Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'k had weer beter niks gezegd

Anyway, geen dieren of kinderen (was nog te vroeg denk ik) in de buurt die ik in gevaar heb gebracht, alleen die flik.
    Maar ik heb geen flits gezien. Is overigens een baan die normaal op 70 zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
      De laatste dagen zitten hier weer opvallend veel verkeersboetes in de bus, allemaal op mijn naam. Ik ga blij zijn als Matt zijn eigen auto heeft.
      wa zou het zijn als ik niet met de volvo of toyota op pad zou zijn?

Comment

• Wat een hoop verkondigingen hier weet die nergens op slaan.

Van mijn part maken ze van die zone 30's zone 5 als er kinderen rondlopen of kunnen rondlopen, maar zet ze buiten die tijdstippen toch gewoon op 50 (of 70).

Diegene die beweert dat ze altijd nuttig zijn, zal ik eens twee of drie toffe zone 30's tonen hier in Ninove.

Terbij, weer eens een straffe uitspraak doen : als ik voetganger ben, en ik moet oversteken aan een zebrapad, dan wacht ik tot er ofwel geen auto's meer zijn ofwel tot iemand me duidelijk teken doet om over te steken. De dag dat ik zomaar, zoals al die arrogante kloten die denken dat ze alles zijn, oversteek zonder links/rechts te kijken, mogen ze mij doodrijden.

Ik snap da echt niet : zwakke weggebruiker, als ge aan't wandelen zijt is de remafstand gemiddeld 20cm. Waarom hebben de auto's geen voorrang? Zelfs tegen 30 per uur is de remafstand enkele meters voor een auto.
        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
          Terbij, weer eens een straffe uitspraak doen : als ik voetganger ben, en ik moet oversteken aan een zebrapad, dan wacht ik tot er ofwel geen auto's meer zijn ofwel tot iemand me duidelijk teken doet om over te steken. De dag dat ik zomaar, zoals al die arrogante kloten die denken dat ze alles zijn, oversteek zonder links/rechts te kijken, mogen ze mij doodrijden.

Ik snap da echt niet : zwakke weggebruiker, als ge aan't wandelen zijt is de remafstand gemiddeld 20cm. Waarom hebben de auto's geen voorrang? Zelfs tegen 30 per uur is de remafstand enkele meters voor een auto.
          Dikke ²²²²²²²
          AutoMinded.be

Comment

Wat een hoop verkondigingen hier weet die nergens op slaan.

Van mijn part maken ze van die zone 30's zone 5 als er kinderen rondlopen of kunnen rondlopen, maar zet ze buiten die tijdstippen toch gewoon op 50 (of 70).

Diegene die beweert dat ze altijd nuttig zijn, zal ik eens twee of drie toffe zone 30's tonen hier in Ninove.

Dit allemaal schrijven en dan nog beweren van geen driftkikker te zijn ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
              Maar Will toch, ik schrijf het toch proper neer. Ik formuleer gewoon mijn mening
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Kinderen omver rijden op een zebrapad, hoeveel punten is dat wel niet??

Serieus, NIET doen, daar kom je NOOIT mee weg. En maar goed ook.

Trouwens, zone 30 wordt naargelang van de uren en de rechter nogal eens anders geinterpreteerd. De laatste werken trouwens met een visuele ondersteuning (lichtende plaat) als het ECHT zone 30 is.
                Lijkt me wel stukken beter dan daar zo stom een 30 plaat neerpoten en dan om 5u 's morgens liggen flitsen.

Comment

• Die dynamische borden zijn voor mij ook de perfecte oplossing. Als ze branden, hou je er gewoon aan. Branden ze niet, kan je gewoon 50 rijden.

Een zebrapad is altijd onverbiddelijk. Eender hoe je daar een of andere "arrogante kloot" overhoop rijdt, dat kan je niet winnen. Er is duidelijk genoeg verteld dat de voetgangers daar altijd voorrang hebben. Daar moet je dus niet twijfelen aan de arrogantie van die twijfelaar die wil oversteken, daar stop je gewoon om ellende te vermijden.
                  Dat je oude mensen altijd het zebrapad ziet opkomen en zelf je leven riskeert als je voor zo'n ouderling die brede strepen overstapt, dat weet iedereen. Maar ik riskeer er mijn vel niet voor om mijn gelijk te halen.

Zones 30 zijn er aan iedere school, ook aan de school van jouw kind/neefje/nichtje/petekind/kleinkind, vul zelf maar in. Daar wil je niks voorhebben, ook niet op een zebrapad.

Comment

• Wat een mentaliteit ! !
                    Last edited by rebelsfather; 04/02/2009, 23:55. Reden: @ timothy

Comment

Ik herken daar niet echt een driftkikker in. Ik heb ook al gemerkt dat het belang van zebra paden redelijk verschilt naargelang de provincie/gemeente. In Oostvlaanderen (Gent) of Antwerpen durf ik met mn ogen dicht op een zebrapad lopen, de mensen stoppen mooi. In West Vlaanderen (Brugge) wacht ik geduldig, want hier rijden we je van je sokken als je niet oplet. Als je aan de rand van een zebrapad staat en geen aanstalten maakt van te bougeren dan kan je daar nog lang staan.
                      i 1 2 1/2 6

Comment

Straffe uitspraak.

Natuurlijk mag jij wachten aan een zebrapad tot er geen auto's meer komen of iemand teken doet.

Jij mag met de auto (rechts afslaand op een gewoon kruispunt) ook wachten tot er geen auto's meer zijn of iemand duidelijk teken doet dat je voor mag, ook al heb je voorrang.

En voor alle duidelijkheid; oversteken op een zebrapad heeft op zich niets te maken met het begrip "zwakke weggebruiker".

Greetzzz,
                        Rachid

Comment

• Iemand van hier?
                          HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
                          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Carlito!

edit: alhoewel, Carlito is niet de man om "slechts" 99 te rijden waar hij 90 mag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                              Carlito!

edit: alhoewel, Carlito is niet de man om "slechts" 99 te rijden waar hij 90 mag.
                              Ik betaal mijn boetes

En ik ben geen 25

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                Ik herken daar niet echt een driftkikker in. Ik heb ook al gemerkt dat het belang van zebra paden redelijk verschilt naargelang de provincie/gemeente. In Oostvlaanderen (Gent) of Antwerpen durf ik met mn ogen dicht op een zebrapad lopen, de mensen stoppen mooi. In West Vlaanderen (Brugge) wacht ik geduldig, want hier rijden we je van je sokken als je niet oplet. Als je aan de rand van een zebrapad staat en geen aanstalten maakt van te bougeren dan kan je daar nog lang staan.
                                Driftkikker = intern grapje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                  Een gemakkelijke oplossing om ginder in WestVlaanderen toch nog relatief rap het zebrapad te kunnen oversteken is om nen baksteen in uwe zak te steken en als je wil oversteken dan mik je die maar in de eerste auto van de rij die je niet wil laten oversteken. Gegarandeerd zal die stoppen en na hem de rest ook, dan kun je in alle "rust en vrede" oversteken, zonder een centje pijn (?).

Comment

Een gemakkelijke oplossing om ginder in WestVlaanderen toch nog relatief rap het zebrapad te kunnen oversteken is om nen baksteen in uwe zak te steken en als je wil oversteken dan mik je die maar in de eerste auto van de rij die je niet wil laten oversteken. Gegarandeerd zal die stoppen en na hem de rest ook, dan kun je in alle "rust en vrede" oversteken, zonder een centje pijn (?).
                                    Nee, gewoon even stoppen aan het zebrapad of zo, zodat het duidelijk is dat je wilt oversteken, en gaan! Ik ben ook soms een voetganger in brugge, maar ik ga mn leven niet riskeren omdat ik 'voorang' heb. Enfin, misschien ben ik gewoon asociaal (wat velen bevestigen)
                                    i 1 2 1/2 6

Comment

• back on topic... waar zijn al die laagvliegers....

Comment

• Geflitst worden aan 140km/u op teller (8km/u tellerafwijking) op de autosnelweg, wat kost dat?
                                        50 euro?

Comment

• Comment

Working...
                                          X