Stond een anonieme bestelwagen op de afrit met wat domme mensen erin, en er stond een containerachtig iets op de pechstrook vlak langs de vangrail volgens mij. Geen driepikkel voor zover ik kon zien in de achteruitkijkspiegel.
                                      Als die Stinger niet was afgegaan was dat 150 ipv 70 geweest.

Comment

• Hout vasthouden dat ik niets in de brievenbus krijg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Hout vasthouden dat ik niets in de brievenbus krijg!
                                          Wanneer ben je er gepasseerd?

Was tussen 10 en 11 vanmorgend dat wij erlangs zijn gekomen

Comment

Working...
                                          X