Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@josenjef: het gaat hier wel meestal over 2x2 banen met gescheiden middenberm, waar je oorspronkelijk 120km/h mocht rijden.
Dan zal er toch een reden zijn geweest om die snelheid te verlagen? Indien dit niet zo is dan zou er toch al lang een protestbeweging op gang zijn gekomen
Dan zal er toch een reden zijn geweest om die snelheid te verlagen? Indien dit niet zo is dan zou er toch al lang een protestbeweging op gang zijn gekomen
Het past in de algemene systematische snelheidsverlagingsstrategie die toch al een paar jaar aan de gang is: 1x1 90km/u wegen werden zo goed als allemaal beperkt tot 70km/u, en 2x2 120km/u wegen werden beperkt tot 90km/u en in bepaalde gevallen zelfs tot 70km/u of 50km/u. Of dat een goeie "reden" is, laat ik in het midden ... Protest ertegen is er wel, maar het is in deze tijden niet politiek correct meer om tegen snelheidsverlagingen te zijn, dus dat wordt niet gehoord.
Maar goed, 150km/u vind ik ook te hard op zo'n baan ... maar het feit dat de weg oorspronkelijk ontworpen werd om 120km/u te rijden plaatst het voor mij wel een beetje in perspectief.
Gisteren 's morgens vroeg op weg naar de Nurburgring op de B258 een oranje flits in mijn gezicht, 60km/u ipv 50km/u denk ik.
Afwachten of deze tot in België geraakt
25 euro, en nog redelijk snel ontvangen vind ik voor een buitenlandse boete
en 't is er 90 om de levensduur van de brug te verhogen. dwarskrachten verkorten het leven van zulke dingen drastisch. en hoe sneller je rijdt, hoe dwarser je kracht.
en 't is er 90 om de levensduur van de brug te verhogen. dwarskrachten verkorten het leven van zulke dingen drastisch. en hoe sneller je rijdt, hoe dwarser je kracht.
Volgende keer aan 200 erover,probere die brug naar de zak te helpe.
Volgende keer aan 200 erover,probere die brug naar de zak te helpe.
Nee peis dat gwn voor de veiligheid is,
't zal niet werken om ze omver te krijgen.
Die veiligheidsfactoren zijn zo groot dat het praktisch onmogelijk is tenzij je er dagelijks continu met een 40-tonner tegen 200 per uur zou over rijden. Dan is het op termijn mogelijk.
Comment