Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Brainless ...

Ik ben geen moraalridder en zeker niet tegen snel rijden, ik doe het hele dagen.

Maar wat jij daar vertelt gaat er imo vierkant over ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tmclssns Bekijk Berichten
      Ik weet niet of hij hier al tussen staat dus mijn excuses eventueel voor een dubbel bericht. Daarnet op de E19 Brussel-Antwerpen een vaste flitspaal zien staan ter hoogte van de oprit van Duffel (tussen afrit Duffel en het tankstation in Waarloos - ter hoogte van het bordje 400m tot het tankstation)

De eerste keer dat hij mij opvalt, dus ik vermoed nieuw geplaatst? Staat dus in de middenberm.

Vrijdag op 't nippertje gezien ...

Edit: domme positie trouwens. Net daar vertraagt het verkeer meestal ietsjes. Nu daar een paal staat, gaat het nog erger zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
        Duurt lang hoor... Ik wacht ook nog altijd
        Ik heb ondertussen ook al een hele reeks brieven met hoofding van politie hangen, wachtende op een betalingsformulier, of dagvaarding.

Ben benieuwd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk Berichten
          Ik denk gecorrigeerd. Ik geloofde hem eerst niet en ik zei dat hij de papieren moest meebrengen. En fuUuck ie had echt nie gelogen. Nuja hij zei dat hij van de 200 kwam dusja. Was op de baan Ieper - Diksmuide. Niet verantwoord I know . Ik zei het hem ook.
          ps:Het was dus geen gewestweg maar een gewone secundaire baan.

er staat daar elke meter een flitskast of een plakkaat dat je geen 90 mag. Goe zot.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Ik heb ondertussen ook al een hele reeks brieven met hoofding van politie hangen, wachtende op een betalingsformulier, of dagvaarding.

Ben benieuwd...
            Is postzegels verzamelen geen goedkopere hobby?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
              Is postzegels verzamelen geen goedkopere hobby?
              awel?
              Die hangen toch op die brieven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                blijkbaar staat er een nieuwe flitspaal op de e40 vlak voor Merelbeke, tussen Merelbeke en Wetteren.

Nog een jaar of 2 en we zitten met trajectcontrole opgescheept
                Werken die al?

Gisteren richting Kust 132 op teller, geen flits gezien...132 is natuurlijk twijfelgeval

Comment

• Dit weekend is er een nieuwe flitspaal bijgekomen op de E19 ter hoogte van Waarloos in de richting van Antwerpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                    Oef, als ik daar kom, moet ik altijd aan die brug af

135 gemeten snelheid of 135 na correctie?
                    Gemeten

't zou me iets van een €50 kosten, aldus het proces verbaal.

Heb nog geen overschijving ontvangen, piemels

In plaats van zo'n overschijvignspapierke mee te sturen met de PV

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                      Bwha, ze konden me niks maken infeite, maar ik ben ook niet de persoon om zulke dingen te zeggen ofzo, daar heb ik teveel schrik voor
                      Dat is mijn probleem. In dergelijke situaties ben ik eerder iemand die eerst spreekt en dan nadenkt. Dus die opmerking "wat wil je, met een Peugeot" had ik wss gewoon gemaakt. Gelukkig nog niet moeten doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                        Dit weekend is er een nieuwe flitspaal bijgekomen op de E19 ter hoogte van Waarloos in de richting van Antwerpen
                        Dat is dus die ik bedoelde - ter hoogte van de oprit Duffel / Rumst (tankstation Waarloos)

Die staat er volgens mij sinds donderdag (want woensdag nog niks te zien en vrijdag stond hij daar mooi te pronken...) de uren om daar te staan (want staat af en toe een mobiele flitser) zullen te kostelijk zijn zeker. Ik denk niet dat hij al actief is maar de meeste mensen nemen het risico niet.. ik snap nog altijd niet goed wat die daar staat te doen. Ik vind het nu niet zo'n risicovolle situatie om een flitspaal te rechtvaardigen.

Comment

• Van wanneer moet een flitspaal gerechtvaardigd worden? Zolang ze maar geld kunnen opbrengen is het goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tmclssns Bekijk Berichten
                            Dat is dus die ik bedoelde - ter hoogte van de oprit Duffel / Rumst (tankstation Waarloos)

Die staat er volgens mij sinds donderdag (want woensdag nog niks te zien en vrijdag stond hij daar mooi te pronken...) de uren om daar te staan (want staat af en toe een mobiele flitser) zullen te kostelijk zijn zeker. Ik denk niet dat hij al actief is maar de meeste mensen nemen het risico niet.. ik snap nog altijd niet goed wat die daar staat te doen. Ik vind het nu niet zo'n risicovolle situatie om een flitspaal te rechtvaardigen.
                            Is idd nog niet actief, of anders is het maar een zwakke flits die erin zit.
                            Anders zou ik deze ochtend geflitst moet zijn.
                            2012 Renault Megane RS

Comment

• heb ze vandaag gezien op de E40 in Merelbeke.
                              Ze staan wel knal in 't zicht.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

er staat daar elke meter een flitskast of een plakkaat dat je geen 90 mag. Goe zot.
                                Ik ken persoonlijk die baan niet dus ik weet niet wat er daar allemaal staat. Het is de baan Ieper-diksmuide.
                                Ik heb het hem gezegd dat het levensgevaarlijk was en dat het niet verantwoord was. Nuja hij zal het wel weten nu. Heel zijn rijbewijs terug opnieuw doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Dat is mijn probleem. In dergelijke situaties ben ik eerder iemand die eerst spreekt en dan nadenkt. Dus die opmerking "wat wil je, met een Peugeot" had ik wss gewoon gemaakt. Gelukkig nog niet moeten doen
                                  Lol, het zou wel enorm droog zijn als je dat doodserieus zou zeggen

Comment

• Vandaag geflitst door 'n vaste'flitspaal aan 'n tunnel hier in Duitsland. Denk dat ik 100 reed waar ik 80 mocht ....
                                    Zouden ze dit opsturen ?

Comment

• Die kans is er, maar bedrag zal eerder aan de lage kant zijn, no worries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Die kans is er, maar bedrag zal eerder aan de lage kant zijn, no worries
                                        Heb jij het al meegemaakt dat ze het opsturen ? (aan welk bedrag mag je je dan verwachten ?)
                                        Begin dit jaar was m'n kameraad ook geflitst aan 'n tunnel. (wel andere kant van duitsland), ook aan 95 waar ie 80 mocht, en hij heeft toen niets gekregen.

Comment

• Duitsland Bij mij hebben ze het ook opgestuurd. 62 waar ik 50 mocht. 15 euro... Voor dat geld kan je zelf geen foto maken.
                                          Een paar jaar geleden ben ik ook geflitst geweest (denk ik) in Duitsland, en daar heb ik niets van gehoord.
                                          i 1 2 1/2 6

Comment

Working...
                                          X