Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
    Boete aangekomen:
    89 gemeten
    83 gecorrigeerd
    toegelaten 70
    -> 65 euro

Balen.
    Balen bij Mol?

edit:
    My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
      OEI !

doen ze da veel?ik rijd dan altijd sneller om te zien wat mijn tellerafwijking is.Soms zitten die borden erwel zwaar naast ma kom
      Het is de eerste keer dat ik ze er zie bij staan.
      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        Dit gebeurt af en toe op verschillende plaatsen. Het is dan ook niet verstandig om sneller te gaan rijden als je zo'n bord ziet.

Het is wel "vreemd", dat dat toestel de zelfde dag dat ze stonden te flitsen weg was.
        En het stond er toch wel al zeker een week.
        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
          Rotzakken, want ik versnel altijd voor zo'n borden... Zou je die boetes dan niet kunnen laten vervallen wegens uitlokking?
          Versnellen voor zo'n bord? Jij bent dan ook wel de slimste ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Hoeveel keer heb jij je rijbewijs al moeten inleveren? Of rij jij zonder rond?
            1 keer. Uiteraard rij ik niet zonder rond, wat een belachelijke vraag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
              Versnellen voor zo'n bord? Jij bent dan ook wel de slimste ...
              Dat is uit rebellisme: Ik heb een teller in mijn auto, dus ik weet wel hoeveel ik rijd... Als ik te snel rijd, is dat omdat ik de beperking gezien de omstandigheden te laag vind, niet omdat ik niet weet hoeveel ik rijd of mag rijden... Daarenboven is dat nodig om de statistieken te beinvloeden: als 85% voor zo'n bord remt van bvb 70 naar 50, gaat er misschien een of ander lichtpunt het idee krijgen om de beperking daar te verlagen naar 50, want 85% rijdt toch maar 50...

Ik moet zeggen dat ik nog wel vrienden en familieleden heb die daarvoor versnellen (sommigen maken er een sport van om er zo snel mogelijk te passeren )

Comment

Dat is uit rebellisme: Ik heb een teller in mijn auto, dus ik weet wel hoeveel ik rijd... Als ik te snel rijd, is dat omdat ik de beperking gezien de omstandigheden te laag vind, niet omdat ik niet weet hoeveel ik rijd of mag rijden... Daarenboven is dat nodig om de statistieken te beinvloeden: als 85% voor zo'n bord remt van bvb 70 naar 50, gaat er misschien een of ander lichtpunt het idee krijgen om de beperking daar te verlagen naar 50, want 85% rijdt toch maar 50...

Ik moet zeggen dat ik nog wel vrienden en familieleden heb die daarvoor versnellen (sommigen maken er een sport van om er zo snel mogelijk te passeren )

Herkenbaarheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  1 keer. Uiteraard rij ik niet zonder rond, wat een belachelijke vraag.
                  Er zijn geen belachelijke vragen.
                  En er rijden er meer zonder rond dan je kan vermoeden. Het risiko is natuurlijk groot maar sommigen houden daar blijkbaar van.
                  Last edited by ; 14/12/2008, 11:54.

Comment

Dat mindert wel vanzelf als je een paar keer geflitst wordt. Ik kan je vertellen, 5 keer op een jaar 50€ of meer voor een paar kilometer te snel, het zijn toch onnozele kosten.
                    En de pakkans lijkt me het laatste halfjaar ook serieus toegenomen, ofwel heb ik altijd brute pech

Comment

Dat mindert wel vanzelf als je een paar keer geflitst wordt. Ik kan je vertellen, 5 keer op een jaar 50€ of meer voor een paar kilometer te snel, het zijn toch onnozele kosten.
                      En de pakkans lijkt me het laatste halfjaar ook serieus toegenomen, ofwel heb ik altijd brute pech

volgens mij hebt gij gewoon brute pech.In 2jaar niets gehad. Buiten een paar parkeerboetes.
                      En nochtans die ik redelijk wat km, aan redelijk wat te snel meestal.
                      Ik les wel altijd extreem goed op voor flitsers.

Comment

nog een tip : als er een gatzo op een fietspad staat, kan je de boete laten vervallen als je klacht indient (wel een foto van nemen) want men mag daar geen flitser zetten (hindert de fietsers - voor zover deze niet 's nachts zonder licht op de buitenring van Brussel aan het fietsen zijn natuurlijk )

Onzin.

Ik ken direct uit de losse pols 10 gevallen van mensen die geprobeerd hebben om hun boete te laten seponeren omwille van deze reden.( geflitst vanop privé-terrein, flitswagen tegen de richting geparkeerd, parkeerverbod etc)
                        Hebt gij 1 geval waar het wel gelukt is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                          [/color]

Herkenbaarheid
                          Een vriend van me heeft daar al eens een zelfgemaakt kartonnen scorebord zien onder hangen, precies zoals in computerspelletjes

Comment

• Flitsen kan gevaarlijk zijn

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Die camionet begint toch al uit te breken voor de flits?

Comment

• Ik hoorde daarnet dat de politie deze morgen zo'n 2000 bestuurders geflitst heeft op de E40 in Haasrode... Bekrompenheid of loopt België vol gangsters?

Comment

Ik hoorde daarnet dat de politie deze morgen zo'n 2000 bestuurders geflitst heeft op de E40 in Haasrode... Bekrompenheid of loopt België vol gangsters?

Ik hoorde het ook op de radio, verschillende rijbewijzen ingetrokken. Vrijwel alle overtreders reden meer dan 140...

Op een zondag moet je zowiezo oppassen want dan doen ze dikwijls grote acties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                    Onzin.

Ik ken direct uit de losse pols 10 gevallen van mensen die geprobeerd hebben om hun boete te laten seponeren omwille van deze reden.( geflitst vanop privé-terrein, flitswagen tegen de richting geparkeerd, parkeerverbod etc)
                                    Hebt gij 1 geval waar het wel gelukt is ?
                                    1) ik verkoop geen onzin

2) ja, een collega vanop het werk. De flitser stond midden op het fietspad. Hij heeft een foto gemaakt en geargumenteerd dat de flitser het verkeer hinderde. Zijn boete werd geseponneerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Die camionet begint toch al uit te breken voor de flits?
                                      Eigenlijk wel ja

Comment

Ik hoorde daarnet dat de politie deze morgen zo'n 2000 bestuurders geflitst heeft op de E40 in Haasrode... Bekrompenheid of loopt België vol gangsters?
                                        België vol gangsters, ongetwijfeld

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Die camionet begint toch al uit te breken voor de flits?
                                          Inderdaad, en van gordel dragen hadden ze precies ook nog niet gehoord.. opgeruimd staat netjes

Comment

Working...
                                          X